marketing,branding,sales,negotiation

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد

– بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده كنيد. بشرط آنكه آن را بطور موفقيت آميز و مداوم بكار ببريد.

صبح كه از خواب بيدار مي شويد، در طول مسير محل كار نكات كليدي فروش و اصول و قوانين را با خود مرور كنيد. ( خود را براي فروش موفق گرم كنيد.)

-روز خود را با شكم خالي شروع نكنيد. در اداره به خوردن نپردازيد، اداره جاي كار است نه مكان خوردن. شايد بپرسيد ” اگر بخواهم در وقت ناهار كار كنم چطور؟” جواب من اين است: “اين كار نكنيد.”

– ميز كار خود را مرتب كنيد.

-همنيكه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقراركردن) مي­كنيد، تصوركنيد: آدم موفقي هستيد. هيچ چيز ياري بخش تر از اينكه در پاي تلفن ( ميز مذاكره) خود را موفق ببينيد، نيست.

-خوب گوش بدهيد.

-حرف زدن خود را كوتاه كنيد. خود را جاي مشتري بگذاريد. سئوالات شما بايد بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله كردن. حرف طرف مقابل را قطع نكنيد. ذهن خود را روي آنچه گفته مي شود متمركز سازيد، يادداشت برداريد. به ايده ها گوش بدهيد نه به كلمات. فوراً نتيجه گيري نكنيد. به لحن صدا و اشارات گوش دهيد. لبخند بزنيد.
و خود و كارى را كه انجام مى دهيد و به محصولى كه مى فروشيد و به سازمانى كه در آن كار مى كنيد اعتقاد و باور داشته باشيد. 

مطالب مرتبط
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش ...
ادامه ی مطلب
پخش و فروش مویرگی
استقرار مهندسی فروش استقرار مهندسی فروش استاد علی خویه www.، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت خودرو و لوازم یدکی ماشین
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمع‌آوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج می‌توانیم اعتماد و نظر مشتریان به ...
ادامه ی مطلب
خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    www.khooyeh.comwww.khooyeh.irبرای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت
        فروش حرفه ای (1)(مبانی فروش ، اصول خرده فروشی و عمده فروشی ، مبانی ویزیت مویرگی)مدرس : استاد علی خوبه مدرس: علی خویه 09122991608 www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
اصول و فنون تبليغمعنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء‌ كردن ، چيزي را شناساندنامروزه واژه  تبليغ سياسي يا پروپاگاندا  بيشتر به معناي تاثير گذاري  بر ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیریت
تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه
پخش و فروش مویرگی
برترین برندهای خودروی جهان
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره
چالش های برندسازی یک محصول
دوره های تخصصی فروش | آموزش فروش حرفه
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
شیوه درست و اثرگذار تبلیغات