marketing,branding,sales,negotiation

نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر

نکته های حقوقی برای موجر و مستاجر

اجاره” واژه رايج و پر كاربردي است كه همه ما كم و بيش درباره اش مي شنويد و بيشتر افراد با معني و مفهوم آن آشنا هستند. موضوع اجاره به طور معمول اشيا هستند و بيش از همه اجاره درباره زمين و ساختمان و گاهي خودرو يا ماشين آلات صنعتي به كار برده مي شود.

با توجه به تنوع سبك زندگي شهروندان و نياز آن ها به خانه يا محل سكونت و اقامت به عنوان نياز اساسي و همچنين استفاده از ساختمان هاي با كاربري هاي گوناگون از جمله تجاري، اداري، صنعتي و مسكوني قانونگذار براي تنظيم روابط در اجاره املاك و اموال ضوابط و مقرراتي را پيش بيني كرده است.

 

مطالب مرتبط
به نام او که همه هستی از اوستکتاب مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها ...
ادامه ی مطلب
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
همان طور که در جلسه های قبل بیان شد، تدوین و اجرای مناسب استراتژی می تواند سازمان را در محیط رقابتی حفظ نموده و سبب می شود علاوه بر رقابت ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, بازاریابی, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی گردشگری, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی هتل, برندسازی در هتل,
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نه‌تنها باید همه تاکتیک‌های خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران ...
ادامه ی مطلب
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
مدیر استراتژی و تحقیقات شرکت دنون نوتریشیا هدف اصلی تحقیقات و مطالعات بازاریابی رسیدن به استراتژی بازاریابی و فروش موثر در کسب‌وکار است در زیر به دو عامل مهم که جزو ...
ادامه ی مطلب
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها   علی خویهkhooyeh.irشرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، ...
ادامه ی مطلب
جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی املاک،ساختمان و مسکن
استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ساختمان و مسکن استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریتبر قیمت ملک ساختمان و مسکن برچسب‌ها: استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت ملک ...
ادامه ی مطلب
مدرسه ی فروش ایرانمقوله فروش همواره به عنوان دغدغه اصلی همه بنگاه ها بوده است و با شدت یافتن رقابت در صنایع مختلف اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است. این ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی قطعات خودرو- بازاریابی و فروش لوازم یدکی خودرو | بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو
ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو حسن شوندی -رامک روانبخش  چکیده مقاله: دراین مقاله یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دربازارقطعات یدکی خودرو پیشنهاد می گردد.برنامه ریزی بازاریابی دردو مرحله استراتژیک ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش  ارائه ...
ادامه ی مطلب
پخش و توزیع مویرگی رب و کمپوت
مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
عناصر کلیدی در تدوین استراتژی بازاریابی
بازاریابی آنلاین هتل ها
اشتباهات تحقیقات بازاریابی
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
جایگاه و نقش مهندسی فروش در نظام بازاریابی
مدرسه ی فروش ایران
بازاریابی قطعات خودرو- بازاریابی و فروش لوازم یدکی
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند