marketing,branding,sales,negotiation

کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی مهندسی فروش sales engineering و راهکارها، تکنیک ه

کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی

مهندسی فروش sales engineering

و راهکارها، تکنیک های و مهارت های  استقرار سیستم مهندسی فروش  در شرکت ها وسازمانها

کارگاه آموزشی کاربردی اجرایی

مهندسی فروش sales engineering

و راهکارها، تکنیک های و مهارت های  استقرار سیستم مهندسی فروش  در شرکت ها وسازمانها

مدرس و مجری: مهندس علی خویه – ریاست انجمن مهندسی فروش ایران – 09122991608 –  

09372991608

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

www.isea.persianblog.ir

استاد: علی خویه و همکاران

مشاور و مجری مهندسی فروش  شرکت های معتبر ایران، مدرس دانشگاه، اولین مولف و مترجم کتاب مهندسی فروش و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، با بیش از 13  سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،

مولف و مترجم 11عنوان کتاب تخصصی کاربردی و مرجع، عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر دنیا،

1-    بررسی شرایط بازار در مهندسی فروش

2-    تحقیقات بازارسنجی و رفتار مصرف کننده در مهندسی فروش

3-    بررسی مشتریان در مهندسی فروش

4-    بررسی رقبا در مهندسی فروش

5-    بررسی توانمندی ها و نقاط ضعف سازمان در مهندسی فروش

6-    گزارش تحلیلی بازار در مهندسی فروش

1-    تعیین منابع مورد نیاز در مهندسی فروش

2-    تعیین ساختار در مهندسی فروش

3-    مصاحبه انتخاب و انتصاب افراد به سمت های اصلی

1-    پیش فعالیت های ستادی و صفی در مهندسی فروش

2-    تهیه لیست قیمت و قیمت گذاری در مهندسی فروش

3-    تدوین آیین نامه های مهندسی فروش  

4-    اجزای آیین نامه مهندسی فروش

5-    مهارت های استخدام نیروهای مورد نیاز در مهندسی فروش

6-    آیین نامه پورسانت در مهندسی فروش

7-    آیین نامه هدف گذاری در مهندسی فروش

8-    مصاحبه نیروهای مهندسی فروش نده حضوری تلفنی ویزیتور

9-    ضمانت نامه ها و شرح وظایف در مهندسی فروش

10-آموزش نیروهای فروش در مهندسی فروش

11-مسیر بندی و مهندسی تور ویزیت

12-تهیه فرم های اداری فرم سفارش کالا برگ فاکتور قرارداد

13-تهیه دستگاه های هند هلد و سفارش گیری دیجیتالی

14-تهیه سخت افزارهای پخش توزیع و مهندسی فروش  

15-تهیه نرم افزارهای پخش توزیع و مهندسی فروش  

16-تهیه کاتالوگ های سفارش همراه با لیست قیمت

17-تهیه ملزومات ویزیتورها در مهندسی فروش

18-تهیه امکانات حسابداری و مالی

19-آماده کردن انبار و امکانات انبار

20-برنامه ریزی تولید توزیع و مهندسی فروش

21-تهیه حواله های مختلف

1-    تعیین منطقه و محل مراجعه بازاریابان و مهندسی فروش حضوری

2-    بخش بندی بازار و مسیر بندی تور ویزیت

3-    گردآوری اطلاعات مشتریان در مهندسی فروش

4-    کنترل اعتبار مشتری

5-    رسیدگی به مرجوعیان در مهندسی فروش

6-    شیوه های تسویه حساب

7-    سیستم رضایت سنجی مشتریان در مهندسی فروش

8-    شاخص های وفادارسازی مشتریان در مهندسی فروش

9-    مهندسی فروش  در شرکت های پخش

10-ارایه گزارشات مهندسی فروش

11-تهیه گزارشات مهندسی فروش

12-گزارشات ارزیابی

13-گزارشات مقایسه ای

14-گزارشات تعیین وضعیت سیستم مهندسی فروش

15-هزینه های اولیه راه اندازی سیستم مهندسی مهندسی فروش  و  کانال مهندسی فروش  

16-سیستم کدگذاری مشتریان

17-بهینه سازی مهندسی فروش  ویرگی

18-برنامه های انگیزشی در شرکت های پخش و توزیع و مهندسی فروش  مویرگی

19-برنامه های انگیزشی مقایسه ای

20-برنامه های انگیزشی ارتقایی و …

 

کارگاه آموزشی واجرایی یک روزه مهندسی فروش

هزینه شهریه برای هر نفر 450000

به صورت کاملا اجرایی و کاربردی همراه با ارایه گواهی نامه رسمی

قابل برگزاری در شرکت و موسسه شما به صورت خصوصی و نیمه خصوصی

مدرس: استاد علی خویه ، 09122991608

ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مهندسی فروش، بیش از 13 سال تجربه اجرایی، تالیف و ترجمه 11 عنوان کتاب تخصصی کاربردی و …

 

مطالب مرتبط
بازاریابی هتل
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, بازاریابی, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی گردشگری, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی هتل, برندسازی در هتل,
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نه‌تنها باید همه تاکتیک‌های خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران ...
ادامه ی مطلب
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
همان طور که در جلسه های قبل بیان شد، تدوین و اجرای مناسب استراتژی می تواند سازمان را در محیط رقابتی حفظ نموده و سبب می شود علاوه بر رقابت ...
ادامه ی مطلب
برندسازی لوازم یدکی خودرو
برند سازی در صنعت خودرو سازی
برند سازی ایرانی- ملی ؛نیاز صنعت خودرو سازی است   بر اساس بند اول اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای اوامر مورخ ۱۵/۱/۱۳۷۷ مقام معظم رهبری ...
ادامه ی مطلب
برنامه استراتژیک فرش
برنامه استراتژیک فرش دستباف موضوع این مقاله است. متاسفانه با وجود برند ارزشمند فرش دستباف ایرانی هنوز موفق به بهره وری مناسب و درست از آن نشده ایم. امروز دنیا ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش  ارائه ...
ادامه ی مطلب
نکات مهم در مورد مشاور فروش
چندنکته در مورد یکی مشاور فروش  وجوددارد که باید بررسی شوند علی خویه، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچهعلی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاریابی یکپارچه (یا به ترجمه‌ای غلط، ارتباطات یکپارچه بازاریابی) فرآیند مدیریت روابط با مشتریان است که سعی می‌کند ارزشهای بنیادیبرند (Brand Core Values) را از طریق فعالیت‌های ارتباطی هدایت کند. ...
ادامه ی مطلب
žکانال های توزیع و پخش صنعتی
žکانال های توزیع صنعتیو تدارکات بازاریابی.ماهیت خاص کانال های صنعتیکانال های توزیع صنعتی تفاوت بسیار زیادی با کانال های مورد استفاده در کالاها و خدمات مصرفی دارند.توزیع جغرافیایی – واسطه ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مدرس و  مشاور فروش و  بازاریابی
https://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی آنلاین هتل ها
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
برندسازی در صنعت خودرو
برنامه استراتژیک فرش
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند
نکات مهم در مورد مشاور فروش
IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
žکانال های توزیع و پخش صنعتی
✅آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش