marketing,branding,sales,negotiation

اصول مدیریت و سرپرستی

 

عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی

 

       کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان

 

هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با اصول و شیوه های نوین مدیریت در حیطه دانشی و نگرشی

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) :

 

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

مروری بر مفاهیم مدیریت و سرپرستی

1

 

2

ویژگی های سازمان های آینده

1

 

3

سیر تحول اندیشه مدیریت

2

 

4

برنامه ریزی عملیاتی

2

 

5

شیوه های سازماندهی نوین

2

 

6

نحوه برقراری ارتباط با نیروی انسانی

2

 

7

هدایت و ایجاد انگیزش در کارکنان

2

 

8

 نظارت و نحوه کنترل عملکرد کارکنان

2

 

9

کارگاه آموزشی بر مبنای مسائل سازمان

2

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

توصیه های ویژه : 

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  معمولی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 



علی خویه
مطالب مرتبط
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و ...
ادامه ی مطلب
دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات
قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم  بازرگانی و فروشدوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات به مدت 16 ساعت ...
ادامه ی مطلب
موانع بهره‌وري در نظام اداري..................................................................................................................... 111- ضعف مديريت:...................................................................................................................................... 11 2- نيروي انساني غيرمتخصص: ................................................................................................................ 113- عدم وجود سيستم ارزشيابي مناسب كاركنان.......................................................................................... 11 4- عدم وجود انگيزه كاري در كاركنان:....................................................................................................... 11 5- حاكم بودن ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر  ۰  ۰ هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت خدمات گروه ما علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
آسیب شناسی و اصلاح سیستم  مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های  بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی
دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در
موانع بهره‌وري کارکنان و کارگران
اهمیت بازاریابی داخلی
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش