marketing,branding,sales,negotiation

بازاریابی قطعات خودرو- بازاریابی و فروش لوازم یدکی خودرو | بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو

ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو

حسن شوندی –رامک روانبخش 

چکیده مقاله:

دراین مقاله یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دربازارقطعات یدکی خودرو پیشنهاد می گردد.برنامه ریزی بازاریابی دردو مرحله استراتژیک وتاکتیکی درهرصنعت خاص می بایست انجام گردد.ارائه یک الگوی منحصربفرددرهرصنعت می تواندبرای شرکت ها وسازمانهای فعال درآن صنعت بسیارمفیدواقع گردددراین مقاله ابتدا یک ساختار سازمانی وفرایندها ووظایف اصلی برای یک شرکت تهیه وتوزیع قطعات یدکی پیشنهادمی شودکه براساس آن ساختارسیستم اطلاعاتی بازاریابی درزمینه طرح ریزی بازارتبلیغ وترویج وقیمت گذاری نیزپیشنهادمیگردد سپس به مبانی بخش بندی بازاربرآورد حجم بازاروانتخاب بازارهدف واستراتژیهای بازاریابی پرداخته می شودودرانتها چاچوبی برای برنامه ریزی آمیزه بازاریابی قطعات یدکی درهر بخش ازبازار ارائه میشود.

حسن شوندی –رامک روانبخش

کلیدواژه‌ها:

برنامه ریزی بازاریابی – بخش بندی بازار-صنعت قطعات یدکی خودرو-آمیزه بازاریابی

 

 

 

درباره ما

www.khooyeh.com
گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
علی خویه:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
www.khooyeh.ir

تماس با ما:
khooyehali@yahoo.com
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
و ….
شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و … تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق آموزشی، مشاوره ای، تحقیقاتی و اجرایی،  

در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت

علی خویه(www.khooyeh.com      تلفن همراه:   09122991608)

  • مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران، اقتصاد و …
  • موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
  • مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
  • تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آكادمی توف ایران-آلمان،  موسسه مشاوران، آموزشگاه EMBU مالزی ، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …

o        دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره استراتژیهای بازاریابی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …

o        دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مهندسی فروش و فروش حضوری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC) و دروس مرتبط و …

o        دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan) و دروس مرتبط و …

o        دوره تكنیكهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت برند و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …

o        دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دروس مرتبط و …

o        دوره اصول و فنون مذاکره و دروس مرتبط و …

o        و …

 

  • سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه ( www.gmas.ir  )
  • www.khooyeh.ir
  • ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی ایران
  • ریاست انجمن مهندسی فرو ش ایران          
  • ·         انجام و مشاركت مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های متعدد آموزشی، اجرایی، پژوهشی و مشاوره ای در حوزه های مختلف مدیریت در زمینه های مختلف ، بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت تبلیغات، مدیریت و مهندسی برند، فروش و مهندسی فروش، ارتباطات و …، در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:
    • شرکت های  سرمایه گذاری مانند
      • شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ….)
      • شرکت سرمایه گذاری الغدیر
      • شرکت سرمایه گذاری شستا
      • شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
      • شرکت سرمایه گذاری مسکن
      • و…
    • شرکت های خودروسازی مانند
      •  آسان موتور
      • شرکت مگا موتور
      • شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
      • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و …)
      • و ….
    • شرکت های لوازم خانگی مانند
      • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
      • ال جی
      • بوش
      • سامسونگ
      • و…
    • بانک های مختلف شامل
      • بانك سامان
      • بانك ملی ایران
      • بانک ملت
      • بانک اقتصاد نوین
      • بانك صادرات ایران
      • بانک پارسیان
      • بانک کشاورزی
      • و….
    • شركت سرمایه گذاری مسكن
    • شرکت پخش رازی
    • شرکت های بیمه ای مختلف
      • بیمه شهر
      • بیمه ملت
      • بیمه آسیا
      • بیمه البرز
      • بیمه ایران
      • بیمه پاسارگاد
      • بیمه پارسیان
      • و….
    • شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
      • مخابرات استان تهران
      • ایرانسل
      • همراه اول
      • مخابرات استان قم
      • مخابرات مشهد
      • رایتل
    • شرکت های فولادی مانند
      • شرکت فولاد مبارکه
      • شرکت فولاد خوزستان
      • شرکت ذوب آهن اصفهان
      • و ….
    • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
      • شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
      • شرکت نفت آبادان
      • شرکت نفت ملی ایران
      • شرکت گاز استان های مختلف
      • پارس جنوبی
      • و…
    • شرکت های لبنیاتی مانند
      • کاله
      • میهن
      • پگاه در استان های مختلف
      • پاک
      • هراز
      • و….
    • روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
      • روزنامه ایران
      • دنیای اقتصاد
      • همشهری
      • پیك برتر
      • پزشکی نوین
      • خانواده
      • خلاقیت
      • موفقیت
      • و…
    • شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
      • شیرین عسل
      • مهنام
      • زرماکارون
      • یک ویک
      • چی توز
    • شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
      • گلرنگ
      • تولی پرس
      • صحت
      • پنبه ریز
      • مای
      • داروگر
      • اتوسا
      • پرژک
      • و…
    • شرکت های نوشیدنی مانند
      • کوکا
      • پپسی
      • هایپ
      • عالیس
      • زمزم
      • هافنبرگ
      • ایستک
      • و…
    • شرکت مپنا
    • شركت راهور
    • شركت سیما گستر
    • شركت پیشتاز طب
    • پوشاك هاکوپیان
    • و …

