marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

پخش و فروش مویرگی

استقرار مهندسی فروش

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

مشاوره فروش،
 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،
 مشاوره مهندسی فروش،
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
اجرای پروژه های مهندسی فروش،
 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،
 راه اندازی و استقرار فروشگاه،
اجرای پروژه های چیدمان فروش،
تربیت فروشنده و ویزیتور،
 استخدام فروشنده و بازاریاب،
 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،
استقرار نرم افزارهای فروش،
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،
 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،
 مشاوره ارتقا فروش،
 مشاوره ترفیع فروش،
اجرای جشنواره های فروش،
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،
 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.
 شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها به رقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،
 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،
 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،
 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،
 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،
 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،
ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،
 شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،
 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،
 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش
  • مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت
  • مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت
  • مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران
  • مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت
  • مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت
  • مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن
  • مشاوره در زمینه مهندسی فروش
  • آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی
  • پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت
  • در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل
  • ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل
  • برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران
  • انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل
  • انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها
  • نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده
  • آموزش های لازم به مدیران و پرسنل
  • توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت
  • پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان
  • اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان
  • تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای
  • اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت
  • نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و …
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش
  • بررسی و ارزیابی وضعیت موجود
  • بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی
  • بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات
  • تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش
  • تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی
  • شناسایی فرصتها
  • هدف گذاری و برنامه ریزی
  • اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

پخش مویرگی فروش مویرگی

اسلاید های آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش مویرگی استاد خویه

اسلاید های آموزشی استراتژی های بازاریابی و فروش مویرگی استاد خویه

http://uplod.ir/43ao4xaceu5h/moy_selling_.pdf.htm

moy_selling_.pdf – 4.2 MB

 

 

برچسب‌ها: مدیریت فروش مویرگی, تکنیک های فروش مویرگیمهارت های فروش مویرگی,استراتژی های فروش مویرگی

پخش مویرگی فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی
مدیریت فروش مویرگی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی  مولف و مترجم: علی خویه www.khooyeh.com                                     فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه   Contents مقدمه: ………………………………………………………………………………………………………….2.. 1 فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  …………………………………………………………3.. 1 فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ………………………………………………………………….13.. 1 فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره…………………………………………………. 45.. 1 فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ………………………………………………46.. 1 فروش مویرگی.. 3 مشتری یابی در فروش مویرگی.. 4 مشتری سازی در فروش مویرگی.. 4 مشتریان مویرگی ما چه کسانی هستند؟. 4 پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان مویرگی.. 4 مشتری

پخش مویرگی فروش مویرگی

ویژگی های یک ویزیتور حرفه ای

نکاتی برای جذب ویزیتور

همانطور که قطعا می دانید یکی از مشکلات بزرگ شرکتهای پخش جذب ویزیتور و حفظ ایشان می باشد . اما مسلما یکی از ریشه های این مشکل در زمان جذب می باشد .( البته این مشکل در اکثر شرکتهای ایرانی وجود دارد … ) . به هرحال در این پست قصد دارم نکاتی را مطرح کنم که رعایت آنها در زمان جذب ویزیتور شاید به دوام و بقاء ایشان در مجموعه کمک کند :
1-
برونگرایی :
قطعا مهمترین خصیصه یک ویزیتور می بایستی خصلت برونگرایی وی باشد . چه در غیر این صورت عمر کاری وی طولانی نخواهد بود . لازم بذکر است که انسانها مطلقا برونگرا یا درونگرا نیستند . حتی برخی از ما ،

پخش مویرگی فروش مویرگی

دوره ی جامع آموزشی پخش مویرگی

برنامه دوره های  اجرا شده برای شرکت های فروش توزیع و پخش مانند پاکشو، گلرنگ، هجرت، پیرامید، به پخش، سایه سمن و ….   در سال گذشته

 

 

 

 

ردیف نام دوره استاد
1 اصول بازاریابی
2 اصول و فنون مذاکرات حرفه ای
3 اصول خرده و عمده فروشی جناب آقای  خویه
4 بازاریابی و فروش تلفنی جناب آقای  خویه
5 اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار جناب آقای  خویه
6 مدیریت منطقه ویزیت جناب آقای  خویه
7 اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده جناب آقای  خویه
8 پخش و لجستیک جناب آقای  خویه
9 بازاریابی و فروش بین المللی جناب آقای  خویه
10 روانشناسی ارتباط با مشتری
11 مدیریت زمان جناب آقای  خویه
12 روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش جناب آقای  خویه
13 روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته
14 هدف گذاری فروش جناب آقای  خویه
15 مراحل فروش جناب آقای  خویه
16 اصول و مهارت های کار تیمی
17 روش های خلاقیت و نوآوری در فروش جناب آقای  خویه
18 تحلیل رفتار فروش رقبا جناب آقای  خویه
19 مدیریت هوش هیجانی در کار
20 ویزیت مویرگی جناب آقای  خویه
21 تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش جناب آقای  خویه
22 مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن
23 راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازارروش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش  جناب آقای  خویه
24 اصول صندوق داری و نقدینگی جناب آقای  خویه
25 ترفیعات و مشوق های فروش جناب آقای  خویه
26 مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری
27 ارتباط اثربخش جناب آقای  خویه
28 سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی جناب آقای  خویه
29 خدمات پس از فروش
30 بودجه بندی فروش جناب آقای  خویه
31 فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش
32 برگشت از فروش
33 چیدمان فروشگاه جناب آقای  خویه
34 اصول انبارداری
35 حسابداری فروش و کنترل موجودی

 

 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

درصورت تمایل این دوره ها در محل کار شما برگزار می شود.

 

سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60
اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4
اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4
اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8
پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4
محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4
پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48
تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4
بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4
فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4
سازمان فروش 4 فروش خلاق 4
عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
  • صنعتی
  • خدماتی
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • صنایع بهداشتی
  • آرایشی
  • شوینده ها
  • داروها
  • مواد بیولوژیک
  • نانو
  • خودرو
  • نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • پوشاک
  • صنایع دستی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • نشر
مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 168

 

 

 

 

 

عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه روش تحقیق و تحقیقات بازار 8 ابزارها و تکنیکهای فروش 8 56
تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف 4 مدیریت ارتباط با مشتریان 4
تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی 4 سیاستهای فروش 4
تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان 4 برنامه ریزی فروش 4
مدیریت منابع انسانی در فروش 4
اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش 4
طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان 4
ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش 4
پیشرفته مدیریت محصول 4 استراتژی های فروش 4 56
قیمت گذاری 4 مهندسی فروش 4
مدیریت توزیع 4 فروش الکترونیکی 4
روابط عمومی و تبلیغات 4 اصول نمایندگی ها 4
مدیریت فروش 8 مدیریت تحول و نوآوری در فروش 4
عارضه یابی سازمانهای فروش 4
تامین مالی در فروش 4
طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه) 4
عالی مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
  • صنعتی
  • خدماتی
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • صنایع بهداشتی
  • آرایشی
  • شوینده ها
  • داروها
  • مواد بیولوژیک
  • نانو
  • خودرو
  • نفت و گاز
  • پتروشیمی
  • پوشاک
  • صنایع دستی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • نشر
مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 174

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع

دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی  و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازارگرمی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازارسازی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازار سنجی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 

 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع وفروش مویرگی تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت پخش و توزیع  وفروش مویرگی  تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه 09122991608

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند–    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند

–    مهارت حفظ برند

–    مهارت کنترل برند

–    مهارت هویت سازی برند

–    مهارت شخصیت سازی برند

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–     معاینه فنی برند

–    سبگ های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

www.khooyeh.com

پخش مویرگی فروش مویرگی

مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک

فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره: مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف  تاریخ برگزاری : 
هدف دوره آموزشی :بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف آن 
مخاطبین دوره آموزشی :کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی 
محتوای دوره آموزشی :-تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت- بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت

– بررسی سیاست های سازمانی , الگوی مدیریت استراتژیک , بررسی منافع مالی و غیر مالی

– اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری

– بررسی انواع استراتژیها

– بررسی مثالهای تجربی

 

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

ü

نحوه برگزاری پودمان آموزشی:حضوری q

غیرحضوری q

 

روش ارائه محتوی :

ü

 

ü

کلاس درس qکارگاه آموزشی q

 

روش ارزشیابی :کتبی q عملی q

ü

مشارکت فعال در کلاس q

مدت زمان برگزاری :دو روز یا 16 ساعت 

 

 

 

 

فراخوان دوره آموزشی :(عنوان دوره: دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.comwww.khooyeh.irمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

پخش مویرگی فروش مویرگی

دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش

 

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

 

 

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 10 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. تماس با ما:
khoooyehali@gmail.com
09122991608

 

 مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

محترم بازرگانیداری تهرانت لبنیاتی کالبرمشتریی و فروش تلفنیفنی

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی

محتوا (سرفصل) دوره:

–    اصول و مفهوم بازاریابی

–    اصول و مفهوم فروش

–    انواع روشهای بازاریابی

–    انواع روشهای فروش

–    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش

–    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن

–    نقش تلفن در بازاریابی و فروش

–    مفهوم بازاریابی تلفنی

–    مفهوم فروش تلفنی

–    مراحل بازاریابی تلفنی

–    مراحل فروش تلفنی

–    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی

–    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

–    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

–    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی

–    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی

–    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

مخاطبان دوره:

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری

محتوا (سرفصل) دوره:

–    اصول و مفهوم بازاریابی

–    اصول و مفهوم فروش

–    اصول و مفهوم ارتباطات

–    مفهوم و انواع مشتری

–    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری

–    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

–    شناخت مشتریان هدف

–    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف

–    روشهای جذب مشتریان جدید

–    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته

–    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود

–    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان

–    روانشناسی ارتباط با مشتریان

–    باشگاه مشتریان

–    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان

–    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان

–    هدف گذاری ارتباط با مشتریان

–    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان

–    ارزیابی ارتباط با مشتریان

–    بهینه سازی ارتباط با مشتریان

–    روشهای جلب مشتریان ناراضی

–    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر

–    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان

–    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان

–    ابزارهای ارتباط با مشتریان

–    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری

–    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
برچسب‌ها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتریآموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت

پخش مویرگی فروش مویرگی

مطالب مرتبط
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مهندسی فروش اصول مهندسی فروش اصول مهندسی فروش و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان فروش ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کارامروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات ...
ادامه ی مطلب
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر
تبلیغات پنهان در دوران رکود اقتصادی موثر ترین راه برای ماندگاری و فروشرمز موفقیت در شرایط رکود اقتصادی و کاهش درآمد فقط تحرک و فعالیت است.اما در این شرایط چطور ...
ادامه ی مطلب
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
 دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغاتبدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت ...
ادامه ی مطلب
اصول تدوین طرح و برنامه بازاریابی (Marketing Plan)علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
مهندسی فروش
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه