marketing,branding,sales,negotiation

ابزارهای مدیریت موثر

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما 

 

عنوان دوره آموزشی :        ابزارهای مدیریت موثر در آموزش های سازمانی بر اساس استانداردهای بین المللی

 

       کد دوره :                                        پیش نیاز دوره :     آشنایی با TRAINING                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

1

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

3

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        مبانی ، تشریح الزامات  و مستند سازی استاندارد ISO 10015 -1999  

 

       کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش

 

 

هدف جزیی دوره : آشنایی با فرایندهای آموزش  در حیطه دانش و نگرش

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  با فرایندهای علمی آموزش  آشنا شده و دیدگاه جدیدی نسبت به آنها کسب کنند – فرایند نیازسنجی آموزشی را بر اساس شرایط سازمان تعیین و برای مشاغل خود انجام دهند  – فرایند برنامه ریزی آموزشی ، اجرای اموزش و اثربخشی آموزشی را بطور علمی اجرا نمایند .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  16 ساعت

تئوری

عملی

1

تشریح  بندهای استاندارد

2

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

1

 

3

متدولوژی های نوین نیازسنجی آموزشی

3

 

4

شیوه های طراحی و برنامه ریزی آموزشی استراتژیک

2

 

5

نقش اجرای موثر آموزش های سازمانی در اثربخشی برنامه های آموزشی

2

 

6

تکنیک های طراحی نظام ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

2

 

7

مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

5/0

 

8

نکات کلیدی در ممیزی داخلی فرایندهای آموزشی بر اساس استانداردISO 10015

2

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

5/1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

توصیه های ویژه : 

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  معمولی

 

 

نحوه آزمون :  از طریق پیش آزمون و پس آزمون

 

 

عنوان دوره آموزشی :        ممیزی داخلی استاندارد آموزشی ISO 10015 – 1999

       کد دوره :                         پیش نیاز دوره :     آشنایی با استاندارد ISO 10015 – 1999              شرایط شرکت کنندگان : کارشناسان و مدیران آموزش

 

هدف کلی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999

 

 

هدف جزیی دوره : توانایی انجام ممیزی داخلی استاندارد ISO 10015 – 1999   در حیطه مهارتی

 

 

اهداف رفتاری دوره :(شرایط و موقعیت-ملاک-قابل مشاهده) : شرکت کنندگان پس از پایان دوره باید بتوانند :

–  روش های انجام ممیزی داخلی فرایندهای آموزش را شناخته و بکار گیرد –  فرمهای مورد نیاز ممیزی استاندارد را طراحی نماید  –  عدم انطباق های احتمالی استاندارد را شناسایی نموده و نسبت به رفع آنها اقدام نماید – مدارک مورد نیاز برای ممیزی اصلی را تدوین نماید .

سرفصل دوره :

 

ردیف

محتوای دوره

مدت دوره :  8 ساعت

تئوری

عملی

1

ضرورت و اهمیت آموزش های سازمانی

5/0

 

2

آشنایی با انواع استانداردهای بین المللی در زمینه آموزش های سازمانی

5/0

 

3

تشریح الزامات ISO 9001-2008  و تجزیه و تحلیل ارتباط آن با فرایندهای آموزش سازمانی

1

 

4

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند نیازسنجی آموزشی 

1

 

5

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند طراحی و برنامه ریزی آموزشی

1

 

6

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند اجرای دوره های آموزشی

1

 

7

نکات مورد توجه در ممیزی فرایند ارزشیابی و اثربخشی دوره های آموزشی

1

 

8

نکات مورد توجه در ممیزی زیر فرایند مانیتورینگ و پایش فرایند های آموزشی

1

 

9

کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده

1

 

 

 

روش های آموزشی مورد استفاده :    سخنرانی – کارگاهی

 

 

ارائه دهنده : علی خویه

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان  کتاب مرجع کاربردی و تخصصی ، با 16 سال تجربه اجرایی  و عملیاتی، عضو انجمن های معتبر جهانی ،

 

 

وسایل آموزشی مورد نیاز :  کامپیوتر –  ویدئو پروژکتور

 

 

نحوه چیدمان کلاس :  کارگاهی

 

 

نحوه آزمون :  ندارد ( نمره از طریق فعالیت کلاسی تعیین می گردد )

 

 

مطالب مرتبط
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
          علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند   مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه ...
ادامه ی مطلب
اصول مدیریت و سرپرستی
 عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی        کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه ...
ادامه ی مطلب
مطالب مدیریتی
برنامه ی استراتژیکتیر ۲, ۱۳۹۵ نوشتن دیدگاه 83 بازدیدبرنــامه‎ریزی استراتژیـــک     انواع برنامه‎ریزی تعریف برنامه‎ریزی استراتژیک؟ تفاوت برنامه‎ریزی استراتژیک و عملیاتی هدف برنامه‎ریزی استراتژیک مشکلات برنامه‎ریزی استراتژیک عدم اطمینان محیط مراحل ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح مشکلات سازمانی
علی خویهمشاور مدیریت مشاوره،تدریس و آموزش زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS تحت لیسانس 1to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
  Case study 1: The Tale of the Two Inns داستان دو مهمانسرا بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
آسیب شناسی و اصلاح سیستم  مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های  بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های  09123998027 و 09122991608 و 09372991608 ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و
اصول مدیریت و سرپرستی
مطالب مدیریتی
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،