marketing,branding,sales,negotiation

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات

مشاور فروش مشاوره ی تخصصی و اثر بخش فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید. درمان بیماری های سازمان و شرکت شما- عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما- بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما

مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما

معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و …. مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و … باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ….

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟ یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه

برچسب‌ها: مشاور مدیریت, مشاور بازاریابی و فروش, اصول مشاوره مدیریت

مطالب مرتبط
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
دیریت برند آخرین مطالب برند ارزش برند ، مشاور برندسازی ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران brand مشاور برندینگ در مورد برند سازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند( Planning & Brand Strategy) Branding for Business ویژگیهای ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
اصول مدیریت و سرپرستی
 عنوان دوره آموزشی :        اصول مدیریت و سرپرستی        کد دوره :                                                     پیش نیاز دوره :     ندارد                                   شرایط شرکت کنندگان :  مدیران و سرپرستان هدف کلی دوره : آشنایی با اصول و شیوه ...
ادامه ی مطلب
همین امروز به گروه ما بپیوندید
خلاقیت و نوآوری کارگاه آموزشی مهندسی خلاقیت در نفوذ به بازارهای فعلی  و جدید مدرس : مهندس علی خویه   سرفصل مطالب دوره : تعریف و مبانی خلاقیت و مهندسی خلاقیت منابع ایجاد خلاقیت در نفوذ به بازارها مهمترین استراتژی ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
تدوین استراتژی برند
تدوین استراتژی برندارسال توسط : علی خویه در برند سازی خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, مدیریت استراتژیک, مدیریت برند, مقالات برند 4 روز قبل۰ 12 بازدید  «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه ...
ادامه ی مطلب
ساخت برند در صنعت پوشاک، برندسازی در لباس و مانتو، برندسازی البسه
برندسازی کت و شلوار
علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | ...
ادامه ی مطلب
مفهوم کیفیت خدماتکیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت دارد. ...
ادامه ی مطلب
مباني فکري در قيمت گذاري
مباني فکري در قيمت گذاري 1- قيمت گذاري بر مبناي هزينه 2- قيمت گذاري برمباني مشتريان 3- قيمت گذاري بر مبناي ارزش: دراين حالت قيمت گذاري رويکردي گسترده تر از رويکرد قبلي داشته ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند- مدیریت برند
مشاور مدیریت
اصول مدیریت و سرپرستی
همین امروز به گروه ما بپیوندید
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
تدوین استراتژی برند
برند سازی پوشاک و البسه
تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و
تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات
مباني فکري در قيمت گذاري