marketing,branding,sales,negotiation

نکات مهم در مورد مشاور فروش

چندنکته در مورد یکی مشاور فروش  وجوددارد که باید بررسی شوند

علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش
علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای)

۱- چرا باید از یک مشاور فروش  استفاده کرد؟

۲- برای اینکه بتوانیم با یک مشاور فروش  ارتباط برقرار کنیم باید چه کنیم؟

۳- چرا باید از یک مشاور فروش  در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

۴- آیا از مشاور فروش  در صورت نیاز استفاده کنیم یا اینکه یک مشاور بازارابی همیشه کنار خودداشته باشیم؟

۵- برای انتخاب یک مشاور فروش  چه مراحلی را طی کنیم؟

۶- یک مشاور فروش  دقیقا چه فعالیت هایی در شرکت ها انجام می دهند؟

۷- چگونه مسائل خود را با یک مشاور فروش  مطرح کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم؟

۸- یک مشاوره فروش چه خصوصیاتی دارد و مشاور فروش  کیست؟

۹- در حین کار با یک مشاور فروش  باید چگونه رفتار کنیم تا نتیجه اثربخش داشته باشیم؟

۱۰- آیا از یک مشاور فروش  و جلسات مشاوره فروش  انتظار معجزه داشته باشیم؟

۱۱- برای گرفتن مشاوره فروش  به دفتر مشاور فروش  برویم یا از مشاور فروش  دعوت کنیم تا در شرکت ما حضور داشته باشد کدام روش نتیجه بهتری دارد؟

۱۲- چه میزان بودجه ای را برای یک جلسه مشاور فروش  در نظر بگیریم؟

۱۳- چه مقدماتی را برای یک مشاور فروش  و جلسه مشاوره فروش  مهیا کنیم؟

۱۵- انواع مشاوران فروش  و مشاور فروش  به چند دسته تقسیم می شوند آیا مشاوران فروش  نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند؟

۱۶- سبک های مشاوره فروش  و سبک یک مشاور فروش  چیست؟

۱۷- چه گزارش هایی را برای مشاور فروش  تهیه کنیم؟

۱۸- خروجی جلسات مشاورهفروش  و مشاور فروش  چیست؟

۱۹- مفید ترین و بهترین زمان استفاده از یک مشاور فروش  چه زمانی و چه مدتی است؟

۲۰- آیا با یک جلسه مشاوره فروش  از یک مشاور فروش  می توان نتیجه گرفت؟

 

 

پاسخ سولات و پرسشهای بالا را از استاد علی خویه  khooyeh.com  جویا باشید 

استاد علی خویه پاسخ پرسشهای بالا را خدمت شما ارایه می دهند باما در ارتباط باشید

 

کانال های تلگرام شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش
https://telegram.me/alikhoobeh

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه

۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

  ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴

۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱

تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵

  شماره تماس مستقیم با علی خویه:

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

وب سایت های ذیل

مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com 

دکتر بازاریابی  www.marketingdoctor.ir

دکتر فروش   www.doctorsales.ir 

دکتر برند  www.branddoctor.ir  

مطالب مرتبط
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های توسعه و تقویت برند
  استراتژی های ارتقای برند 30تکنیک کاربردی وقتی بحث از برندینگ در یک شرکت مطرح می شود، معمولا شرکت باید دست کم در صدد پاسخ گویی به پنج حوزه اصلی زیر باشد.از این ...
ادامه ی مطلب
موانع فروش مثبتوجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
مهمترین کلید فروش
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
تکنیک های توسعه و تقویت برند
موانع فروش
مديريت نام تجاری (برند brand)
چالش های برندسازی یک محصول
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales