marketing,branding,sales,negotiation

marketing,branding,sales,negotiation

… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..

… یک مشاور نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..

.بعضی مواقع شرکتها فرق بین مدیر و مشاور را متوجه نمیشوند و نقش این دو را اشتباه میگیرند و فکر میکنند این دو میتوانند کار یکدیگر را انجام دهند برای نمونه وقتی یک مدیر استخدام میکنند احساس میکنند که دیگر نیازی به مشاور ندارند یا حتی گاهی وقتها وقتی یک مشاور استخدام میکنند به فکر اخراج مدیر یا جابه جایی ایشان هستند. این مثال کسانی هستند که تا قبل از ازدواج به مشاور روانشناسی مراجعه میکنند و وقتی که ازدواج صورت میگیرد دیگر مشکل خود را حل شده تصور کرده و با مشاور خانواده قطع رابطه میکنند و هر روز با مشکلات بیشتر مواجه میشوند. البته خیلی از شرکتها حتی در به کار گرفتن از یک مشاور در کارهای خود نیز مقاومت کرده و فکر میکنند گرفتن مشاور یعنی پول دور ریختن. در صورتی که تحقیقات تیم tctدانشگاه اکسفورد نشان میدهد 96 درصد از شرکتهای موفق دنیا از مشاوران حرفه ای و موفق در کارشان استفاده کرده اند. گاهی مشاور میتواند با یک جمله خود از زیان میلیاردی شما جلوگیری کند و یا حتی با نظر خود سود شرکت شما را افرایش دهد. گاهی با گرفتن سرعت شما از ریسک بی برنامه شما جلوگیری میکند یا حتی با سرعت دادن به برنامه های شما در پیشرفت کارتان تاثیر گذار باشد. همانطور که یک مشاور خانواده همیشه برای شما ضروری است هرشرکت نیز برای امور خود باید یک مشاور خوب و حرفه ای داشته باشد. اما براستی وظایف و ویژگی های یک مشاور خوب چیست؟ …. بخشی از کتاب* اصول مشاوره مدیریت*. تالیف و ترجمه: علی خویه. Www.gmas.ir

مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت

 
مطالب مرتبط
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری CRM، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
اصول تدوین طرح و برنامه بازاریابی (Marketing Plan)علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، ...
ادامه ی مطلب
ویدئوی گفتگو با فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین).
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
علی خویه علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان ...
ادامه ی مطلب
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
خدمات پس از فروش
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)
مشاور مدیریت
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
ویدئوی گفتگو با فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین)
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
روش های سریع افزایش مشتری(قسمت دوم)