marketing,branding,sales,negotiation

روانشناسی تبلیغات

دوره آموزشی   روانشناسی تبلیغات

دوره آموزشی
روانشناسی تبلیغات

 

دوره آموزشی

 روانشناسی تبلیغات(24 ساعت)

مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی

 سرفصل ها و برخی از مطالب

 تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان تبلیغات

نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی تبلیغات

زبان بدن در ارتباطات و تبلیغات

اصول روانشناسی تبلیغات

عوامل روانی در بهبود تبلیغات

عوامل روانی در تهیه رسانه های تبلیغاتی

عوامل روانی در بهبود پیام های تبلیغاتی

کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر تبلیغاتی

انتقال پیام ها و انواع پیام ها در تبلیغات

پارازیت های ارتباطی در تبلیغات

موانع روانشناسی در تبلیغات و ارتباطات

مشخصه های ان . ال. پی در بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاريابي

الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

ب)زبان و زبانشناسي

ج)برنامه‌ريزي روانی مخاطبان

نقش اعصاب و روان  در تبلیغات

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه

۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود

۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز

۳- اصل استفاده از قدرت سوال

۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

۵ – اصل تصویر سازی ذهنی

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

اصل مدلسازی

فرايند مدلسازي

1-  اصل باورها و  ارزش ها

2-   اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

3-  اصل پیش فرض ها

4-  اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

5-  اصل خطوط زمانی

6-  اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

7-  اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

8-   اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

9-   اصل مدل  Score در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

10- اصل زبان بدن در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

11- اصل دی ان ای ان ال پی

 الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

 ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

12-  اصل مدل ميلتون

اصول شش ماده اي  تبلیغات و ارتباطات          در ان ال پی

رزومه اساتید:

علی خویه……………………………………………………www.khooyeh.com

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com

o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

o مولف و مترجم بيش از 9 عنوان كتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمينه مدیریت، ارتباطات، بازاريابي، برند، فروش و تبليغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف

o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و…

فهیمه احمدی………………………………………………. www.brandfa.blogfa.com

o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس

o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند

o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و …

o دارای مدارک معتبر TTC, FCE

o  تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات

o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف

o  مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)

o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات

o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

 

 

مطالب مرتبط
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر
تبلیغات پنهان در دوران رکود اقتصادی موثر ترین راه برای ماندگاری و فروشرمز موفقیت در شرایط رکود اقتصادی و کاهش درآمد فقط تحرک و فعالیت است.اما در این شرایط چطور ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
          علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند   مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
دوره آموزشی روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتریمدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدیwww.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.ir  سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبانانواع مشتریان و شیوه های ...
ادامه ی مطلب
خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    www.khooyeh.comwww.khooyeh.irبرای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،