marketing,branding,sales,negotiation

مشاوره بازرگانی2

لیست مشاوره های بازرگانی وب سایت اتاق بازرگانی تهران

 

با سلام آیا در حال حاضر کارخانه ای در ایران شمش آلومینیوم تولید می کند؟ اگر پاسخ مثبت اسامی آنها را بفرمایید. مجتمع آلومینیوم المهدی .

آدرس دفتر مرکزی : تهران خ سعادت آباد میدان کاج خ سروغربی پ 30 تلفن 22378001الی 5 –

گروه صنعتی ذوب و نورد پویا تهران .

آدرس دفتر مرکزی : تهران خ خالد اسلامبولی خ دهم ک فروزان پ 4 ط 3 تلفن 88728195

با عرض سلام آیا امکان دارد که برای واردات جنسی از چین به درخواست فروشنده ال سی آن را از کشور ثالث مثلا دبی باز کنیم ولی جنس را در بندر عباس تحویل بگیریم؟ کشور سازنده چین و ذینفع کالا دبی محسوب میگردد لذا با این شرایط قابل ورود است و منعی ندارد .
با سلام.احتراما برای واردات اسانس های مورد مصرف در صنایع غذایی احتیاج به اخذ چه مجوزهایی میباشد؟ نیاز به مجوز وزارت بهداشت دارد .
در مورد تسهيلات ارزي (دولتي) که به در مورد صادرات و واردات به شرکتها داده ميشود اطلاعاتي ميخواستم.1)  نحوه استفاده و دريافت آن 2) اقلامي که شامل دريافت اين تسهيلات ميگردد 3) سقف اين تسهيلات چقدر است چه ارزي و چه ريالي 4) مدارک لازم براي دريافت تسهيلات. 5) آيا در کشور امارات و ترکيه نيز همچين تسهبلاتي براي تجار ايراني فراهم شده است از شما بخاطر راهنمايي هاي مفيدتان متشکريم مجموعه مقررات ارزی شامل اطلاعات درخواستی شما به صورت فایل pdf به ایمیل شما ارسال شد
با سلام،آیا در صورت داشتن کارت بازرگانی و انجام ثبت سفاش مي توان بدون انتقال ارز مبادرت به واردات کالا نمود یا حتما باید LC باز نمود؟ واردات بدون انتقال ارز در صورتی که واحد ، تولیدی باشد و بعنوان مواد اولیه خط تولید مطابق با پروانه بهره برداری نیاز به واردات داشته باشد امکان پذیر خواهد بود .
ba salam

amar e marbot be varedat electromotor ra  chegoneh mitavanam  bedast avaram?

آمار تعداد ثبت سفارش شده این کالا را میتوانید از قسمت امار و برنامه ریزی سازمان توسعه تجارت ایران واقع در میدان ولیعصر ساختمان شماره 2 وزارت بازرگانی و یا سایت این سازمان www.tpo.ir بیابید و اما آمار واردات قطعی آنرا باید از گمرک ایران دفتر واردات گمرک واقع در خ شهید بهشتی بعد از میرعماد بیابید .
باعرض سلام و تشكر – ظرفيتهاي صادراتي سنگهاي ايران  را به كشور تايلند ، چگونه ارزيابي مي كنيد ؟ ممكن است راهنمايي فرماييد كه از انواع سنگهاي ايران چه نوعي مي تواند مورد تقاضاي بيشتر اين كشور باشد. صادرات سنگ به کشور تایلند در حال انجام است و از انواع سنگهای ساختمانی سنگ گرانیت بازار خوبی دارد.
با سلام و عرض ادب. لطفا” لیست تولید کنندگان شیر آلات صنعتی در ایران و میزان تولید آنها را معرفی نمائید.با تشکر فراوان این لیست را میتوانید از لینک زیر بیابید

http://www.parstradeshow.com/CategoryDetail.aspx?lm=1&catid=4143

لا سلام .لیست کلیه شرکتهایی که در زمینه صادرات الکترو موتور در کشور چین فعال می باشند را لطفا ارسال نمایید.درضمن در ازای واریز بیش برداخت چه ضمانتنامه ای می توان از فروشنده خارجی گرفت؟لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکرم این لیست را از سایت روبرو جستجو نمایید

