marketing,branding,sales,negotiation

سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

 

سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

روشها، تکنیک ها، اصول و مبانی

افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:

فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و….

هدف از دوره:

آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های خلاقیت، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های خلاقیت درکسب و کار و محل کار، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق حل مسائل، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی و….

اساتید دوره:

مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب فروش و بازاریابی )

www.khooyeh.com

 برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مهندسی فروش و مهندسی بازار

ضرورت ها اهداف وظایف

اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در بازاریابی و فروش

تکنیک های مذاکره

14-16 تکنیک های بازاریابی و  فروش خلاق کارگاه کارگروهی تکنیک های خلاقیت و مهندسی فروش
16-18 کارگاه کارگروهی فروشنده حرفه ای سبک های فروش، رفتار مشتریان، روانشناسی فروش

 sma marketing ali khooyeh2

 

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مهندسی بازار و فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

فروشنده حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

تاکتیک های ارتباطات خلاق در فروش، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

روانشناسی فروش

قیمت گذاری

تکنیک های مذاکره

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش بازارسازی خلاق بازارگرمی خلاق بازارداری خلاق سبک های فروش رفتار مشتریان روانشناسی فروش
16-18 کارگاه کارگروهی فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی کارگاه کارگروهی

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:

 

تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش

شاخص های مهندسی فروش

تکنیک های مهندسی فروش

مهندس فروش و مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

تکنیک های ضد خطا در فروش

10 نقطه كور فروش

10 اشتباه فروش

مهندسی فروش در چند بازار جهانی

10 تكنيك مهندسي فروش

رفتار خریداران در مهندسی فروش

تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

10 تكنيك فروش خلاق

10 تاكتيك فروش خلاق

10 استرات‍ژي فروش خلاق

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

10 تكنيك قيمت گذاري خلاق

10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

دام ها و کابوس های فروشندگان

10 تكنيك تبليغات خلاق

مديريت محصولات و خدمات خلاقانه
قيمت گذاري خلاق
مشتری‌مداری خلاق

فنون خلاقانه جذب مشتري

انواع خلاقیت در بازاریابی و فروش

  1. a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
  2. b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
  3. c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
  4. d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
  5. e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
  6. f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
  7. g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
  8. h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
  9. i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
  10. j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
  11. k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
  12. l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
  13. m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

سبك هاي فروش

بازارسازی خلاق

بازارگرمی خلاق

گفتار درمانی فروش

تکنیک شنیدن موثر

رفتار شناسی مشتریان

تکنیک های رفتار شناسی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

رواندرمانی مشتریان

تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی

فروش روانشناسانه

روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی

10 اصل جذب مشتریان بیشتر

10 اصل فروش آسان

تکنیک های مشتری شناسی

روانشناسی فروش

رفتار شناسی مشتریان

 

انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها

 

 

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) 

مطالب مرتبط
در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
بازاریابی سایه‌ای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه‌هایی خرید می‌کند بازاریابی اجتماعی ...
ادامه ی مطلب
بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم.۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنیدبر دیوار خارجی ...
ادامه ی مطلب
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف1-فروشندگان تخفیفیفروشندگانی هستند ، که چنانچه کالا تخفیف داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی توانند بفروشند.2-فروشندگان جایزه محوراگر محصول جایزه داشته باشد می ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروشقوانین نوابغ فروش و فوق ستاره های فروشتکنیک ها و تاکتیک های افزایش فروشتالیف و ترجمه – علی خویه، مدرس فروش ، مدرس برند، ...
ادامه ی مطلب
انواع برند- برند فردی Personal Brand :به این‌گونه، برند شخصی Individual Brand نیز گفته می‌شود. این نوع برند به‌صورت یک هاله، پیرامون شخصیت فرد ساخته می‌شود تا با برنامه‌ریزی مشخص ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
نکات مهم در مورد مشاور فروش
چندنکته در مورد یکی مشاور فروش  وجوددارد که باید بررسی شوند علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ...
ادامه ی مطلب
جذب مشتری و افزایش فروش
انواع بازاریابی
روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروش
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر
انواع برند brand
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،
نکات مهم در مورد مشاور فروش