 

  • مخابرات استان تهران و شهرهای مختلف
  • همراه اول
  • وزارت تعاون
  • وزارت کار و رفاه اجتماعی
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • سازمان تامین اجتماعی
  • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی در شهرهای جنوبی مانند پتروشیمی آبادان، عسلویه، پارس و …
  • گروه خودروسازی سایپا وایران خودرو
  •  ماشین‌سازی اراك
  • تراكتورسازی تبریز
  • بانك ملت
  • بانك گردشگری
  • آژانس های مختلف  مسافرتی
  • شرکت های لبنیاتی مانند کاله، میهن و …
  • شرکت های لوازم خانگی مانند ال جی، بوش، اسنوا، دوو و ….
  • شرکت های مبلمان مانند ایران، خلیج فارس،  خاورمیانه و ….
  • کلینیک های پزشکی و مطب های مختلف پزشکان مشهور مانند دکتر دادور ، دکتر زمانی، دکتر روحبخش و …
  • شرکت های ساختمانی و ساخت وساز مانند عمران و مسکن راهیان، سازه پایدار، سرمایه گذاری مسکن، آ اس پ، کیان، برج تهران، توسعه بین المللی ساختمان و ….
  • رستوران ها و فست های مختلف در سراسر کشور مانند آتیشه، سوران، کلبه، جیسا و …
  • شرکت های تولیدی و صنعتی مختلف در سراسر کشور مانند هپکو، افق سازه، پالمر،
  • مراکز خرید مختلف در سراسر کشور مانند لاوین، خلیج فارس،  دارکوب و …
  • و  …
  • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
  • 09122991608
  • گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و … ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و …. استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، استقرار مهندسی فروش و …
  • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
  • مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،
  • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
  • مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
    نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی،
    تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
    ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
    بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،
    روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
  • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
  • تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
  • ….
  • گزارش فعالیت های تیم مشاوره  آموزش تحقیقات و اجرای  GMAS . در چند ماه اخیر….
  • ارایه مشاوره های تخصصی به یک گروه تخصصی تولیدی مواد غذایی و خوراکی
  • راه اندازی سیستم توزیع و فروش مویرگی استاندارد علمی و حرفه ای برای چندین شرکت معتبر در سطح کشور
  • اجرای مهندسی فروش برای چندین شرکت معتبر بازرگانی تولیدی وخدماتی
  • سخنرانی در چندین سمینار مختلف در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
  • اجرای سیستم هویت بصری برند و مدیریت برند برای چندین شرکت معتبر در زمینه محصولات مختلف این شرکت
  • مشاوره های تخصصی در حوزه بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت و سیستم های افزایش فروش و برنامه های ترفیع برای چندین شرکت در حوزه دکوراسیون و صنعت ساختمان و صنایع صنعتی
  • آموزش های مختلف در حوزه فروش
  • برگزاری سومین دوره بخبگان مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیران بازاریابی و فروش نخبه
  • برگزاری اولین دوره بلند مدت مدیریت پارتیزانی برای مدیران عامل مطرح کشور
  • سخنرانی در سمینار اقیانوس آبی . و اجرای سیستم اقیانوس آبی برای یک شرکت معتبر در تمامی سطوح تولید خدمات فروش بازاریابی تبلیغات و …
  • برگزاری کارگاه های آموزشی اجرایی در شرکت های مختلف و سازمان های معتبر
  • ارایه مشاوره های تخصصی به چندین فروشگاه زنجیره ای و راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه معتبر زنجیره ای در سطح کشور- اجرای چندین پروژه چیدمان فروش و تدریس دوره های مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
  • اجرای چندین پروژه تحقیقات بازار
  • مشاوره و اجرای مهندسی فروش ملک و ساختمان برای چندین پروژه…
  • مشاوره  و اجرای چندین سیستم فروش صنعتی و بازاریابی صنعتی برای چند شرکت معتبر صنعتی
  • سخنرانی در سمینار بازاریابی خدمات آموزشی و کارگاه آموزشی بازاریابی خدمات
  • ارایه مشاوره های تخصصی به چندین پزشک مطرح کشور و مدیران عامل مطرح چندین برند و سازمان

 

فزایش فروش ارتقا برند سبک های برندسازی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی و مدیریت برند کارگاه های آموزشی ساخت برند برند سازی برندینگ طراحی برند نام و نشان تجاری دوره آموزش جامع مدیریت برند اصول مهندسی برند سمینار برند تبلیغات همایش سمینار برند حرفه ای برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند پیشبرد و ترفیع برند انواع برند BRAND کلاس برند همایش برند راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales مشاوره برندسازی و برندینگ ،مشاور برندسازی ،مشاوره برندسازی و تبلیغات،مشاور تبلیغات،مشاور برندینگ ، مهندسی برندینگ ،مهندسی برندسازی ،تحقیقات برندسازی ،آموزش برندسازی ، برندسازی خلاق،تکنیک های برندینگ ، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل،مشاوره مدیریت،،marketing consulting،marketing consult،marketing researchدپارتمان مشاوره برندسازی و برندینگ ،شبکه مشاوره برندسازی و برندینگ ،آکادمی مشاوره برندسازی ،آکادمی برندسازی و برندینگ ،کلینیک برندسازی و برندینگ ،انجمن مشاوره برندسازی ،وظایف مشاور برندسازی و برندینگ ،مدرس برندسازی و برندینگ ،اصول و فنون مذاکر،مهارت های مشاور مدیریت، وظایف مشاور مدیر عامل،مشاور تحقیقات برندسازی ،علی خویه، مشاوران برندسازی ،مشاوران تبلیغات،مشاور برند و برندسازی، مشاور قیمت گذاری،مشاور پیشبرد برندینگ ،مشاور افزایش برندینگ ،مشاور مدیریت محصول،مشاور برنامه برندسازی ،مشاور رسانه های تبلیغاتی،مشاور پیام های تبلیغات،مشاور تکنیک های برندسازی و برندینگ ،کتاب مشاور برندسازی برندینگ و تبلیغات،مشاور مدیریت برندینگ ،مشاور مدیریت برندسازی ،مولف و نویسنده برندسازی تبلیغات مذاکره برندینگ و ارتباطات،مشاور حرفه ای، مرکز مشاوره برندسازی ایران،دفتر مشاوره برندسازی و برندینگ ایران،،Marketing consulting clinic،Marketing consulting academy،مشاور تحقیقات برندسازی ایران،مشاور آنالیز برند ،ویژگی های مشاور برندسازی ،مشاور برندسازی اثربخش، افزایش برندینگ ،مشاور برندینگ مویرگی،مشاور شرکت های پخش و توزیع،مشاور برنامه ریزی برند ،مشاور برنامه برندسازی و تبلیغات، تحقیقات برندسازی ،تحلیل برند و عوامل برند ،تحقیقات برند ،مهندسی برند ،تکنیک های تحقیقات برندسازی ،مدیریت تحقیقات برندسازی ،اصول تحقیقات برندسازی ،مشاور تحقیقات برندسازی ،آنالیز برند ،تحقیقات مشتری،تحقیقات برند،شیوه تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند ایران،باشگاه تحقیقات برندسازی ،کلوپ تحقیقات برند ایران،تحقیقات عادت مصرف کننده،دپارتمان تحقیقات برند ایران،اتاق تحقیقات برندسازی ،کلینیک تحقیقات برند ایران مطالعه برند ،روش های مطالعه و بررسی برند ،روشهای تحقیق برندسازی ،تحقیقات برند محصول برند بسته بندی نام سهم برند ،انواع تحقیقات برندسازی و روش های تحقیق در برندسازی ،انواع تحقیقات برندسازی ،مشاور مهندسی برندینگ ،مشاور برندینگ ،مشاور تحقیقات برند ،پرسشنامه تحقیقات برند ،پژوهش برند ،تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای،تحقیقات بسته بندی و نام تجاری،مطالعه رقبای برند ،تحلیل سهم برند ،آنالیز برندینگ و برندسازی ،برنامه ریزی برند ، برنامه ریزی برندینگ ،برنامه ریزی مشتری،گروه کانون در تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برند و نام و نشان،تحقیقات برندسازی میدانی،نظرسنجی مشتریان،رضایت سنجی مشتریان،رفتار سنجی مصرف کنندگان،ارزیابی برند،ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان،تحقیق عوامل برند ،کارگاه تحقیقات برند ،تحقیقات برند توسط گروه کانون،تیم تحقیقات برند ،تحقیقات برندسازی،مونیتورینگ برند ،کاربرد تحقیقات برندسازی ،تحلیل رقابت،تخمین برند ،ابزارهای مطالعه برند ،عادات رسانه ای مصرف کننده،فرایند تحقیقات برند ،کلینیک تحقیقات برند ،سیستم تحقیقات برندسازی ،پورتال تحقیقات برند ،پروپوزال تحقیقات برندسازی ،مرکز تحقیقات برند ایران،آکادمی تحقیقات برند ایران،انجمن تحیقیقات برندسازی ،شناخت برند ، تجزیه و تحلیل برند ،مدرسه تحقیقات برندسازی ،تجزیه و تحلیل عوامل برندسازی ،مرچندایزینگ،تحقیقات رفتار مصرف کننده،برند سازی،مشاوره برندسازی ،مهندسی برندینگ ،تحلیل برند ،مدیریت محصول،برند سنجی،مشتری سنجی،مشاور برندسازی ،سمپلینگ،تحقیقات برند صادرات،برندسازی صادرات،تحقیقات برندسازی کاربردی،کتاب تحقیقات برندسازی ،تحقیقات برندسازی در 30 روز،وظایف محقق برند ،تحقیقات برند سازی،تکنیک های برند سازی،کلاسهای برند سازی،معاینه واحد برندسازی و برندینگ ،marketing research department،تحقیقات برندسازی کیفی،تحقیقات برندسازی کمی،تحقیقات برندسازی اجرایی،تحقیقات برندسازی حرفه ای،تحلیل محتوا در تحقیقات برندسازی ، marketing research،marketing research clinic،اقدام پژوهی در برندسازی ،پژوهش های کیفی در برندسازی و برندینگ ،تحقیقات برند کیفی،quality markeitng research،روش های تحقیق کیفی در برندسازی ، مجری تحقیقات برندسازی ،مدرس تحقیقات برندسازی ،marketing research in iran،consumer behavior research، imc research،تحقیقات ارتباطات برندسازی ،تحقیقات رفتار مخاطبان،اقدام پژوهی در تحقیقاتبرندسازی ، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات برندسازی ، برند،تیپ بندی در تحقیقات برندسازی ، برند، تبلیغات، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات برند

مطالب مرتبط
بازاریابی خودرو و ماشین فروش
بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه زمستان 1394 سیلابس ساعت شکل برگزاری   مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 کارگاهی   تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های   3 کارگاهی ...
ادامه ی مطلب
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروشراه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
برندسازی لوازم یدکی خودرو
برند سازی در صنعت خودرو سازی
برند سازی ایرانی- ملی ؛نیاز صنعت خودرو سازی است   بر اساس بند اول اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای اوامر مورخ ۱۵/۱/۱۳۷۷ مقام معظم رهبری ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریاندر صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابستهاهداف سمینار:بدست آوردن ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
سرفصل دوره آموزشی نمایندگان و فروشندگان خودرو
راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
روانشناسی ارتباط با مشتریان
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
برندسازی در صنعت خودرو
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
چالش های برندسازی یک محصول