http://www.kompass.com

باسلام،احتراما این شرکت که در صدد راه اندازی واحد تولید فیلمهای چند لایه پلیمری مخصوص بسته بندی میباشد جهت برنامه ریزی کار نیاز به اطلاعاتی نظیر: 1-بازار مصرف داخلی و صنایع مصرف کننده با مشخصات تکنیکی مورد نیاز 2- مقدار مورد نیاز بازار داخل 3- میزان واردات 4-قیمت محصول در بازار داخلی و خارجی و …. میبا شد لذا مستدعی است راهنمایی بفرمایید که از چه منابعی قابل استخراج میباشد. درخصوص آمار درخواستی شما فعلا اطلاعاتی در دست نمیباشد اما جهت اطلاع از مراحل فرآیند تولید و نیز توصیه های کارشناسانه در خصوص تولید این محصول به لینکهای زیر مراجعه نمایید .

http://www.iranpack.org/magazine/2001/33.pdf

http://www.iranpack.org/magazine/2001/34.pdf

http://www.iranpack.org/magazine/2001/35.pdf

جهت اخذ اطلاعات بیشتر پس از عضویت در سایت زیر شرکتهایی که در این ضمینه فعالیت دارند را جستجوو با آنان تماس حاصل نمایید  تماس حاصل فرمایید .

http://www.aftab.ir

با سلام .لیست کلیه شرکتهایی که در زمینه صادرات الکترو موتور در کشورهای ایران، ترکیه و عربستان فعال می باشند را لطفا ارسال نمایید.متشکرم بمنظور یافتن این نوع شرکتها در اقصی نقاط جهان به سایت زیر مراجعه نمایید

http://www.kompass.com

صنعت اوراق کشتی جهت اخذ خلاصه ای از تاریخچه صنعت اوراق کشتی به لینک زیر مراجعه نمایید

http://database.irandoc.ac.ir/fulltext/SE/f.htm?49763

باسلام،چون ما در صدد راه اندازی واحد تولید فیلمهای چند لایه پلیمری مخصوص بسته بندی هستیم ،یکسری اطلاعات بقرار ذیل احتیاج داریم:1- بازار داخلی مصرف ومشخصات وقیمت کالا 2- مقدار مصرف داخلی. لطفا در این مورد راهنمایی بفرمائید. درخصوص آمار درخواستی شما فعلا اطلاعاتی در دست نمیباشد اما جهت اطلاع از مراحل فرآیند تولید و نیز توصیه های کارشناسانه در خصوص تولید این محصول به لینکهای زیر مراجعه نمایید .

http://www.iranpack.org/magazine/2001/33.pdf

http://www.iranpack.org/magazine/2001/34.pdf

http://www.iranpack.org/magazine/2001/35.pdf

جهت اخذ اطلاعات بیشتر پس از عضویت در سایت زیر شرکتهایی که در این ضمینه فعالیت دارند را جستجوو با آنان تماس حاصل نمایید  تماس حاصل فرمایید .

http://www.aftab.ir

تفاوت کاربرد کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی چیست؟ و کاربرد کدامیک با تسهیلات بیشتری همراه است؟ از نظر کاربردی و اعطای تسهیلات تفاوتی ندارند اما برخی سازمانها و بانکها بیشتر راغب به اعطای مجوزهای لازم و یا تسهیلات مالی به شخص حقوقی میباشند .
KETABHAY DAR MORD GHAVANIN HOGHOGHI BAZRGHABI BINOL MELAL RA MOREFY NAMAID.LOTFAN. عنوان کتاب : حقوق بازرگانی بین المللی . نویسنده : مسعود طارم سری . انتشارات : موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
لیست کلیه کارخانجات تولید آلومینیوم، کارخانجات ریخته گری آلومینیوم و نوردآلومینیوم جهت یافتن اطلاعات درخواستی به لینک زیر مراجعه نمایید .

http://www.industryinfobase.ir/cofarsi/cofarsi/industry/industry.asp?code=9927&process=94&title=Manufacture%20of%20basic%20metals&Id=9927#9927

برای صادرات منسوجات چوبی به کشور استرالیا چه قوانینی وجو دارد؟ صادرات کلیه محصولات فرآوری شده آزاد میباشد اما چنانچه این محصولات بصورت خام باشد بر اساس نوع محصول اخذ مجوز مربوطه بر اساس قوانین جاری الزامی است .
با سلام .لطفا لیست شرکتهای سازنده یا عرضه کننده ماشین الات صنایع غذایی (اختصاصا کمپرسور ازن برای تصفیه اب معدنی)برای اینجانب ارسال نمایید.    با تشکر شرکت مورد نظر را از لینک زیر جستجو نمایید

http://www.industryinfobase.ir/cofarsi/cofarsi/industry/alphabet.asp?a=%D8%A7&b=a#

با سلام، جهت اخذ نمايندگي يك شركت خارجي نياز به مجوز خاصي در داخل كشور مي باشد يا خير؟ جهت دريافت محصولات آن شركت در هزينه هاي گمركي تخفيفاتي منظور مي گردد يا خير؟ تعدادی از این نمایندگیها توسط مرکز اصناف وزارت بازرگانی گواهی و ثبت میگردد و مابقی توسط مرکز فوق به سازمانهای بازرگانی استانها تفویض اختیار گردیده است چنانچه در استان تهران هستید جهت ثبت نمایندگی این نوع کالا به سازمان بازرگانی استان تهران مراجعه نمایید .
با سلام، سؤال اول اينكه ما اطلاعاتي درخصوص ميزان توليد و شركت هاي توليدكننده عرقيات گياهي و همچنين شركت هاي فعال در زمينه صادرات اين عرقيات را مي خواستيم.

دوم اينكه تسهيلاتي كه به صادرات و شركت هاي صادركننده داده مي شود چگونه مي توان دريافت نمود؟ با تشكر فراوان

با عضویت در سایت زیر و جستجو در قسمت تولید اسانسها به تولید کنندگان این محصول دست خواهید یافت .

http://www.aftab.ir

درخصوص اعطای تسهیلات مالی و نیز جوایز صادراتی به سایت زیر مراجعه نمایید .

http://www.tpo.ir

شرایط گرفتن نمایندگی ایران خودرو — سایبا شرایط اصلی اخذ نمایندگی ایران خودرو:

1- مساحت زمین حداقل 1000 متر 2- بر زمین حداقل 20 متر 3- حداقل مدرک تحصیلی دیپلم 4- سند ملک بنام متقاضی 5- از نمایندگی مجاز مجاور حداقل 1 کیلومتر فاصله داشته باشد . 6- سرمایه اولیه .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس : خ آزادی تقاطع یادگار امام سازمان فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو – دفتر منطقه تهران و یا با شماره 66010184 تماس حاصل نمایید .

نحوه گشایش اعتبار بعد از ثبت سفارش مجموعه مقررات ارزی بصورت فایلهای pdf را میتوانید ار لینک زیر دریاففت نمایید .

http://www.tpo.ir/itpo/index_2.htm

آیا در حال حاضر میزان کل صادرات ما از کشور چین مشخص است (به صورت قاچاق و رسمی)؟

آیا واردات از این کشور نیاز به مجوز از ارگان های دولتی می باشد؟

آیا در قبال واردات اجناس از چین ما نیز به آن کشور صادرات داریم و میزان آن چقدر است؟

آگر میزان صادرات ما به کشور چین در مقابل واردات از آن کشور ناچیز است آیا نمی توان امتیازی از چین گرفت مثلاً صادرات گاز به چین؟

مهمترین امتیازاتی که کشورهای اروپائی در قبال واردات اجناس چینی از این کشور می گیرند چیست؟

آمار واردات رسمی از چین را میتوانید از دفتر واردات گمرک ایران واقع در خ شهید بهشتی بعد از میرعماد دریافت نمایید . شرایط واردات براساس جداول مندرج درکتاب قانون مقررات صادرات و واردات سال 85 و نیز براساس نوع کالا تعیین گردیده است و ارتباطی با کشور مقصد ندارد . امار صادرات به این کشور را نیز میتوانید از مرکز توسعه صادرات ایران واقع در نمایشگاه بین المللی تهران دریافت نمایید . در خصوص اخذ امتیاز از کشور چین اطلاعی در دست نیست .
به نام خدا

با سلام

جهت احداث کارخانه در زمینه ی صناع غذایی نیازمند مشاوره هستیم .

مکان کارخانه : شهرستان شهریار

با تشکر

اطلاعات فنی ، اقتصادی و مالی طرح مورد نظر خود را در لینک زیر جستجو نموده و از دفتر مشاوره صنایع کوچک وزارت صنایع و معادن استفاده نمایید .

موفق باشید

http://www.iraniec.com/tips/index.asp?Cat=422&PageId=&Dir=488

ذرت برزیلی و فروشندگان برزیلی ذرت به لینکهای زیر مراجعه نمایید

http://www.alibaba.com/countrysearch/BR-suppliers/Corn.html

http://www.cornproducts.com.br/ingles

فروشگاه مواد غذایی سوال مفهوم نیست
من خواسته وارد کردن کاغذ به ایران را دارم، اما نمیدانم تعرفه گمرکی چی هست و مجوزبازرگانی نیازدارد یا خیر؟متشکرم تعرفه گمرکی میزان حقوقی است که گمرک در مقابل وارد کردن کالایی از وارد کننده دریافت مینماید بطور مثال چنانچه برای کالایی در کتاب قانون مقررات صادرات و واردات میزان حقوق گمرکی 4% تعیین شده باشدمنظور 4% ارزش CIF کالای ورودی خواهد بود . جهت اطلاع از میزان تعرفه های انواع کاغذ به فصل 48 کتاب قانون مقررات صادرات و واردات مراجعه نمایید .
من به عنوان یک شرکت بازرگانی تازه تاسیس برای اخذ نمایندگی محصولات با مشکلانی مواجه هستم و متاسفانه تمامی میل های من به شرکتهای آلمانی و چینی بی نتیجه مانده است. خواهشمندم مرا در این حصوص زاهنمایی فرمایید . در ضمن محصول مورد نظر من سیستمهای خورشیدی تولید کننده برق می باشد . ابتدا شرکت تولید کننده این محصولات را در کشورهای مورد نظر از سایت زیر جستجو نمایید سپس با آنان مکاتبه نمایید و جهت اطلاع از شرایط و ضوابط اخذ نمایندگیهای شرکتهای خارجی به مرکز اصناف وزارت بازرگانی جهت گواهی و ثبت نمایندگی مراجعه نمایید برخی از نمایندگیها توسط مرکز فوق و مابقی به سازمانهای بازرگانی استانها تفویض اختیار گردیده است چنانچه در استان تهران هستید جهت ثبت نمایندگی این نوع کالا به سازمان بازرگانی استان تهران مراجعه نمایید . در صورت لزوم برای بازدید و انعقاد قرارداد به کشور مورد نظر سفر کنید . موفق باشید

http://www.kompass.com

خواهشمندم سایتی را جهت آگاهی از قوانین تاسیس شرکتهای لیزینگ خودرو معرفی نمایید

با تشکر مجدد

جهت آشنایی با مراحل ثبت شرکت به سایت زیر قسمت ثبت شرکتها مراجعه نمایید .

http://www.sabt.gov.ir/Index.aspx

نرخ سود تسهیلات اعطایی توسط این نوع شرکتها توسط بانک مرکزی تعیین میگردد. در خصوص اخبار مربوطه به لینک زیر مراجعه نمایید .

http://www.iraneconomist.com/Fa/ShowNewsFaV2.aspx?EntryID=118366

با سلام > 1-آیا قراردادهایی که به شکل comision letter بین دو طرف یک قرارداد تجاری تنظیم میگردد وجاهت قانونی دارد؟اگر جواب مثبت است مواردی که باید  در این قرارداد ذکر گردد چیست؟

2-قراردادهایی که تضمین کننده سود یک واسطه (dealer) است را لطفا بفرمایید

3-لطفا یک وکیل در زمینه حقوق بین الملل و تنظیم قراردادهای تجاری به من معرفی کنید

موبایل:09123003707

وکیل و مشاور حقوقی خود را در لینک زیر بیابید و مشکل خود را با ایشان مطرح نمایید موفق باشید

http://judiciarybar.ir/search/search.htm

با سلام

در صورت امكان ليست شركتهايي كه در زمينه قطعات سازنده اتوبوسها در ايران فعاليت دارند را براي من ارسال نمائيد.

با تشكر

به سایت پایگاه اطلاعات صنعتی ایران به آدرس زیر مراجعه نمایید .

http://www.industryinfobase.ir/cofarsi/cofarsi/industry/alphabet.asp?a=%D8%A7&b=a#

با سلام

ليست كليه شركتهايي كه در زمينه صادرات و واردات اتوبوسهاي مسافرتي و يا قطعات سازنده آنها همانند موتور و … در كشورهاي روسيه، ايران ، چين، سنگاپور و بطور كلي در كشورهاي اروپائي فعال مي باشند را لطفا ارسال فرمائيد.

متشكرم

در خصوص اخذ اطلاعات مربوطه به سایتهای زیر مراجعه نمایید .

http://www.kompass.com

http://www.alibaba.com

با سلام و خسته نباشید.اینجانب به اتفاق تعدادی از دوستان تصمیم به تاسیس شرکتی با زمینه فعالیت واردات و صادرات کالا و خدمات داریم. چگونه میتوان اطلاعاتی در خصوص تاسیس و انجام فعالیت های فوق بدست آورد.ضمن اینکه دراین خصوص هیچگونه تجربه ای هم نداریم لیلکن تحصیلات لازم را دارا میباشیم. چنانچه قصد دارید شرکت تاسیس نمایید به اداره ثبت شرکتها واقع در تقاطع مدرس و میرداماد مراجعه و بر اساس ضوابط جاری اقدام به ثبت شرکت مینمایید . جهت آشنایی با نحوه واردات و صادرات کالا نیاز به شرکت در کلاسهایی که به همین منظور دایر گردیده است میباشید که این کلاسها هم اکنون در این اتاق دایر است و نیز میتوانید از موسسات آموزشی دیگر استفاده نمایید . جهت کسب اطلاع از برگزاری دوره های آموزشی اتاق تهران به صفحه اصلی سایت قسمت آموزش و پژوهش مراجعه نمایید .جهت اخذ شرایط تاسیس یک شرکت به لینک زیر مراجعه نمایید .

http://www.sabt.gov.ir/Ghavanin/GhanonDetail.aspx?NodeID=913125000672750&RecordID=914687500572993&CurStyle=0

از کجا میتوانم به نسخه انگلیسی معاهده منع مالیات مضاعف بین ایران و لهستان دست پیدا کنم این نسخه در دسترس ما هم نیست
با سلام ، در صورت امکان آمار یا مرجعی برای دسترسی به آمار میزان واردات عایق های الکتریکی و رزین به تفکیک، ارائه نمایید. با تشکر میزان آمار ثبت سفارش شده این کالا را میتوانید از قسمت آمار و برنامه ریزی سازمان توسعه تجارت ایران واقع در میدان ولیعصر جنب بازارچه اهدا ساختمان شماره 2 وزارت بازرگانی اخذ نمایید . اما آمار دقیق واردات قطعی این کالا را بایستی از گمرک ایران – دفتر واردات واقع در خ شهید بهشتی بعد از میرعماد اخذ نمایید .

سایت سازمان توسعه تجارت ایران  www.tpo.ir

سایت گمرک ایران               www.irica.gov.ir

با سلام و خسته نباشيد:

لطفا راهنمايي فرماييد چگونه مي‌توان به اطلاعاتي در زمينه قوانين صادرات كالا با كشتي و اصطلاحات كامل تجارت دريايي دست يافت.

اصطلاحات تجارت دریایی و حمل و نقل بین المللی را از لینکهای زیر دریافت نمایید .

http://cmustudent.blogfa.com

http://www.shayankar.com/Information.htm

با سلام

خواهشمند است لیست سازندگان معتبر ماشین آلات زیر را در کشورهای شر ق آسیا و ایتالیا به اینجانب معرفی نمایید :

1.ماشین نشا برنج

2.ماشین وجین

لیست شرکتهایکه در این ضمینه فعال هستند را میتوانید به تفکیک کشور مورد نظر از سایت زیر بیابید .

http://www.kompass.com

سلام علیکم ما یک شرکت ایرانی هستیم ومی خواهیم در کشور عراق سرمایه گذاری کنیمدر شهر نجف با توجه به توافقبه توافق دو دولت ایران وعراق که دولت محترم جمهوری دجمهوری اسلامی ایران باید 1میلیارد در عراق سرمایه گذاری کند. ما میتوانیم روی صنایع تبدیلی وبرگشت ارز به کشور مفید باشیم .مجری اجارای تسهیلات بانک توسعه صادرات وشما شرایطاعطای وام چی میباشد در ضمن ما از اتق بازرگانی بوشهر در ارتباط هستیم سوال مفهوم نیست لطفا واضح تر مطرح نمایید
باسلام. لطفا” فرق نمایندگی انحصاری را با نمایندگی رسمی توضیح دهید . داشتن نمایندگی انحصاری یک شرکت در یک منطقه جغرافیایی ، یعنی فروش محصولات و سایر خدمات بر اساس توافق طرفین منحصرا در ید نماینده خواهد بود و نماینده دیگری در چهارچوب توافق در آن منطقه وجود نخواهد داشت. اما در نمایندگی رسمی تعدد نماینده در یک منطقه جغرافیایی اشکالی ندارد .
با سلام ایا از طریق اینترنت میتوانم به آمار واردات مواد شیمیایی و یا اسانسهای ارایشی و بهداشتی و خوراکی دسترسی داشته باشم؟ چگونه؟ آمار واردات و صادرات انواع کالاها درسال 84 را میتوانید در آدرس زیر مشاهده نمایید .

http://www.commerce.ir/fa/info-trade/exp-imp-stat.htm

احداث کارگاه

لطفا برای احداث کارگاه بسته بندی میگو من را راهنمایی کنید

در چه موردی نیاز به راهنمایی دارید ؟
با سلام و تشکر فراوان:

قصد تولید در و پنجره های   p.v.c دارم.

شرایط ایجاد پروانه صنعتی در زمینی 1000 متری در شهریار-گرفتن وام برای خرید تجهیزات -و سایر توصیه های مفید

اسعدی

جهت اگاهی از شرایط اعطای طرحهای صنعتی و معدنی و نیز تسهیلات اعطایی توسط وزارت صنایع و معادن و بانکها به سایت زیر مراجعه و اطلاعات مورد نظر خود را جستجو نمایید . موفق باشید .

http://www.mim.gov.ir

با سلام، لطفا لیستی از شرکتهای روسی و یا شرکتهای بلوک شرق در زمینه صنعت لاستک ارایه فرمایید.با سپاس و تشکرفراوان. این اطلاعات را میتوانید از سایت زیر بیابید .

http://www.kompass.com

سلام میخواستم بدونم از اولین مرحله شروع واردات چه مراحلی رو باید طی کرد؟ بطور اختصار تشریفات واردات قطعی کالا بشرح ذیل میباشد .

1- داشتن کارت بازرگانی 2- اخذ پروفرما از فروشنده خارجی 3- ثبت سفارش در وزارت بازرگانی 4- ضوابط فنی ( استاندارد ، بهداشت ، قرنطینه نباتی ، دامی ، انرژی اتمی ) در صورت لزوم . 5 – گشایش اعتبار در بانک 6- ترخیص کالا از گمرک .

راهنمائی در خصوص تاسیس شرکت خدمات حق ا لعمل کاری در خصوص مراحل ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز به سایت زیر مراجعه نمایید .

http://www.sabt.gov.ir/Ghavanin/GhanonDetail.aspx?NodeID=913125000672750&RecordID=914687500572993&CurStyle=0

در خصوص اطلاع از شرایط دریافت کارت حق العملکاری از گمرک ایران به این سایت مراجعه نمایید .

http://www.irica.gov.ir

با سلام. سوالی داشتم در زمینه واردات و اینکه پروفرما باید حاوی چه مواردی باشه و آیا اون رو به طور مجازی میشه از طریق ایمیل دریافت کرد؟ و اینکه پس از اخذ پروفرما چگونه باید سفارش را به ثبت رساند؟ يک پروفرمای کامل بايد شامل موارد زير باشد:

1- مشخصات کامل فروشنده (همراه با آدرس، شماره تلفن و فاکس)

2- مشخصات کامل خريدار (همراه با آدرس، شماره تلفن و فاکس)

3- مشخصات کامل کالا

4- قيمت واحد کالا – قيمت فوب FOB – مبلغ کرايه حمل

5- مقدار، وزن، تعداد و نوع بسته بندی کالا

6- نام کشور ذينفع (فروشنده) و نام کشور توليد کننده کالا

7- نام کشور مبدا حمل، محل بارگيری، وسيله حمل و مدت حمل

8- نام ارز مورد معامله و نحوه ژرداخت وجه کالا

9- نام مرز ورودی و گمرک مقصد

10- شماره و تاريخ صدور پروفرما و امضاء آن بهمراه تاريخ انقضاء

11- درج شماره استاندارد يکی از استاندارد های مورد قبول موسسه استاندارد ايران و اعلام انطباق کالا با استاندارد مذکور در مواردی که کالا مشمول فهرست استانداردهای وارداتی اعلام شده می‌باشد.

12- ارائه ترجمه رسمی پروفرماهای غير از زبان فارسی و انگليسی

13- ارائه کاتالوگ جهت ماشين آلات و بعضی از کالاهای مصرفی که مشخصات کالا در پروفرما گويا نباشد و بروشور و آناليز برای بعضی کالاهای شيميايی

14- اعلام فروشنده مبنی بر ارسال شماره سريال برخی لوازم خانگی بهمراه اسناد حمل

در مورد اجناسی که بصورت مستعمل وارد می‌شود بايد کلمه مستعمل در پروفرما درج شود.

پروفرم را هم میتوان از طریق ایمیل دریافت کرد .

جهت ثبت سفارش با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره ثبت سفارش وزارت بازرگانی واقع در میدان ولیعصر ساختمان شماره 2 این وزارتخانه مراجعه نمایید .

* مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش کالا:

1- کارت بازرگانی معتبر

2- کارت عضویت وزارت بازرگانی (ثبت نام)

3- اوراق ثبت سفارش 5 برگی، تایپ و امضا شده توسط متقاضی بدون قلم خوردگی و لاک گرفتگی (جهت واردات در مقابل صادرات و بدون انتقال ارز، اوراق ثبت سفارش در سه برگ کافی است)

4- اخذ مجوز های قانونی لازم بر اساس مندرجات ذیل یادداشتهای فصل تعرفه مربوط در کتاب مقررات صادرات و واردات و سایر مصوبات و دستورالعمل های ابلاغ شده از قبیل مجوز وزارت بهداشت، جهاد و کشاورزی، انرژی اتمی و …

5- اصل پیش فاکتور (پروفرما) و کپی آن

موفق باشید .

با سلام من به لیست کارخانجات تهران (کرج ,هشتگرد,شهریار,………)نیاز دارم ,لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر اسامی کارخانجاتی که دارای کارت بازرگانی باشند در واحد عضویت این اتاق موجود میباشد البته جهت سهولت کار بایستی ضمینه فعالیت کارخانجات درخواستی خود را محدود نمایید تا سرویس بهتری ارایه گردد.
با سلام، خواهشمندم در صورت امكان توضيحاتي در مورد صنعت بسته بندي در ايران و شركت هاي فعال در اين زمينه ارائه بفرمائيد. به نظر شما درحال حاضر سرمايه گذاري در اين صنعت مقرون به صرفه مي باشد يا خير؟ از كجا مي توان اطلاعات كاملي در اين خصوص بدست آورد؟ با تشكر فراوان جهت اخذ اطلاعاتی در ضمینه صنایع بسته بندی در ایران و مقالات و نشریات موجوددر این خصوص به این سایت مراجعه نمایید

http://www.iranpack.org

اما جهت دست یابی به شرکتهایی که در این ضمینه فعالیت مینمایند به سایت زیر مراجعه نمایید موفق باشید .

http://www.industryinfobase.ir/cofarsi/cofarsi/industry/alphabet.asp?a=%D8%A7&b=a#

  شرایط عمومی مزایده دولتی  را در کجا می توانم بدست آورم فصل 5 آیین نامه معاملات دولتی مواد 36، 37 ، 38 بشرح ذیل :

‌فصل پنجم – مزايده

‌ماده 36 – در مورد معاملات جزئي مأمور فروش مكلف است به داوطلبان معامله مراجعه و پس از تحقيق كامل از بها با رعايت صرفه دولت معامله‌را انجام دهد و سند مربوط را به تعهداتي كه معامله با بيشترين بهاي ممكن انجام شده است و با ذكر نام و نام خانوادگي و سمت و تاريخ امضاء كند.

‌ماده 37 – در مورد معاملات متوسط حراج به شرح زير انجام خواهد شد:

1 – اطلاعات كلي در مورد نوع و مشخصات و مقدار مورد معامله و روز و ساعت و محل حراج و ساير شرايطي كه لازم باشد بايد با آگهي در‌روزنامه و در صورت ضرورت به وسايل و طرف انتشاراتي ديگر از قبيل راديو و تلويزيون يا الصاق آگهي در معابر به اطلاع عموم برسد.

2 – مورد معامله بايد قبلاً ارزيابي شود و حراج از بهاي تعيين شده شروع گردد و به خريداري كه بالاترين بها را پيشنهاد كند واگذار شود و اگر‌حداقل به قيمت ارزيابي شده داوطلب پيدا نشود مجدداً بايد ارزيابي شود.

‌ماده 38 – در مورد معاملات عمده انتشار آگهي مزايده به شرح زير به عمل مي‌آيد:

1 – در آگهي مزايده شرائطي كه طبق اين آيين‌نامه براي آگهي مناقصه پيش‌بيني شده در صورتي كه با عمل مزايده منطبق باشد بايد رعايت شود.

2 – مقرراتي كه در اين آيين‌نامه در مورد ترتيب تشكيل كميسيون مناقصه و اتخاذ تصميم در كميسيون مذكور و اجراي تصميم كميسيون و انعقاد‌قرارداد و تحويل مورد معامله معين شده در صورتي كه با عمل مزايده منطبق باشد بايد اجرا شود.

و نیز ماده 82 قانون محاسبات عمومی کشور بشرح ذیل :

ماده 82- – مزايده در معاملات به طريق زير انجام مي پذيرد:

الف – در مورد معاملات جزيي به بيشترين بهاي ممكن به تشخيص و مسئوليت مامور فروش .

ب – در مورد معاملات متوسط با حراج .

ج – در مورد معاملات جزيي به بيشترين بهاي ممكن به تشخيص و مسئوليت مامور فروش .

ب – در مورد معاملات متوسط با حراج .

ج – در مورد معاملات عمده با انتشار آگهي مزايده عمومي .

مطالب مرتبط
بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas گردآوری و تهیه : تیم مشاوره تحقیق آموزش و اجرای علی خویه www.khooyeh.irبوم مدل کسب و کار یا  Business Model Canvas  ابزار مدیریتی ...
ادامه ی مطلب
آسیب شناسی و اصلاح سیستم  مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های  بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 ...
ادامه ی مطلب
مشاوره  بازرگانی
مشاوره های بازرگانی وب سایت اتاق بازرگانی تهران سئوال مشاوره پاسخ مشاوره نام طرح هایی که می تواند با محل فعالیت (گیلان) مفید باشد و بازدهز داشته باشد کدام هستند. چنانچه طرح جدید باشد ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
ابزارهای مالی مفقوده در بازار سرمایه ایران
ابزارهای مالی مفقوده در بازار سرمایه ایرانبازار سرمایه ایران در سال‌های اخیر رشد کمی قابل‌توجهی را چه از حیث ارزش بازار و چه از نظر تعداد بازیگران و نقدینگی واردشده ...
ادامه ی مطلب
فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل
فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه علی خویه    09122991608 www.khooyeh.com   علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش ...
ادامه ی مطلب
 راهكارها و مشكلات بازاريابي بين المللي  بهار 1391فهرست مطالبعنوان.............صفحهمقدمه. 1تعريف بازاريابي  بين المللي.. 1حيطه عم بازارياب  بين المللي.. 4عوامل قابل كنترل. 4عوامل غير قابل كنترل خارجي.. 5رموز موفقيت  در بازارهاي بين ...
ادامه ی مطلب
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي  آگاهي‌ها و تفكر استراتژيكStrategic thinking and Awareness  هدف: از آنجا كه آينده جهان در قرن بيست و يكم آكنده از رقابت، توسعه بازارهاي نوظهور، عوامل ...
ادامه ی مطلب
خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    www.khooyeh.comwww.khooyeh.irبرای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت ...
ادامه ی مطلب
درسالهای اخیر، توجه زیادی به نیازهای مشتریان در رابطه با سطوح کیفیت خدمات شده است سطوح بالای ارائه خدمت به مشتریان به عنوان ابزاری در جهت نیل به مزیت های ...
ادامه ی مطلب
بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
مشاوره بازرگانی
اصول و استراتژی قیمت گذاری
ابزارهای مالی مفقوده در بازار سرمایه ایران
فهرست کتاب اسرار تجارت بین الملل
راهكارها و مشكلات بازاريابي بين المللي
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره
سنجش رضایت مندی مشتریان بانک ها