marketing,branding,sales,negotiation

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد

– بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده كنيد. بشرط آنكه آن را بطور موفقيت آميز و مداوم بكار ببريد.

صبح كه از خواب بيدار مي شويد، در طول مسير محل كار نكات كليدي فروش و اصول و قوانين را با خود مرور كنيد. ( خود را براي فروش موفق گرم كنيد.)

-روز خود را با شكم خالي شروع نكنيد. در اداره به خوردن نپردازيد، اداره جاي كار است نه مكان خوردن. شايد بپرسيد ” اگر بخواهم در وقت ناهار كار كنم چطور؟” جواب من اين است: “اين كار نكنيد.”

– ميز كار خود را مرتب كنيد.

-همنيكه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقراركردن) مي­كنيد، تصوركنيد: آدم موفقي هستيد. هيچ چيز ياري بخش تر از اينكه در پاي تلفن ( ميز مذاكره) خود را موفق ببينيد، نيست.

-خوب گوش بدهيد.

-حرف زدن خود را كوتاه كنيد. خود را جاي مشتري بگذاريد. سئوالات شما بايد بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله كردن. حرف طرف مقابل را قطع نكنيد. ذهن خود را روي آنچه گفته مي شود متمركز سازيد، يادداشت برداريد. به ايده ها گوش بدهيد نه به كلمات. فوراً نتيجه گيري نكنيد. به لحن صدا و اشارات گوش دهيد. لبخند بزنيد.
و خود و كارى را كه انجام مى دهيد و به محصولى كه مى فروشيد و به سازمانى كه در آن كار مى كنيد اعتقاد و باور داشته باشيد. 

مطالب مرتبط
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های تحمیلی  THE IMPOSED STRATEGIESتمام استراتژی‌هایی که تا اینجا مورد بحث قرار گرفتند، کم و بیش از اراده (اگر نگوییم نیات) نقش‌آفرینان در محدوده سازمان ناشی شده‌اند. شرایط محیطی اگر ...
ادامه ی مطلب
تعريف رضايت مشتريامروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت  هايي بودند كه هدف "رضايت 100درصد مشتري" را براي ...
ادامه ی مطلب
اگر حضور برند در بازار منجر به هریک از دلایل زیر شود برند اعتبار خود را از دست می دهد:*حذف یک محصول / برند از بابازار به هر دلیل.*ناتوانی محصول/ ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو
  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
 دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغاتبدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مهندسی فروش اصول مهندسی فروش اصول مهندسی فروش و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان فروش ...
ادامه ی مطلب
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
استراتژی‌های تحمیلی در مدیریت
اهمیت رضایت مشتری
حفظ اعتبار برند
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات
کتاب دکتری بازاریابی و فروش
مهندسی فروش