marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو

 home appliance marketing branding

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

 

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

فروش و بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریو

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

 

 بازاریابی لوازم خانگی

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریbrand engineeringاستراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–   مهندسی ارزش برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت حفظ برند

–   مهارت کنترل برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–    معاینه فنی برند

–   سبگ های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

بازاریابی لوازم خانگی صوتی و تصویری (2)

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

 

home appliance marketing

 

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

دوره های آموزشی ویژه لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت بازاریابی حرفه ای در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–   مهارت بازاریابی مویرگی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت مديريت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    10 نقطه كور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–   فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری    و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

– بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

……………………………………………………………………………….

 

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     و خدمات  وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری       و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • فرايند مدلسازي در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشلوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
14-16 تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
11-13 انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهالوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویریکنترل هزینه های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش ، سیستم های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیلوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     و لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش

  • انواع لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • سیستم هاتی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • تکنیک های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
  • مدیریت کارکنان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش ، سیستم های لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم مدیریت–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش –    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

ارتقای مهارت –    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 

مطالب مرتبط
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
مدل های بازاریابی 1)مدل تاهير رشید تا به امروز برای شناسایی ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه‌مند تحقیقات زیادی صورت گرفته است ؛ که جامعترین آن مدل ارائه شده توسط تاهير رشید (2003) ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
علی خویه ، آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM   CRM مدیریت ارتباط با مشتری تکنیک های افزایش و حفظ مشتریان روش های وفادار سازی مشتریان       CRM مدیریت ارتباط با مشتری تکنیک های افزایش و حفظ مشتریان روش های ...
ادامه ی مطلب
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمی‌گیرند. به نظر ...
ادامه ی مطلب
روش های برقراری ارتباط با مشتری
چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم؟برقراری ارتباط مناسب با مشتریان یکی از مهمترین اهداف هر واحد خرده فروشی به ویژه فروشندگان مبلمان محسوب می ‌شود. اما چه عواملی منجر ...
ادامه ی مطلب
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
مديريت مشتري مداري(CRM) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت ...
ادامه ی مطلب
5 اصل براي موفقيت CRMمخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط ...
ادامه ی مطلب
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آکادمی اصول و فنون مذاکره افتتاح شد. این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به ...
ادامه ی مطلب
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی
مدل های بازاریابی
علی خویه ، آموزش مدیریت ارتباط با مشتری
مهمترین کلید فروش
دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش
روش های برقراری ارتباط با مشتری
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
مديريت مشتري مداري (CRM)
اصول موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری CRM
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy