marketing,branding,sales,negotiation
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی

روانشناسی ارتباط با مشتریان

روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام)

مدرس:علی خویه

مجری طرح های مهندسی فروش

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای

o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60
اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4
اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4
اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8
پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4
محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4
پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48
تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4
بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4
فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4
سازمان فروش 4 فروش خلاق 4
عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 168

 

مدرس:علی خویه

مجری طرح های مهندسی فروش

مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

  عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه روش تحقیق و تحقیقات بازار 8 ابزارها و تکنیکهای فروش 8 56
تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف 4 مدیریت ارتباط با مشتریان 4
تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی 4 سیاستهای فروش 4
تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان 4 برنامه ریزی فروش 4
مدیریت منابع انسانی در فروش 4
اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش 4
طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان 4
ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش 4
پیشرفته مدیریت محصول 4 استراتژی های فروش 4 56
قیمت گذاری 4 مهندسی فروش 4
مدیریت توزیع 4 فروش الکترونیکی 4
روابط عمومی و تبلیغات 4 اصول نمایندگی ها 4
مدیریت فروش 8 مدیریت تحول و نوآوری در فروش 4
عارضه یابی سازمانهای فروش 4
تامین مالی در فروش 4

 

1) نقش نیروی میز پذیرش در ارتقاء نظام بازاریابی و فروش شرکت ها

2)  تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
3) روشهای پیش بینی فروش
4) مهارتهای لازم برای فروشندگی حرفه ای
5)  مدیریت برند
6) اصول بازار یابی خدمات
7) روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام)

 

مشاور فروش

 

 

 دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

 

 

 

سطوح آموزش عمومی ساعت اصلی ساعت جمع کل (ساعت)
مقدماتی مبانی سازمان و مدیریت 2 مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی 2 20
مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی 2 مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات 2
مبانی روانشناسی و جامعه شناسی 2 مبانی بازرگانی و بازاریابی 2
مبانی اقتصاد و بازار 2 مبانی رهبری و مربی گری 2
مبانی مالی و حسابداری 2 مبانی حقوق بازرگانی 2
متوسطه اصول بازاریابی 8 بازاریابی و فروش تلفنی 4 60
اصول فروش 8 مدیریت هوش هیجانی در محیط کار 4
اصول خرده فروشی 4 مدیریت زمان 4
اصول عمده فروشی 4 خدمات پس از فروش 8
پخش و لجستیک 4 مشتری نوازی و مشتری یاری 4
محیط فروش 4 روانشناسی ارتباط با مشتری 4
پیشرفته تحلیل رفتار مصرف کننده 4 اصول و فنون مذاکرات فروش 8 48
تحلیل رفتار فروش رقبا 4 زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی 4
بازاریابی و فروش بین المللی 4 فروش مشاوره ای 4
فروش مصرفی و فروش صنعتی 8 روشهای نوین فروش 4
سازمان فروش 4 فروش خلاق 4
عالی مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی: 40
·    صنعتی

·    خدماتی

·    کشاورزی

·    صنایع غذایی

·    صنایع بهداشتی

·    آرایشی

·    شوینده ها

·    داروها

·    مواد بیولوژیک

·    نانو

·    خودرو

·    نفت و گاز

·    پتروشیمی

·    پوشاک

·    صنایع دستی

·    لوازم خانگی

·    مبلمان

·    نشر

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.
جمع کل (ساعت) 168

 

 

مطالب مرتبط
مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
        فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو و لوازم یدکی ماشین
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمع‌آوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج می‌توانیم اعتماد و نظر مشتریان به ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های توسعه و تقویت برند
  استراتژی های ارتقای برند 30تکنیک کاربردی وقتی بحث از برندینگ در یک شرکت مطرح می شود، معمولا شرکت باید دست کم در صدد پاسخ گویی به پنج حوزه اصلی زیر باشد.از این ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی فروش | آموزش فروش حرفه
چالش های برندسازی یک محصول
برترین برندهای خودروی جهان
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش
مشاور مدیریت
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
تکنیک های توسعه و تقویت برند
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
مديريت نام تجاری (برند brand)