marketing,branding,sales,negotiation

ابزارهای مدیریت موثر

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما 

 

عنوان دوره آموزشی :        ابزارهای مدیریت موثر در آموزش های سازمانی بر اساس استانداردهای بین المللی

 

       کد دوره :                                        پیش نیاز دوره :     آشنایی با TRAINING                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

1

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

3

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        مبانی ، تشریح الزامات  و مستند سازی استاندارد ISO 10015 -1999  

 

       کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

تشریح  بندهای استاندارد

2

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

2

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی بر اساس استانداردISO 10015

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

توصیه های ویژه : 

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  معمولی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        ممیزی داخلی استاندارد آموزشی ISO 10015 – 1999

       کد دوره :                         پیش نیاز دوره :     آشنایی با استاندارد ISO 10015 – 1999              شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999

 

 

هدف جزیی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999   در حیطه مهارتی

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  روش های انجام ممیزی داخلی فرایندهای آموزش را شناخته و بکار گیرد –  فرمهای مورد نیاز ممیزی استاندارد را طراحی نماید  –  عدم انطباق های احتمالی استاندارد را شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید – مدارک مورد نیاز برای ممیزی اصلی را تدوین نماید .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  8 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

5/0

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

5/0

 

3

تشریح الزامات ISO 9001-2008  و تجزیه و تحلیل ارتباط آن با فرایندهای آموزش سازمانی

1

 

4

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند نیازسنجی آموزشی 

1

 

5

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند طراحی و برنامه ریزی آموزشی

1

 

6

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند اجرای دوره های آموزشی

1

 

7

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

1

 

8

نکات مورد توجه در ممیزی زیر فرایند مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

1

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )

 

 

مطالب مرتبط
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
Case Example 2: A Total Costumer Mentality درک ذهنیت مشتری چند نمونه از مصادیق بارز توجه به خدمات مشتری ، شامل رهبری و برتری ذاتی است. مثال زیر، در بارۀ فروشگاهL.L. Bean ...
ادامه ی مطلب
cosmetics بازاریابی marketing فروش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیریت  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بازاریابی  لوازم آرایشی و بهداشتی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی راهکارهای ...
ادامه ی مطلب
  Case study 1: The Tale of the Two Inns داستان دو مهمانسرا بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح مشکلات سازمانی
علی خویهمشاور مدیریت مشاوره،تدریس و آموزش زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS تحت لیسانس 1to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج ...
ادامه ی مطلب
نحوه ی مدیریت جلسه
علی خویهwww.khooyeh.comwww.khooyeh.irwww.gmas.irمشاور ارشد مدیر عاملمشاور مدیران برتر شرکت های بزرگمشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللیمشاور ارشد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برند های معتبرنحوه ی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
درک ذهنیت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بازاریابی کرم
داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح
نحوه ی مدیریت جلسه