marketing,branding,sales,negotiation

6 نکته ی مهم برای افزایش فروش

فروش محصول
سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش یعنی فروش محصول و نگه داشتن کاربر در وبسایت
خب چه چیزی باعث میشه فروش شما بیشتر بشه

قسمت اول : محصول خوب
شما برای مشتریان بیشتر باید محصول خوب و بهتری بفروشید میدونیم که هیچ کس سراغ محصول بد نمیاد ولی قسمت سخت تر بهتر بودن هستش یعنی وقتی ما با رقیبا رودر رو میشید باید محصول بهتر رو رو کنید تا فروشتونبیشتر بشه

قسمت دوم پشتیبانی
پشتیبانی خوب باعث میشه اطمینان سازی بشه کاربری که از فروشگاه شما خرید میکنه و محصولاتی که مشکل دار هستن رو با شما در میون میزاره و شما مشکلاتش رو حل میکنید دوباره سراغ شما خواهد اومد پس سعی کنید محصولات شما پشتیبانی خوبی داشته باشه پس سعی کنید همیشه در دسترس باشید و حتی قسمتی به عنوان سوالات پر تکرار ایجاد کنید که به سوالات عمومی جواب بده

سوم اخلاق
قسمت اصلی فروش این قسمت هستش اگر شما طلا و هم به نصف قیمت بفروشید اگر اخلاق نداشته باشید فروش هم نخواهید داشت چند وقت پیش خواستم از یه شرکت اینترنت پرسرعت بخرم به پشتیبانی که تماس گرفتم یه ادم بی حوصله گوشی رو برداشت که همش سعی میکرد من رو دک کنه خوب معلومه که اگر بهترین خدمات رو هم ارائه کنن من از اون شرکت خرید نمیکنم پس سعی کنید حتی اگر زوری هم شدهلبخند بزنید

رفتن به سراغ مشتری ها
اگر فکر میکنید که میتونین یه گوشه بشینید و مشتری ها مثل سیل به سمت شما بیان پس همونجا بشینید و کاری نکنید
اگر میخواید فروش بهتری داشته باشید بهتره به سمت مشتری هاتون برید از ایمیل مارکتینگ گرفته تا نظر گذاشتن در صفحات اجتماعی مشتریان اون ها رو به محصولاتتون معرفی کنید

تخفیف
ایم قسمت هم مهم هستش چون برای شما هم اتفاق افتاده که محصولی رو میخواستید بخرید اما سر هزار تومن تخفیف ندادن منصرف شدید پس قبل از اینکه مشتری های شما منصرف بشن هزار تومن تخفیف رو بدید اما نذارید این تخفیف بیش از حد بشه

ادامه دارد

 

 

منبع:1pro.ir

مطالب مرتبط
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان   و صنایع وابسته مدیریت ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟     شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما
مدل AIDA  چیست؟مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده ...
ادامه ی مطلب
راهکارهای افزایش فروشدربازار رقابتی"هیچ فردی کارشناس فروش متولد نمی شود بلکه تربیت می شود. فروش ذاتی نیست بلکه اکتسابی است.”رفتار فروش  ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر1- چرا مردم ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان، راه های
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر
اصول و استراتژی قیمت گذاری
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز
روشهای افزایش فروش
مدل AIDA برای افزایش فروش
راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی