marketing,branding,sales,negotiation

مدرس بازاریابی

o        دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …

o        دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …

o        دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت ارتباط با مشتری (crm) و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …

o        و …

 

 

علی خویه :مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
www.khooyeh.ir

مطالب مرتبط
پخش و فروش مویرگی
استقرار مهندسی فروش استقرار مهندسی فروش استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش  ارائه ...
ادامه ی مطلب
   سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیعمدرس: علی خویهwww.khooyeh.com حوزه آموزشیمحتوای آموزشیارتقای اطلاعات و دانش کاربردی-    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
ادامه ی مطلب
 در مورد برند سازیمقاله از دکتر روستامدیریت برند (Brand Management)، برنامه‌ی کاربردی تکنیک‌های بازاریابی یک محصول خاص، خط محصول و یا برند است. هدف از این نوع مدیریت، افزایش ارزش ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچهعلی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های ارتباطی هدایت کند. ...
ادامه ی مطلب
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
همان طور که در جلسه های قبل بیان شد، تدوین و اجرای مناسب استراتژی می تواند سازمان را در محیط رقابتی حفظ نموده و سبب می شود علاوه بر رقابت ...
ادامه ی مطلب
انجمن بازاریابی و فروش املاک و مستغلات برگزار می کندسمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک  WWW.RESM.IRدوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک  همایش ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
پخش و فروش مویرگی
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند
سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و
در مورد برند سازی
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان
همه ی کد ها
تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و
اشتباهات تحقیقات بازاریابی