marketing,branding,sales,negotiation

7میم برندسازی

7میم برندسازی
عضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:ه برند آن چیزی است که ما را به دیگران می‌شناساند، گفت: «برند مجموع وعده و قول با پایبندی و تعهد است.» دکتر احمد روستا ضمن برشمردن «7میم برند» خاطرنشان کرد: «نخست برند باید معرف مبانی فکری، فرهنگی، ارزشی و انسانی صاحب برند باشد. دوم باید مبتنی بر قابلیت و استعداد و شایستگی یا ویژگی‌های تعریف شده باشد.» وی ادامه داد: «برند باید مخاطب را بشناسد و مرتبط با آن باشد. همچنین مطلوبیت و مزیت و محبوبیت، چهارمین «میم برند» است.»به گفته این متخصص برندسازی و بازاریابی، مداوم بودن و متناسب بودن با شرایط و تحولات نیز از دیگر ویژگی‌های یک برند مناسب است.روستا، متفاوت، مشخص و متمایز بودن را از دیگر ویژگی‌های برند دانست و گفت: «درنهایت برند خوب باید مقتدر، معتبر و ماندگار باشد.» وی در بخش دیگری از سخنان خود، سه امری که در روند برند گردشگری نباید آن را انجام داد برشمرد و تصریح کرد: «اول باید بدانیم نباید درچیزهایی که تخصصی در آنها نداریم دخالت کنیم. مثال آن نیز همین دبی است. روزی که این امیرنشین خواست گردشگری‌اش را توسعه دهد، مسوولان آن به ناکاربلدی خود معترف بودند و کار را به کاربلدان سپردند و حالا می‌بینیم که به چه توسعه‌ای دست یافته‌اند.» این مشاور برندسازی مقطعی کارکردن و سیاسی کردن فعالیت‌های گردشگری را نیز از دیگر نباید‌ها در حوزه برندسازی عنوان کرد و گفت: «با این حساب گویا ما خود بیماری مان را می‌دانیم ولی نمی‌خواهیم درمان کنیم.» وی با طرح این سوال که مسوول برندینگ کیش هم‌اینک کیست، خواستار تشکیل کمیته‌ای برای رسیدگی به تعریف برند برای کیش به عنوان یک مقصد گردشگری شد و تصریح کرد: «این کمیته باید کاملا تعریف شده و متشکل از فعالان اقتصادی کیش، مسوولان دولتی و همچنین کارشناسان حرفه‌ای این حوزه باشد تا از این طریق هم به بازاریابی و هم برندسازی کیش پیگیری شود.» این استاد دانشگاه تاکید کرد که تنها درصورت مستمر بودن کار این کمیته است که نتیجه آن می‌تواند بر کل کشور اثرگذار باشد. 

مطالب مرتبط
 «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟     شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی ...
ادامه ی مطلب
اگر حضور برند در بازار منجر به هریک از دلایل زیر شود برند اعتبار خود را از دست می دهد:*حذف یک محصول / برند از بابازار به هر دلیل.*ناتوانی محصول/ ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
تدوین استراتژی برند
انجمن برند ایران
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
جذب مشتری و افزایش فروش
حفظ اعتبار برند
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
برند سازی موفق
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،