marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”

 

Brand-Impressions-Brand-Management

 

 

مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مدیریت و توسعه ی برند
ایجاد و تقویت برند
حفظ و توسعه ی برند
جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان
کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ
تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن
برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت - مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه - کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

علی خویه مشاور و مجری برندسازی اجرای پروژه های مختلف برندسازی مجری چندین پروژه برند و کمپین برند در کشورهای داخلی و بین المللی تفکر برند – تعریف جدید اصول مدیریت برند – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی ارتقای مهارت – مهارتهای برند سازی – مهارت برند داری – مهارت برند شناسی – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند – مهارت هویت سازی برند – مهارت شخصیت سازی برند – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری کارگاه – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

 

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی

 

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

branding2

مدیریت و توسعه ی برند

ایجاد و تقویت برند

حفظ و توسعه ی برند

جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان

کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ

تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی هوشمندانه در راستای توسعه ی برند

brand-small

 

 

علی خویه، مشاور برندینگ

 

مطالب مرتبط
مديريت برند
مديريت نام تجاری     عناوین 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- سرمایه گذاری 9- محاسبه ارزش نام تجاری 10- نتیجه گیری       چكيده مديريت نام تجاري تلاش دارد تا ...
ادامه ی مطلب
7میم برندسازی
7میم برندسازیعضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران می‌شناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.» دکتر ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو و لوازم یدکی ماشین
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمع‌آوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج می‌توانیم اعتماد و نظر مشتریان به ...
ادامه ی مطلب
موانع فروش مثبتوجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان   و صنایع وابسته مدیریت ...
ادامه ی مطلب
اگر حضور برند در بازار منجر به هریک از دلایل زیر شود برند اعتبار خود را از دست می دهد:*حذف یک محصول / برند از بابازار به هر دلیل.*ناتوانی محصول/ ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
مديريت برند
7میم برندسازی
برترین برندهای خودروی جهان
موانع فروش
بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان، راه های
حفظ اعتبار برند
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
برند سازی موفق
مديريت نام تجاری (برند brand)
افزایش سهم بازار با برندسازی