marketing,branding,sales,negotiation

مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر

قانون2۰/۸۰ مشتری یابی
مطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری صرف کنید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید.
این کار بسیار آسان و البته مهم است. اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید.
کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری، توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است و بالاخره نهایی سازی فروش. ۸۰ درصد از وقت تان را باید بگذارید برای پیدا کردن مشتری و صحبت با او و ۲۰ درصد باقیمانده را هم به نهایی سازی فروش اختصاص دهید.
)تریسی، روانشناسی فروش(
قانون ۷۰/3۰ 
معمولاً فروشنده ها خیلی حرف می زنند. اما فروشنده خوب، سوال های خوب و گزیده می پرسد. شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد گوش کنید و ۳۰ درصد سوال کنید. کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند. در یک گفتگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما»نه« می گوید، فروش را متوقف نمی کند، بلکه شما را دعوت می کند به این که اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید. )همان(
تکنیکهای فروش در بازاریابی
فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر، فروش تغییرات شگرفی داشته. رقابت ها، فوق العاده شدیدتر و فروشنده ها خیلی بیشتر شده اند. آنهایی که می خواهند مشتری بیشتری جذب کنند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند و حتی نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند. رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دایم آموزش نبینید و تمرین نکنید، رقبا از شما جلو می زنند. اگر به طور دایم بهتر نشوید،
حتماً بدتر می شوید و می روید در جمع همان ۸۰ درصد پایینی. )روانشناسی فروش –برایان تریسی 

مطالب مرتبط
مشاور فروش فروشگاه
به نام او که همه هستی از اوست       مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش راهکارهای علمی وعملی مدیریت فروش مهندسی فروش  فروشگاه مداری، مهندسی فروش، طراحی و چیدمان فروش پیشبرد فروش، فروش حضوری پخش ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
فرآیند پخش مویرگی پخش مویرگی توزیع یا پخش مویرگی درمورد فروش مویرگی سیستم پخش و فروش مویرگی توزیع مویرگی شرکت های پخش و توزیع راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی دوره جامع مدیریت فروش مویرگی توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش بازرایابی و فروش دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای کانال های پخش ملزومات حیاتی جهت دوام فروش مویرگی آموزش فروش مویرگی مدیریت فروش مویرگی پخش و لجستیک و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی راهکارهای افزایش فروش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مدیریت توزیع فیزیکی: مشتریان مویرگی بازاریابی
توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی توسعه ، تقویت و ارتقاء سیستم پخش و توزیع مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
راه های افزایش فروش
ارتقا فروش 
فروشنده ی حرفه ای
مهندسی فروش مهندسی فروش در واقع به درگیری و اشتغال فرد متخصص ( مهندس ) در فرآیند فروش اتلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر
تبلیغات پنهان در دوران رکود اقتصادی موثر ترین راه برای ماندگاری و فروشرمز موفقیت در شرایط رکود اقتصادی و کاهش درآمد فقط تحرک و فعالیت است.اما در این شرایط چطور ...
ادامه ی مطلب
فهرست کتاب مدیریت فروشگاه، چیدمان و مهندسی فروش
روش های برقراری ارتباط با مشتری
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
پخش مویرگی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک های
چالش های برندسازی یک محصول
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
تبلیغات پنهان،راه برای ماندگاری و فروش بیشتر