marketing,branding,sales,negotiation

مطالب مدیریتی

برنامه ی استراتژیک

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

برنــامه‎ریزی استراتژیـــک     انواع برنامه‎ریزی تعریف برنامه‎ریزی استراتژیک؟ تفاوت برنامه‎ریزی استراتژیک و عملیاتی هدف برنامه‎ریزی استراتژیک مشکلات برنامه‎ریزی استراتژیک عدم اطمینان محیط مراحل برنامه‎ریزی استراتژیک ویژگی‎های برنامه‎ریزی استراتژیک موفق مدل‎های برنامه‎ریزی استراتژیک برنامه‎ریزی غلتان برنامه‎ریزی استراتژیک و عملکرد سازمان …

ادامه متن »

استراتژی توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

Business & Finance khooyeh ir (4)

 توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده   اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و استقبال خاص از سوی شرکت ها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول جدید منجر …

ادامه متن »

عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران

مدیریت منابع انسانی

عوامل موثر در بهره‌وری عوامل موثر در بهره‌وری سازمان‌های دولتی را می‌توان به دو دسته: عوامل برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرد. ذیلاً این دو دسته عوامل بحث خواهد بود. الف: عوامل برون سازمانی: عواملی که خارج از سازمانهای …

ادامه متن »

مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)

CRM (12)

مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) فیلیپ کاتلر صاحب نطر نامی بازاریابی، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) را بخشی از مفهوم کسب و کار الکترونیکی می داند که استفاده از ابزارها و سکوهای الکترونیکی را برای هدایت امور شرکت …

ادامه متن »

مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)

crm12-customer

مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM) صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری crm، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را برای تعریف و پایه گذاری ارتباط با مشتریان براساس …

ادامه متن »

جذب مشتری و افزایش فروش

جذب مشتری و افزایش فروش-افزایش مشتری

در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی تاثیر می گذارد و فرصتها و تهدیدهایی را در زمینه …

ادامه متن »

اصول موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری CRM

CRM (12)

۵ اصل برای موفقیت crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته ارتباط با مشتریانش را مدیریت کند. نمونه ساده ای از …

ادامه متن »

راهبردهای مدیریت روابط با مشتری

crm مدیریت ارتباط با مشتری

راهبردهای مدیریت روابط با مشتری برای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین کنید برای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((crm-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یکپارچه شدن بازار، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که مدیریت روابط …

ادامه متن »

تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات

quality کیفیت

مفهوم کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت دارد. بهبود تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم …

ادامه متن »

معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی

efqm

             ارزش ها و مفاهیم بنیادی مدل EFQM (اساس دو جایزه ملی کیفیت و بهره وری و تعالی سازمانی EFQM در ایران) مدل  EFQM چارچوبی روشمند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها در دو حوزه فرآیند ها و …

ادامه متن »

مطالب مرتبط
 مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها تهيه و تخليصمحمد رضايي فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                   صفحهفهرست مطالب                                                                                                                             2پيشگفتار                                                                                                                                     4 فصل 1 – مباني مديريت استراتژيك             5 مفهوم مديريت استراتژيك             5 سطوح مديريت استراتژيك             61-2-1- ...
ادامه ی مطلب
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي  آگاهي‌ها و تفكر استراتژيكStrategic thinking and Awareness  هدف: از آنجا كه آينده جهان در قرن بيست و يكم آكنده از رقابت، توسعه بازارهاي نوظهور، عوامل ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
موانع بهره‌وري در نظام اداري..................................................................................................................... 111- ضعف مديريت:...................................................................................................................................... 11 2- نيروي انساني غيرمتخصص: ................................................................................................................ 113- عدم وجود سيستم ارزشيابي مناسب كاركنان.......................................................................................... 11 4- عدم وجود انگيزه كاري در كاركنان:....................................................................................................... 11 5- حاكم بودن ...
ادامه ی مطلب
اصول مدیریت و سرپرستی
 عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی        کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت کیفت جامع
مدیریت کیفت جامعارسال توسط : علی خویه در مدیریت سازمان, مدیریت کیفیت 28 دقیقه قبل ۰ 2 بازدیدمدیریت کیفت جامع   روش اجرایی پیاده سازی مدیریت کیفت جامع- نشر پیکان: مقدمه : در سالهای اخیر، شرکتهای بزرگ دنیا برای رقابت در سطح بازار بین ...
ادامه ی مطلب
مدیریت نوین و مدیران موفق
Businessman working with documents in the officeمدیریت نوین و مدیران موفقارسال توسط : علی خویهدر iso و کنترل کیفیت, مدیریت, مدیریت استراتژیک, مدیریت بازاریابی, مدیریت برند, مدیریت سازمان, مدیریت فروش, مدیریت کارکنان و کارمندان,مقالات مدیریتتیر ۱۶, ۱۳۹۵ ۰ علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های بازاریابیاستراتژی‌های بازاریابی پنج استراتژی که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به شرح زیر می‌باشد. این استراتژی‌ها ‌مستقل از یکدیگر نیستند، می‌توانند به طور ترکیبی یا جداگانه ...
ادامه ی مطلب
یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
موانع بهره‌وري کارکنان و کارگران
اصول مدیریت و سرپرستی
مدیریت کیفت جامع
مدیریت نوین و مدیران موفق
استراتژی‌های بازاریابی
تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی