marketing,branding,sales,negotiation

آموزشی ویژه صنعت ساختمان مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت ساختمان و خدمات وابسته

آموزشی ویژه صنعت ساختمان مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت ساختمان و خدمات وابسته

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  ساختمان    

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان       

دوره های آموزشی ویژه صنعت  ساختمان       

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت  ساختمان و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی صنعت  ساختمان       

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی صنعت  ساختمان      

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی صنعت  ساختمان      

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار صنعت  ساختمان      

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت

برچسب‌ها: وره های آموزشی ویژه صنعت ساختمان مدیریت ب
ادامه مطلب

[ ] [ ] [ www.alikhooyeh.blogfa.comگروه بازاریابی ]
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت ساختمان و املاک و مستغلات real estate selling

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  ساختمان و املاک و مستغلات real estate selling    

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع صنعت ساختمان       

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش صنایع صنعت ساختمان   و املاک و مستغلات real estate selling     و خدمات  وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع صنعت ساختمان  املاک تجاری مسکونی و اداری  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای املاک تجاری مسکونی و اداری 

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع صنعت ساختمان   املاک تجاری مسکونی و اداری       و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع صنعت ساختمان    املاک تجاری مسکونی و اداری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی و اداری         و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی و اداری         و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع صنعت ساختمان        و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع صنعت ساختمان  املاک تجاری مسکونی و اداری        و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع صنعت ساختمان    املاک تجاری مسکونی و اداری      و خدمات  وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

برچسب‌ها: مدیریت فروش حرفه ای در صنعت ساختمان و املاک و مست

مطالب مرتبط
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان س
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان سازی کاربردی ام سرفصل دوره آموزشی کاربردیمدیریت برند در صنعت  ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding ...
ادامه ی مطلب
به‌نام خداساختن، پیشبینی ویرانگری است.(والتر بنیامین[1])    در دنیای برندسازی، بازاریابی و مدیریت کسانی پیروز هستند که بیشتر و بهتر از دیگران، اصول این مفاهیم را با روش‌های تازهتری اجرا کرده‌اند. کسب ...
ادامه ی مطلب
 توصیه برای بهبود عملکرد فروشندگان و مدیران فروش در شرکتهای پخش مواد غذایی این توصیه ها را بر اساس آگاهی و تجربیات شخصی و عینی خود به رشته تحریر درآوردم. البته ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچهعلی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های ارتباطی هدایت کند. ...
ادامه ی مطلب
žکانال های توزیع و پخش صنعتی
žکانال های توزیع صنعتیو تدارکات بازاریابی.ماهیت خاص کانال های صنعتیکانال های توزیع صنعتی تفاوت بسیار زیادی با کانال های مورد استفاده در کالاها و خدمات مصرفی دارند.توزیع جغرافیایی – واسطه ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
استراتژی‌های فروشگاه وال مارتاستراتژی‌های بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا    وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفتشرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، شرکتی آمریکایی است که با بیش از 1/2 میلیون کارمند و فروش 405 ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و ماشین فروش
بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه زمستان 1394 سیلابس ساعت شکل برگزاری   مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 کارگاهی   تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های   3 کارگاهی ...
ادامه ی مطلب
اهداف تشکیل گروه resm.irمهندس علی خویه و همکاران•تحقیقات بازار در زمینه صنعت ساختمان در ایران•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران•آماده سازی سرمایه ...
ادامه ی مطلب
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی
کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند
توصیه هایی برای شرکتهای پخش مواد غذایی
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
žکانال های توزیع و پخش صنعتی
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
استراتژی‌های فروشگاه وال مارت
سرفصل دوره آموزشی نمایندگان و فروشندگان خودرو
دکتر علی خویه
•کارگزاری فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه