marketing,branding,sales,negotiation

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد

– بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده كنيد. بشرط آنكه آن را بطور موفقيت آميز و مداوم بكار ببريد.

صبح كه از خواب بيدار مي شويد، در طول مسير محل كار نكات كليدي فروش و اصول و قوانين را با خود مرور كنيد. ( خود را براي فروش موفق گرم كنيد.)

-روز خود را با شكم خالي شروع نكنيد. در اداره به خوردن نپردازيد، اداره جاي كار است نه مكان خوردن. شايد بپرسيد ” اگر بخواهم در وقت ناهار كار كنم چطور؟” جواب من اين است: “اين كار نكنيد.”

– ميز كار خود را مرتب كنيد.

-همنيكه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقراركردن) مي­كنيد، تصوركنيد: آدم موفقي هستيد. هيچ چيز ياري بخش تر از اينكه در پاي تلفن ( ميز مذاكره) خود را موفق ببينيد، نيست.

-خوب گوش بدهيد.

-حرف زدن خود را كوتاه كنيد. خود را جاي مشتري بگذاريد. سئوالات شما بايد بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله كردن. حرف طرف مقابل را قطع نكنيد. ذهن خود را روي آنچه گفته مي شود متمركز سازيد، يادداشت برداريد. به ايده ها گوش بدهيد نه به كلمات. فوراً نتيجه گيري نكنيد. به لحن صدا و اشارات گوش دهيد. لبخند بزنيد.
و خود و كارى را كه انجام مى دهيد و به محصولى كه مى فروشيد و به سازمانى كه در آن كار مى كنيد اعتقاد و باور داشته باشيد. 

مطالب مرتبط
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
          علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند   مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    www.khooyeh.comwww.khooyeh.irبرای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت ...
ادامه ی مطلب
سخران: علی خویهمشاور و مدرس برندینگبا 18 سال تجربه ای اجرایی موفقمولف کتاب مدیریت برند
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری دوره آموزشی  روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی    سرفصل ها و برخی از مطالب  تکنیک های شناسایی مشتریان و  ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و
مشاور مدیریت
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره
تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران