marketing,branding,sales,negotiation

ابزارهای مدیریت موثر

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما 

 

عنوان دوره آموزشی :        ابزارهای مدیریت موثر در آموزش های سازمانی بر اساس استانداردهای بین المللی

 

       کد دوره :                                        پیش نیاز دوره :     آشنایی با TRAINING                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

1

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

3

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        مبانی ، تشریح الزامات  و مستند سازی استاندارد ISO 10015 -1999  

 

       کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

تشریح  بندهای استاندارد

2

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

2

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی بر اساس استانداردISO 10015

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

توصیه های ویژه : 

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  معمولی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        ممیزی داخلی استاندارد آموزشی ISO 10015 – 1999

       کد دوره :                         پیش نیاز دوره :     آشنایی با استاندارد ISO 10015 – 1999              شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999

 

 

هدف جزیی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999   در حیطه مهارتی

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  روش های انجام ممیزی داخلی فرایندهای آموزش را شناخته و بکار گیرد –  فرمهای مورد نیاز ممیزی استاندارد را طراحی نماید  –  عدم انطباق های احتمالی استاندارد را شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید – مدارک مورد نیاز برای ممیزی اصلی را تدوین نماید .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  8 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

5/0

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

5/0

 

3

تشریح الزامات ISO 9001-2008  و تجزیه و تحلیل ارتباط آن با فرایندهای آموزش سازمانی

1

 

4

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند نیازسنجی آموزشی 

1

 

5

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند طراحی و برنامه ریزی آموزشی

1

 

6

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند اجرای دوره های آموزشی

1

 

7

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

1

 

8

نکات مورد توجه در ممیزی زیر فرایند مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

1

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )

 

 

مطالب مرتبط
علی خویه، دوره های تخصصی فروش و بازاریابی
    علی خویه، دوره های تخصصی فروش و بازاریابی فروش و بازاریابی در شرایط بحران تکنیک های بازارگرمی و بازارسازی در شرایط بحران منشور بازارایابی و فروش در شرایط بحران تکنیک های بازاریابی کم هزینه ...
ادامه ی مطلب
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي  آگاهي‌ها و تفكر استراتژيكStrategic thinking and Awareness  هدف: از آنجا كه آينده جهان در قرن بيست و يكم آكنده از رقابت، توسعه بازارهاي نوظهور، عوامل ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو
  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
اصول مدیریت و سرپرستی
 عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی        کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه ...
ادامه ی مطلب
  Case study 1: The Tale of the Two Inns داستان دو مهمانسرا بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و ...
ادامه ی مطلب
Case Example 2: A Total Costumer Mentality درک ذهنیت مشتری چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، دوره های تخصصی فروش و بازاریابی
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
اصول مدیریت و سرپرستی
داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی
درک ذهنیت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری