marketing,branding,sales,negotiation
علی خویه ، مشاور فروش

یک مشاور بازاریابی باید

 Khooyeh.ir

Khooyeh.com

یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید

1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد

2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد

3- درک عمیقی از مسائل بازاریابی و فروش به روز دنیا داشته باشد

4- تفکر سیستم و مدیریتی به صورت استراتژیک داشته باشد

5- با تفکرات به روز دنیای بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشد

6- خودش فرد موفقی باشد تا بتواند به سازمان های موفق کمک کند

7- درگیر کار شده و خودش فردی کاملا اجرایی باشد

8- مسائل را به طبقه بندی کرده و گام به گام بررسی و حل کند

9- برای آموزش های بازاریابی و فروش به شکل کیس استادی کلاس را اداره کند

10 – اعتقاد به کار تیمی داشته باشد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ای را به صورت تیمی و گروهی اداره کند

برچسب‌ها: مشاور بازاریابی باید

.

❤️💜💙💚 به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم

.

.

#دکتر_علی_خویه

#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_دیجیتال_مارکتینگ #مشاور_سیستمهای_مدیریت

@drkhooyeh.ir

تماس با مدیر برنامه ها در تمام‌ پیام‌ رسان های داخلی و خارجی

۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴

تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱

کانال دکتر فروش در ایتا

با ما همراه باشید

https://eitaa.com/doctorsales
 
مطالب مرتبط
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
علی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core Values) را ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر  ۰  ۰ هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت خدمات گروه ما علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  ...
ادامه ی مطلب
مديريت نام تجاریعناوین1- چکیده2- مقدمه3- مدیریت نام تجاری4- تدوین راهبردی5- ابعاد نام تجاری6- ارزش آن7- ارزش مالی8- سرمایه گذاری9- محاسبه ارزش نام تجاری10- نتیجه گیریچكيدهمديريت نام تجاری ( برند ) ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش
IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما
جذب مشتری و افزایش فروش
دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
مديريت نام تجاری (برند brand)
اهمیت بازاریابی داخلی
مهمترین کلید فروش