marketing,branding,sales,negotiation

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه    

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال 1395

خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال 1395

1.     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری .

2.     آموزش فروشندگان .

3.     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان .

4.     تعیین مشتریان هدف .

5.     تعیین مشتریان بالقوه .

6.     تدوین استراتژی برخورد با مشتری .

7.     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری .

8.     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات .

9.     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش

10. طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص .

11. آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا

12. طراحی نظام های تنبیه و تشویق .

13. طراحی سیستم پیشرفت شغلی .

14. ایجاد و بهبود نظام ارزیابی کارکنان .

15. سیستم مدیریت مشتریان کلان  و تعریف مشتریان کلان .

16. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل اصلی موفقیت در ارتباط با مشتریان کلان .

17. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان کلان .

18. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای بررسی مشکلات در ارتباط با جذب و نگهداری مشتریان کلان .

19. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای عوامل موثر در بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان کلان .کنترل و بازخورد مجدد .

20. طراحی و تدوین سیستم های نظام مند برای دسته بندی مشتریان بر اساس اصل پارتو به منظور برخورداری از یک ارتباط ثمربخش با مشتری ، برای هر گروه یک استراتژی مناسب درنظر گرفته شود .

21. اختصاص گروههای متناسب کاری با دسته های مشتریان در پیگیری امور و نگهداشت مشتری .تجزیه و تحلیل دسته بندیها , خرید و فروش , کسب و کار , و . . .

22. ایجاد سیستم هزینه یابی دقیق جهت محاسبه هزینه های سرویس , محصولات , پیاده سازی راهکارها , ارتباطات و تماسها , و . . .

23. بهینه سازی و بهبود عملیات شرکت مدیران و پرسنل

24. طراحی  تدوین برنامه های بازخورد سیستم .

25. برنامه ریزی مطلوب برای فروشندگان .

26. طراحی و تدوین سیستم کنترل و  ارزیابی کلیه پرسنل به ویژه  فروشندگان .

27. تدوین و تبیین برنامه آگاهی مشتری (تبدیل اطلاعات مشتری به شناخت مشتری):

28. طراحی نظام اطلاع رسانی موثر .

29. افزایش تماس با مشتریان قبل و بعد از انعقاد قرارداد .

30. تدوین و تبیین برنامه تبلیغات موثر در رسانه های عمومی .

31. تدوین و تبیین برنامه اطاق مناسب مخصوص مشتری به منظور راهنمائی و استراحت .

32. تدوین و تبیین برنامه های تعامل با مشتریان

33. طراحی و تدوین سیستم هایی جهت ایجاد ارتباط با مشتریان به منظور شناخت نیاز و خواسته هایشان.

34. تدوین و تبیین سیستم تمرکز اطلاعات مشتری در یک نقطه .

35. تدوین و تبیین سیستم تجزیه و تحلیل و بخشی کردن اطلاعات مشتری .

36. تدوین و تبیین سیستم اختصاصی کردن نیازهای مشتری .

37. تدوین و تبیین سیستم امکان تماس با مشتری از طرق مورد علاقه او .

38. تدوین و تبیین سیستم انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان .

مطالب مرتبط
رضایت مشتریرضایت مشتری به معنای راضی بودن یک مشتری یا کاربر سرویس از نحوه عملکرد یا اجرا می باشد، هم چنین می توان آن را به عنوان یک ارزیابی کلی ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
علی خویه علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf               دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز و آموزش تریز pdf دریافت کتاب عنوان: کتاب آموزش خلاقیت و تریز triz حجم: ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)صاحب نظران برای غلبه بر محدودیت های عملیات جاری CRM، مفهوم مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان را پیشنهاد داده اند. این مفهوم چارچوب نظریه پردازانه را ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات و خدمات کامل و بدونِ عیب دسترسی ندارد و هیچ قادرِ مطلقی وجود ندارد تا کاری کند که مشتریان ...
ادامه ی مطلب
سخران: علی خویهمشاور و مدرس برندینگبا 18 سال تجربه ای اجرایی موفقمولف کتاب مدیریت برند
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و داروییدوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و داروییهمایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابستهمدیریت بازاریابی حرفه ...
ادامه ی مطلب
چگونه مشتری را راضی نگه داریم؟
روش های سریع افزایش مشتری(قسمت دوم)
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
دانلود کتاب اکترونیکی اصول چهل گانه ی تریز
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(ICRM)
اهمیت بازاریابی داخلی
نحوه ی درست و اصولی برندسازی
تصاویر همایش برندسازی و ایده پردازی
دوره های آموزشی بازاریابی بهداشت و سلامت