marketing,branding,sales,negotiation

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند.

برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.

علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا

•        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

•        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

•        آیا تدریس فقط تدریس است؟

•        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

•        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

انواع روش هاي آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت  علی خویه)

•        متد چند وجهی

•        الگوي تدريس / الگوي عمومي تدريس

•        روش دیداری

•        روش نمايشي ( نمايش علمي ) / روش آزمايشي (آزمايشگاهي)

•        روش بحث گروهي

•        روش ترکیبی

•        روش تحلیلی

•        روش ترکیبی تحلیلی

•        الگوي حل مسأله (problem-solving model)

•        الگوي پيش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

•        روشهاي آموزش انفرادي

•        آموزش به وسيله نرم افزار شبیه سازی شده

•        شیوه تحقیقی تفسیری

•        روش سخنراني

•        رول پلینگ

مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

 

 دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

 

پروژه مهندسی بازاریابی و فروش

تیم مشاوره خویه

فعالیت های تیم مهندسی بازاریابی و فروش جهان گستر www.gmas.ir  با مدیریت آقای علی خویه

گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و 

معرفی مدیر عامل:

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. 

 

دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش 

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

مشاوره فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 مشاوره مهندسی فروش،

انجمن برند ایران

انجمن مدیریت و مهندسی برند

انجمن مهندسی فروش ایران

انجمن بازاریابی تجاری ایران

 

مشاوره بازاریابی

مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی و فروش

کلینیک مشاوره بازاریابی

آموزش مشاوره بازاریابی

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

اجرای پروژه های مهندسی فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،

 

 

 راه اندازی و استقرار فروشگاه،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

اجرای پروژه های چیدمان فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

تربیت فروشنده و ویزیتور،

 

 

 استخدام فروشنده و بازاریاب،

 

 

 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،

 

 

استقرار نرم افزارهای فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،

 

 

 مشاوره ارتقا فروش،

 

 

 مشاوره ترفیع فروش،

 

 

اجرای جشنواره های فروش،

 

 

مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com


نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،

 

 


تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

 

 

 

 

 

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

 

 


ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،

 

 

استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

بررسی دلايل كاهش مشتريان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
بررسي دلايل ناكارآمدی نیروهای فروش.

 

 

 شناسايي عوامل وفادار نبودن مشتريان و گرايشآنها به رقبا،

 

 

 
روش های افزايش ميزان وفاداری مشتريان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،

 

 

 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش

 

 

 

تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،

 

 

 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

 

 

 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

 

 

تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،

 

 

بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،

 

 

 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

 

 

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

 

 

آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذبمشتريان جدید،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،

 

 

 شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنهابرای خريد،

 

 

آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،

 

 

 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،

 

 

طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،

 

 

 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،

 

 

اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،

 

 

مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش

 

 

 

 

 

·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

·         

·         

·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن

·         

·         

·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش

·         

·         

·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

·         

·         

·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت

·         

·         

·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل

·         

·         

·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

·         

·         

·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران

·         

·         

·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل

·         

·         

·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

·         

·         

·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت

·         

·         

·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

·         

·         

·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

·         

·         

·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای

·         

·         

·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

·         

·         

·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و 

·         

·         

آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

·         

·         

·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

·         

·         

·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات

·         

·         

·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش

·         

·         

·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

·         

·         

·        شناسایی فرصتها

·         

·         

·        هدف گذاری و برنامه ریزی

·         

·         

·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

·         

·         

دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

مطالب مرتبط
مشاور فروش فروشگاه
به نام او که همه هستی از اوست       مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف1-فروشندگان تخفیفیفروشندگانی هستند ، که چنانچه کالا تخفیف داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی توانند بفروشند.2-فروشندگان جایزه محوراگر محصول جایزه داشته باشد می ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
علی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core Values) را ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک ها
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع ...
ادامه ی مطلب
ساخت برند در صنعت پوشاک، برندسازی در لباس و مانتو، برندسازی البسه
برندسازی کت و شلوار
علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
فهرست کتاب مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش
انجمن برند ایران
روشهای افزایش فروش
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه
بازاریابی بانک ها
برند سازی پوشاک و البسه
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش