خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395
خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395
1. تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
2. آموزش فروشندگان .
3. طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
4. تعیین مشتریان هدف .
5. تعیین مشتریان بالقوه .
6. تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
7. طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .
8. استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
9. ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
15. سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .
21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
24. طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .
30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .
31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .
32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان
33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.
34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .
35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .
36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .
37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .
38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .
![آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/brand3-150x150.jpg)
![افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/khooyeh-11-150x150.jpg)
![افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/customer-is-king-150x150.jpg)
![دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/sma-marketing-ali-khooyeh2-150x150.jpg)
![افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/khooyeh-14-150x150.jpg)
![بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/فرش-های-ایرانی2-150x150.jpg)
پاسخ بدید