marketing,branding,sales,negotiation

سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

 

 

 

سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

روشها، تکنیک ها، اصول و مبانی

افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:

فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و….

هدف از دوره:

آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های خلاقیت، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های خلاقیت درکسب و کار و محل کار، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق حل مسائل، افزایش کارایی و راندمان واحد فروش و بازاریابی و….

اساتید دوره:

مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب فروش و بازاریابی )

www.khooyeh.com

 برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم مهندسی فروش و مهندسی بازار

ضرورت ها اهداف وظایف

اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در بازاریابی و فروش

تکنیک های مذاکره

14-16 تکنیک های بازاریابی و  فروش خلاق کارگاه کارگروهی تکنیک های خلاقیت و مهندسی فروش
16-18 کارگاه کارگروهی فروشنده حرفه ای سبک های فروش، رفتار مشتریان، روانشناسی فروش

 sma marketing ali khooyeh2

 

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم مهندسی بازار و فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

فروشنده حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

تاکتیک های ارتباطات خلاق در فروش، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 اشتباه های و خطاهای فروش و فروشندگی

دام های فروشندگان

روانشناسی فروش

قیمت گذاری

تکنیک های مذاکره

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش بازارسازی خلاق بازارگرمی خلاق بازارداری خلاق سبک های فروش رفتار مشتریان روانشناسی فروش
16-18 کارگاه کارگروهی فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی کارگاه کارگروهی

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:

 

تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش

شاخص های مهندسی فروش

تکنیک های مهندسی فروش

مهندس فروش و مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

تکنیک های ضد خطا در فروش

10 نقطه كور فروش

10 اشتباه فروش

مهندسی فروش در چند بازار جهانی

10 تكنيك مهندسي فروش

رفتار خریداران در مهندسی فروش

تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

10 تكنيك فروش خلاق

10 تاكتيك فروش خلاق

10 استرات‍ژي فروش خلاق

تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

10 تكنيك قيمت گذاري خلاق

10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

دام ها و کابوس های فروشندگان

10 تكنيك تبليغات خلاق

مديريت محصولات و خدمات خلاقانه
قيمت گذاري خلاق
مشتری‌مداری خلاق

فنون خلاقانه جذب مشتري

انواع خلاقیت در بازاریابی و فروش

  1. a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
  2. b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
  3. c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
  4. d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
  5. e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
  6. f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
  7. g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
  8. h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
  9. i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
  10. j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
  11. k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
  12. l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
  13. m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی

سبك هاي فروش

بازارسازی خلاق

بازارگرمی خلاق

گفتار درمانی فروش

تکنیک شنیدن موثر

رفتار شناسی مشتریان

تکنیک های رفتار شناسی

اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش

رواندرمانی مشتریان

تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی

فروش روانشناسانه

روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی

10 اصل جذب مشتریان بیشتر

10 اصل فروش آسان

تکنیک های مشتری شناسی

روانشناسی فروش

رفتار شناسی مشتریان

 

انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها

 

 

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) 

مطالب مرتبط
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش مدیریت  بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش بازاریابی  مبلمان، دکوراسون و فرش تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مبلمان، ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن)
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و داروییدوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و داروییهمایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابستهمدیریت بازاریابی حرفه ...
ادامه ی مطلب
نکات مهم در مورد مشاور فروش
چندنکته در مورد یکی مشاور فروش  وجوددارد که باید بررسی شوند علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ...
ادامه ی مطلب
● مقدمهدنیای بزرگ بازاریابی مشحون از ابهامات، سوالات، پیچیدگی‌ها و بعضاً مفاهیمی است که گاهی اوقات به سبب وارداتی بودن، گاهی به سبب کمبود اطلاعات و دانش بازاریابی نزد دست ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم.۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنیدبر دیوار خارجی ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
بازاریابی مبلمان، دکوراسون و فرش
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما
۸راه برای افزایش فروش (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
نکات مهم در مورد مشاور فروش
استراتژیها، اهداف و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
استراتژی بازاریابی از زبان فیلیپ کاتلر
روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی