marketing,branding,sales,negotiation

مشهورترین برندهای کیف در جهان

مشهورترین برندهای کیف در جهان

اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

 Brand-Impressions-Brand-Management

 

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

1.  HERMES

مشهورترین برندهای کیف در جهان

دلایل زیادی برای محبوبیت کیف های هرمس وجود دارد. این کیف زیبا، کلاسیک و با دوام است. اگر این برند کیف را اکنون خریداری کنید، دختر شما نیز می تواند سالها بعد از آن استفاده کند. مدل کیف محبوب من «Cabalicol » است.

2. PRADA

مشهورترین برندهای کیف در جهان

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است که توسط ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا است. افراد مشهوری مانند الیزابت بنکس و سوفیا ورگارا کیف پرادا به دست می گیرند. طرح های ساده و رنگ های خاموش این کیف موجب شهرت آن شده است.

3. CHANEL

مشهورترین برندهای کیف در جهان

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. جنس عالی و طراحی کلاسیک، شنل را به یکی از بهترین برندهای کیف تبدیل کرده است.

4. LOUIS VUITTON

مشهورترین برندهای کیف در جهان

لویی ویتون، که به اختصار ال ‌وی نیز خوانده می‌شود، یک خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تاسیس شد. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. شاید اوایل فعالیت کاری خود هیچگاه فکر نمی کرد که کیف هایش روزی به یکی از بهترین کیف های جهان مبدل شود. اگر من پول کافی داشتم، مدل « Sologne saddle » را می خریدم.

5. GUCCI

مشهورترین برندهای کیف در جهان

نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد. شما می توانید کیف های گوچی را به سادگی با طراحی ساده و کلاسیک اش شناسایی کنید. کیف های گوچی کیف های مورد علاقه سلما هایک است.

6. COACH

مشهورترین برندهای کیف در جهان

کوچ یکی دیگر از برندهای مشهور کیف در جهان است که تنوع و دوام بسیاری دارد. شما می توانید مدل های کیف جوان پسند و زیبا و به همان نسبت کلاسیک و شیک را از این برند خریداری کنید.

7. DOONEY & BOURKE

مشهورترین برندهای کیف در جهان

این برند نیز یکی دیگر از برندهای مشهور جهان است که توسط «Peter Dooney» و «Frederic Bourke» تاسیس شده و از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت است. ستاره هایی مانند فریدا پینتو و زویی دشانل کیف هایی با این برند را به دست می گیرند.

ما در اینجا تنها تعدادی از بهترین برندهای کیف در حهان را به شما معرفی کرده ایم، شما چه برندهایی را می پسندید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
مشکل «برند» در ایران
خدمات پس از فروش
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