marketing,branding,sales,negotiation

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک

انجمن بازاریابی و فروش املاک و مستغلات برگزار می کند

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک  

WWW.RESM.IR

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنعت ساختمان و ملک  

همایش بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

بازاریابی صنعت ساختمان و ملک  

بازاریابی املاک ومستغلات  

بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک   

مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارگرمی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارسازی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت بازار سنجی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

 

کارگاه

–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

 www.khooyeh.com

www.resm.ir

 

www.saleschool.blogfa.com

khooyehali@yahoo.com

 مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک  

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    چاشنی های فروش در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    فروش خلاق در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

 در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته تولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت ساختمان و ملک  

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت برند داری در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–     معاینه فنی برند در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    سبگ های برندسازی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه و همکاران

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت ساختمان و ملک  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت ساختمان و ملک   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت ساختمان و ملک   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت ساختمان و ملک   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت ساختمان و ملک   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت ساختمان و ملک  چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت ساختمان و ملک  خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت ساختمان و ملک   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

در صورت تمایل این دوره در 16 ساعت به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما قابل برگزاری می باشد برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت ساختمان و ملک    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 11 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت 
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.resm.ir

www.saleschool.blogfa.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

 مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت ساختمان و ملک   و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت ساختمان و ملک   و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه و همکاران 09122991608

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدیریت

–    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

–    مدیریت تغییر در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

–    مدیریت استرس در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

–    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

ارتقای مهارت

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت ساختمان و ملک  

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.resm.ir

 

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

مطالب مرتبط
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
بازاریابی سایه‌ای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه‌هایی خرید می‌کند بازاریابی اجتماعی ...
ادامه ی مطلب
مطالب گروه آموزش ومشاوره دکتر علی خویه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۲گروه آموزش و مشاوره در کانال های پیام رسان داخلیفروردین ۲۴, ۱۴۰۲وظایف مدیر فروش مدیریت فروش چیستفروردین ۲۴, ۱۴۰۲بخش هایی از کتاب دکتر علی خویه مشاور فروش مدرس ...
ادامه ی مطلب
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها   علی خویهkhooyeh.irشرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
        فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
          علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند   مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه ...
ادامه ی مطلب
به نام او که همه هستی از اوستکتاب مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و ماشین فروش
بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه زمستان 1394 سیلابس ساعت شکل برگزاری   مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 کارگاهی   تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های   3 کارگاهی ...
ادامه ی مطلب
برند، تبلیغات و مذاکره	crm٬ Marketing consulting academy٬ tourism marketing٬ آزانس های مسافرتی٬ آموزش بازاریابی٬ آموزش مدیریت٬ آنالیز فروش و بازاریابی٬ آکادمی بازاریابی و فروش٬ آکادمی مشاوره بازاریابی٬ اتاق تحقیقات بازاریابی٬ ارتباط با مشتری٬ افزایش فروش٬ انجمن تحیقیقات بازاریابی٬ انجمن علمی تحقیقات بازاریابی٬ انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی٬ بازاریابی٬ بازاریابی hotel٬ بازاریابی تلفنی Telemarketing٬ بازاریابی تورهای مسافرتی٬ بازاریابی توریستی tourism marketing٬ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی٬ بازاریابی خلاق٬ بازاریابی هتل٬ بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+٬ بازاریابی و فروش برج های تهران٬ بازاریابی گردشگری٬ برندسازی در هتل٬ تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی٬ تحقیقات بازاریابی اجرایی٬ تحقیقات بازاریابی حرفه ای٬ تحقیقات بازاریابی کیفی٬ تشخیص بیماری های بازاریابی٬ تکنیک های فروش٬ جذب مشتری٬ راه های افزایش فروش٬ روانشناسی ارتباط با مشتری٬ روانشناسی فروش٬ روشهای تحقیق بازاریابی٬ فروش تور های توریستی٬ مدرس بازاریابی٬ مدرس بازاریابی و فروش٬ مشاور افزایش فروش٬ مشاور برند و برندسازی٬ مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش٬ مشاور رسانه های تبلیغاتی٬ مشاور مدیریت بازاریابی
بازاریابی هتلداری و توریسم در صنعت هتل داری ،بازاریابی و فروش اغلب در یک مقوله قرار می گیرند و جای تعجب نیست که دپارتمان فروش بعنوان یکی از قسمتهای مشهود در ...
ادامه ی مطلب
انواع بازاریابی
پخش و توزیع مویرگی رب و کمپوت
مطالب گروه آموزش ومشاوره دکتر علی خویه
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
دوره های تخصصی فروش | آموزش فروش حرفه
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و
مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
پخش مویرگی محصولات لبنی – لبنیات
سرفصل دوره آموزشی نمایندگان و فروشندگان خودرو
ترفندها و تکنیک های بازاریابی هتل داری و