خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه
برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395
خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395
1. تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری .
2. آموزش فروشندگان .
3. طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .
4. تعیین مشتریان هدف .
5. تعیین مشتریان بالقوه .
6. تدوین استراتژی برخورد با مشتری .
7. طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .
8. استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .
9. ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش
10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .
11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا
12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .
13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .
14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .
15. سیستم مدیریت مشتریان کلان و تعریف مشتریان کلان .
16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .
17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .
18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .
19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .
20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .
21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .
22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .
23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل
24. طراحی تدوین برنامه های بازخورد سیستم .
25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .
26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه فروشندگان .
27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):
28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .
29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .
30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .
31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .
32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان
33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.
34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .
35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .
36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .
37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .
38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .
پاسخ بدید