ابزارهای مدیریت موثر
عنوان دوره آموزشی : ابزارهای مدیریت موثر در آموزش های سازمانی بر اساس استانداردهای بین المللی
کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با TRAINING شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش در حیطه دانش و نگرش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – با فرایندهای علمی آموزش آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : مبانی ، تشریح الزامات و مستند سازی استاندارد ISO 10015 -1999
کد دوره : پیش نیاز دوره : ندارد شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش در حیطه دانش و نگرش
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – با فرایندهای علمی آموزش آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
توصیه های ویژه :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : معمولی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : از طریق پیش آزمون و پس آزمون
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان دوره آموزشی : ممیزی داخلی استاندارد آموزشی ISO 10015 – 1999 کد دوره : پیش نیاز دوره : آشنایی با استاندارد ISO 10015 – 1999 شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف کلی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
هدف جزیی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999 در حیطه مهارتی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند : – روش های انجام ممیزی داخلی فرایندهای آموزش را شناخته و بکار گیرد – فرمهای مورد نیاز ممیزی استاندارد را طراحی نماید – عدم انطباق های احتمالی استاندارد را شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید – مدارک مورد نیاز برای ممیزی اصلی را تدوین نماید . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سرفصل دوره :
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش های آموزشی مورد استفاده : سخنرانی – کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ارائه دهنده : علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
وسایل آموزشی مورد نیاز : کامپیوتر – ویدئو پروژکتور
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه چیدمان کلاس : کارگاهی
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نحوه آزمون : ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )
|
![دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/marketing1-150x150.jpg)
![دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/shop-hypermarket-150x150.jpg)
![بازاریابی مسکن، ملک و مستغلات | بازاریابی و فروش زمین | بازاریابی و فروش خانه | بازاریابی و فروش خانه های ویلایی | بازاریابی برج | بازاریابی | بازاریابی واحد های مسکونی ، تجاری، تفریحی و… | بازاریابی و فروش پنت هوس | بازاریابی و فروش برج های تهران](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/home-150x150.jpg)
![بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/ThumbHandler-150x150.jpg)
![مقالات مدیریتی](http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/product_business_and_marketing_target-300x160.jpg)
![اصول مدیریت و سرپرستی](http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/marketing.jpg)
![مدیریت کیفت جامع](http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/marketing.jpg)
![بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – خرد کن و غذا ساز – لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/بازاریابی-لوازم-خانگی-صوتی-و-تصویری-1-150x150.jpg)
پاسخ بدید