marketing,branding,sales,negotiation

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395

خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395

1.     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری .

2.     آموزش فروشندگان .

3.     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .

4.     تعیین مشتریان هدف .

5.     تعیین مشتریان بالقوه .

6.     تدوین استراتژی برخورد با مشتری .

7.     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .

8.     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .

9.     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش

10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .

11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا

12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .

13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .

14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .

15. سیستم مدیریت مشتریان کلان  و تعریف مشتریان کلان .

16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .

17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .

18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .

19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .

20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .

21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .

22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .

23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل

24. طراحی  تدوین برنامه های بازخورد سیستم .

25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .

26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و  ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه  فروشندگان .

27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):

28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .

29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .

31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .

32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان

33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.

34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .

35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .

36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .

37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .

38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .

مطالب مرتبط
بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم.۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنیدبر دیوار خارجی ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
1 - امروزه جهان با رکود بی سابقه ای طی هشتاد سال اخیر دست به گریبان است و درحالی که انتظار می رفت به آرامی به شرایط باثباتی برسد، در ...
ادامه ی مطلب
 مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها تهيه و تخليصمحمد رضايي فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                   صفحهفهرست مطالب                                                                                                                             2پيشگفتار                                                                                                                                     4 فصل 1 – مباني مديريت استراتژيك             5 مفهوم مديريت استراتژيك             5 سطوح مديريت استراتژيك             61-2-1- ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان   و صنایع وابسته مدیریت ...
ادامه ی مطلب
مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمی‌گذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکت‌ها و به‌ویژه خرده‌فروشی‌ها را در استفاده ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط  با مشتریضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، ...
ادامه ی مطلب
روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
مشکل «برند» در ایران
ساخت برند در شرایط بحران و رکود
مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها
بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان، راه های
بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران
مدیریت ارتباط با مشتری