marketing,branding,sales,negotiation

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد

– بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده كنيد. بشرط آنكه آن را بطور موفقيت آميز و مداوم بكار ببريد.

صبح كه از خواب بيدار مي شويد، در طول مسير محل كار نكات كليدي فروش و اصول و قوانين را با خود مرور كنيد. ( خود را براي فروش موفق گرم كنيد.)

-روز خود را با شكم خالي شروع نكنيد. در اداره به خوردن نپردازيد، اداره جاي كار است نه مكان خوردن. شايد بپرسيد ” اگر بخواهم در وقت ناهار كار كنم چطور؟” جواب من اين است: “اين كار نكنيد.”

– ميز كار خود را مرتب كنيد.

-همنيكه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقراركردن) مي­كنيد، تصوركنيد: آدم موفقي هستيد. هيچ چيز ياري بخش تر از اينكه در پاي تلفن ( ميز مذاكره) خود را موفق ببينيد، نيست.

-خوب گوش بدهيد.

-حرف زدن خود را كوتاه كنيد. خود را جاي مشتري بگذاريد. سئوالات شما بايد بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله كردن. حرف طرف مقابل را قطع نكنيد. ذهن خود را روي آنچه گفته مي شود متمركز سازيد، يادداشت برداريد. به ايده ها گوش بدهيد نه به كلمات. فوراً نتيجه گيري نكنيد. به لحن صدا و اشارات گوش دهيد. لبخند بزنيد.
و خود و كارى را كه انجام مى دهيد و به محصولى كه مى فروشيد و به سازمانى كه در آن كار مى كنيد اعتقاد و باور داشته باشيد. 

مطالب مرتبط
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
        فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل تورهای مسافرتی و گردشگری
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   tourism marketing مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   بازاریابی  تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   تکنیکها و تاکتیک ...
ادامه ی مطلب
تاثیر تاکتیک های کم هزینه بازاریابی در کسب و کارامروزه برائ بازاریابی راه هایی از روش های اینترنتی تا چاپ تبلیغات مختلفی وجود دارد. بیان ویژگی های شرکت و محصولات ...
ادامه ی مطلب
پخش و فروش مویرگی
استقرار مهندسی فروش استقرار مهندسی فروش استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان ...
ادامه ی مطلب
ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برنداین روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با ...
ادامه ی مطلب
درسالهای اخیر، توجه زیادی به نیازهای مشتریان در رابطه با سطوح کیفیت خدمات شده است سطوح بالای ارائه خدمت به مشتریان به عنوان ابزاری در جهت نیل به مزیت های ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
شرکت‌های غول پیکر می‌دانند که برند آنها به اندازه یک دنیا می‌ارزد و مساله اصلی در بازاریابی داشتن جایگاهی ابدی و تمرکز بر آن است. استیو مک کی*آیا کفش‌های نایک ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه ...
ادامه ی مطلب
روانشناسی ارتباط با مشتریان
دوره های تخصصی فروش | آموزش فروش حرفه
بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی،
روش های کم هزینه در بازاریابی و تبلیغات
پخش و فروش مویرگی
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
سنجش رضایت مندی مشتریان بانک ها
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما
چطور برند بسازیم؟
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ،