marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

مدیریت  بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

بازاریابی  مسکن، ملک و مستغلات

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   مسکن، ملک و مستغلات

مدیریت  بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

فروش و بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلاتو

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

 

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران

 

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلاتbrand engineeringاستراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلاتبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  مسکن، ملک و مستغلاتstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات-    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–   مهندسی ارزش برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت حفظ برند

–   مهارت کنترل برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

–    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–    معاینه فنی برند

–   سبگ های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    10 اشتباه فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در مسکن، ملک و مستغلات

دوره های آموزشی ویژه مسکن، ملک و مستغلات

مدیریت بازاریابی حرفه ای در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار مسکن، ملک و مستغلات-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–   مهارت بازاریابی مویرگی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا مسکن، ملک و مستغلات     تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    10 اشتباه فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

–   فروش خلاق در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات    و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

– بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

……………………………………………………………………………….

 

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در مسکن، ملک و مستغلات     و خدمات  وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار مسکن، ملک و مستغلات      بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی مسکن، ملک و مستغلات      رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي مسکن، ملک و مستغلات     موسسات    مسکن، ملک و مستغلات     چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده مسکن، ملک و مستغلات     موسسات    مسکن، ملک و مستغلات     خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان مسکن، ملک و مستغلات     بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات       و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • فرايند مدلسازي در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مسکن، ملک و مستغلات اشتباه های و خطاهای کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مسکن، ملک و مستغلات
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشمسکن، ملک و مستغلات     تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مسکن، ملک و مستغلات     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
14-16 تکنیک های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی مسکن، ملک و مستغلات فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 انواع مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهامسکن، ملک و مستغلات     تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در مسکن، ملک و مستغلات     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان مسکن، ملک و مستغلاتکنترل هزینه های مسکن، ملک و مستغلات
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات مدیریت کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش ، سیستم های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیمسکن، ملک و مستغلات     تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات     در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات     و مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش

  • انواع مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
  • سیستم هاتی مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي مسکن، ملک و مستغلات     براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در مسکن، ملک و مستغلات     پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي مسکن، ملک و مستغلات     ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق مسکن، ملک و مستغلات     ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های مسکن، ملک و مستغلات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي مسکن، ملک و مستغلات
  • مدیریت کارکنان مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش ، سیستم های مسکن، ملک و مستغلات     پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  مسکن، ملک و مستغلات

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در مسکن، ملک و مستغلات      و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در مسکن، ملک و مستغلات

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در مسکن، ملک و مستغلات

ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در مسکن، ملک و مستغلات-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در مسکن، ملک و مستغلات

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

مطالب مرتبط
مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما
مدل AIDA  چیست؟مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو و لوازم یدکی ماشین
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمع‌آوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج می‌توانیم اعتماد و نظر مشتریان به ...
ادامه ی مطلب
1 - امروزه جهان با رکود بی سابقه ای طی هشتاد سال اخیر دست به گریبان است و درحالی که انتظار می رفت به آرامی به شرایط باثباتی برسد، در ...
ادامه ی مطلب
5 اصل براي موفقيت CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
مديريت برند
مديريت نام تجاری     عناوین 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- سرمایه گذاری 9- محاسبه ارزش نام تجاری 10- نتیجه گیری       چكيده مديريت نام تجاري تلاش دارد تا ...
ادامه ی مطلب
برندسازی کالاهای صنعتی
برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از ...
ادامه ی مطلب
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
مدل AIDA برای افزایش فروش
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
برترین برندهای خودروی جهان
ساخت برند در شرایط بحران و رکود
5 اصل براي موفقيت CRM
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
مديريت برند
برندسازی کالاهای صنعتی