marketing,branding,sales,negotiation

نکاتی در مورد نرم افزارهای پخش مویرگی

قابلیتهای نرم افزارهای جامع پخش مویرگی

·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب)

·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه پخش مویرگی

·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه پخش مویرگی

·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور

·         گروه بندی مشتریان پخش مویرگی و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری

·         تعریف ویزیتورها، سرپرستان فروش، موزعین و راننده ها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت داینامیک

·         تأیید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای پخش و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند پخش مویرگی

·         حسابداری خرید، فروش، انبار و خزانه اتوماتیک

·         حسابداری شش سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین، تفضیلی و مراکز هزینه دو سطحی بهینه سازی شده برای شرکتهای پخش مویرگی

·         دارای کلیه حساب های استاندارد تا سطح معین و امکان اضافه کردن حساب های دلخواه به آنها

·         قابلیت جستجو، مرتب سازی، آرشیو، ادغام، کنترل، ویرایش، حذف و بازیابی اسناد حسابداری

·         قابلیت بستن کلیه حساب های حسابداری در پایان سال مالی به صورت اتوماتیک

·         قابلیت ثبت چک ها و فاکتورهای سوختی و حساسیت بالای سیستم به این مشتریان در آینده

·         دارای گزارش های کاردکس و موجودی انبار تعدادی و ریالی

·         امکان ثبت نقطه سفارش برای کالاهای مختلف و ارائه نیازمندی های خرید بصورت خودکار و متناسب با پخش مویرگی

·         محاسبه اتوماتیک حقوق،  هزینه ایاب و ذهاب، پورسانت های کارکنان و جریمه های برگشت

·         قابلیت دسته بندی پیش فاکتورها و محاسبه سرجمع بر اساس دسته بندی های متنوع مناطق و مسیرهای پخش مویرگی

·         قابلیت تعریف بیش از بیست نوع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار در سیستم

·         گزارش های متنوع ، جامع و کاربردی با در اختیار قراردادن خروجی های چاپی و Excel و متناسب با نیاز شرکتهای پخش مویرگی

·         قابلیت گرفتن گزارشات روزانه و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع

·         تنظمیات و شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هرچه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری

·         امکان پشتیبان گیری و بازیابی بانک اطلاعاتی سیستم به صورت خودکار

·         امکان جستجوی تمامی مشتریان و چک های ثبت شده در تمامی فرم های سیستم

·         امکان انتقال اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم های نرم افزاری دیگر به صورت اتوماتیک

·         امکان ارسال درخواست پشتیبانی از نرم افزار و پاسخ گویی آنلاین و سریع از سوی تیم پشتیبانی پیام گستر

·         امنیت بالا همراه با تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف و کاربری آسان

شاخص ترین تفاوت شرکت های بازرگانی با شرکت های پخش در مدیریت توزیع کالا می باشد. فرآیندی که تمامی تلاش ها و فعالیت های قبل خود را به ثمر می رساند. تحویل کالا از انبار به مشتریان در سطح مناطق مسیر بندی شده در کوتاه ترین زمان و با بهینه ترین هزینه از مهمترین فرآیندهای فروش و توزیع کالا به شمار می رود. بر این اساس تعریف تیم های پخش، ناوگان توزیع، منطقه و مسیر بندی هوشمند، زمانبندی توزیع و کنترل بر اجراء آن از جمله موارد حیاتی می باشد.

۱- امکان صدور سند حواله فروش.
۲- تخصیص تیم پخش به منطقه و مسیر.
۳- امکان ثبت سند توزیع برای هر راننده و موزع و تخصیص فاکتورهای توزیع نشده در هر سند.
۴- ثبت شماره سند توزیع به صورت اتوماتیک.
۵- امکان چاپ سند توزیع، سند حواله فروش و گزارش تیم پخش.
۶- امکان تنظیم تولید اتوماتیک سند برگشت حواله فروش.

۱- امکان تعریف حساب بانکی های متفاوت و تعریف دسته چک برای هر حساب.
۲- امکان تعریف صندوق های متفاوت با امکان دریافت یا پرداخت.
۳- امکان پیگیری و تغییر وضعیت چک به شش وضعیت نزد صندوق نزد بانک برگشتی، وصول، دایره حقوقی ،استرداد.
۴- امکان تعریف محدوده مجاز برای چک روز.
۵- امکان مشاهده تاریخچه هر چک.
۶- امکان تسویه سند دریافت بصورت فاکتور به فاکتور یا بصورت کلی.
۷- امکان ثبت اسناد پرداختی با مبداء پرداخت و مقصدهای دریافت متفاوت.
۸- امکان استفاده از چک سایرین و ثبت سند پرداخت.
۹- کاردکس حسابهای بانکی و صندوق ها.
۱۰- قطعی نمودن عملیات خزانه داری.
۱۱- امکان صدور اسناد خزانه به صورت اتوماتیک.

۱- قابلیت حسابداری پنج سطحی.
۲- تعریف کدینگ حسابداری به صورت دلخواه و مبنی بر سیاست های هر شرکت.
۳- امکان تعیین و تنظیم طول ارقام کدینگ حساب ها.
۴- امکان استفاده از طبقات حساب تعریف شده در سیستم و افزایش و کاهش آنها به صورت دلخواه جهت کنترل اسناد حسابداری.
۵- امکان تعیین شماره شروع سند.
۶- امکان درج و حذف سند مابین اسناد.
۷- امکان تنظیم و تعیین وضعیت اولیه سند حسابداری به صورت موقت یا پیش فرض.
۸- امکان تغییر وضعیت اسناد به موارد پیش نویس، موقت، در حال بررسی، قطعی، برگشت از قطعی.
۹- گزارش های تراز تفصیلی، معین و کل.
۱۰- گزارش های سود و زیان و ترازنامه مالی.
۱۱- ثبت اسناد دفتر قانونی.
۱۲- انتقال اسناد به سال های مالی قبل و بعد.