marketing,branding,sales,negotiation

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395

خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395

1.     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری .

2.     آموزش فروشندگان .

3.     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .

4.     تعیین مشتریان هدف .

5.     تعیین مشتریان بالقوه .

6.     تدوین استراتژی برخورد با مشتری .

7.     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .

8.     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .

9.     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش

10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .

11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا

12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .

13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .

14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .

15. سیستم مدیریت مشتریان کلان  و تعریف مشتریان کلان .

16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .

17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .

18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .

19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .

20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .

21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .

22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .

23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل

24. طراحی  تدوین برنامه های بازخورد سیستم .

25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .

26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و  ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه  فروشندگان .

27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):

28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .

29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .

31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .

32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان

33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.

34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .

35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .

36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .

37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .

38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .

مطالب مرتبط
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کارامروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
5 اصل براي موفقيت CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیریت
روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
انجمن برند ایران
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
5 اصل براي موفقيت CRM
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر
اهمیت رضایت مشتری