marketing,branding,sales,negotiation

مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح مشکلات سازمانی

علی خویه

مشاور مدیریت 

مشاوره،تدریس و آموزش زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS 


تحت لیسانس 1to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج از کشور، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره و آموزش مدیریت را ارائه می‌نماید. عمده خدمات ارائه‌شده عبارت است از:

 

مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح مشکلات سازمانی ،

مشاوره در زمینه ی سیستم های کنترل کیفیت ISO

مشاوره در زمینه ی سیستم های کنترل کیفیت ISO

 

مشاوره بازاریابی مشاور بازاریابی Marketing Consultant

مشاوره بازاریابی بازایابی کالا بازاریابی خدمات service Marketing Product مشاوره بازاریابی در شرکت صنعتی خدمات تولیدی بیمه بازارگانی بازارسازی تحقیققات بازاریابیResearch Marketing بازاریابی چریکی Guerilla Marketing بازارداری بازارگردی.

مشاوره فروش مشاور مدیریت فروش Sales Management Consultant

مشاوره فروش حرفه‌ای مدیریت فروش آموزش فروشنده آموزش فروشندگی حرفه‌ای مشاوره مدیریت فروش برای مدیران شرکت های فروش محورمشاوره فروش مدیریت فروش.

مشاوره برندینگ مشاور برندینگ Branding Consultant

خدمات مشاوره برندسازی مشاور برای ایجاد کمپین برندینگ مدیریت برندسازی نام تجاریBrand Name مشاوره منابع انسانی مشاور منابع انسانی Human Resource Management Consultant مشاوره استخدام جذب نیروی انسانی استخدام مدیریت مدیر متخصص مشاوره خلاقیت نوآوری راه حل نوآورانه خلاقانه TRIZ روش تریز اختراع مشاوره مدیریت مالی Financial Management مشاوره مالی حسابداری بودجه‌بندی حسابرسی پول سرمایه مشاوره مدیریت مشاوره برندینگ مشاوره برندسازی مدیریت برندBrand Managemnet برندسازی سازمانی برندسازی فردی.

مشاوره اصول فنون مذاکره

آموزش اصول و فنون تکنیک مذاکره مدیریت

مشاوره تبلیغات مشاور تبلیغات Advertising Consultant

مشاوره تبلیغات طراحی کمپین تبلیغاتی مشاوره مدیریت تبلیغات اینترنتی Internet Advertising آموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مشاوره تجاری غیرتجاری سیاسیNegotiating Techniques مدیریت مذاکره مشاور برندینگ Personal Branding بلیغاتی مشاوره

مشاوربرندسازی

corporate Branding مشاور خدمات با کیفیت به مشتری


مشاور مدیریت


علی خویه
www.khooyeh.ir
مشاور ارشد مدیر عامل
مشاور مدیران برتر شرکت های بزرگ
مشاور ارشد مدیران عامل سازمان های ملی و بین المللی
مشاور ارشد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برند های معتبر


Customer service

  • مشاوره برندینگ، آموزش مدیریت برند «برندینگ شرکتی، برندینگ فردی» Branding
  • مشاوره، اجرا وب برندینگ WebBranding
  • آموزش فروش برای کارشناسان فروش، کارکنان فروش
  • مشاوره فروش حرفه‌ای، آموزش مدیریت فروش حرفه‌ای (مدیریت فروش داخلی ، مدیریت فروش بین‌المللی) Professional Sales
  • مشاوره بازاریابی، آموزش مدیریت بازاریابی حوزه کالا و خدمات Marketing
  • مشاوره بازاریابی تحت وب، شبکه‌های اجتماعی E-Marketin
  • آموزش بازاریابی حرفه‌ای Professional Marketing
  • مشاوره تبلیغات مشاوره مدیریت استراتژیک، آموزش برنامه‌ریزی استراتژیک
  • مشاوره، آموزش اجرای ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن BSC
  • مشاوره تعیین شاخص‌های کلیدی عملکردی PI, KRI, KPI شاخص‌های عملکردی فردی و سازمانی
  • آموزش اصول و فنون مذاکره «تکنیک‌ها، روش‌ها شخصیت شناسی مذاکره»
  • آموزش زبان بدن Body Language
  • مشاوره خدمت به مشتری
  • مشاوره منابع انسانی
  • مشاوره، آموزش مدیریت خلاقیت و نوآوری
  • مشاوره مدیریت جهت عارضه یابی سازمانی
  • مشاوره سرمایه‌گذاری جنوب شرق آسیا و اروپای شرقی

 

 

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRMو سیستم های کیفیت (QS) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

 

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان

مطالب مرتبط
استراتژی‌های بازاریابیاستراتژی‌های بازاریابی پنج استراتژی که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به شرح زیر می‌باشد. این استراتژی‌ها ‌مستقل از یکدیگر نیستند، می‌توانند به طور ترکیبی یا جداگانه ...
ادامه ی مطلب
ضرورت برندسازی درون‌سازمانیارتقای درک کارکنان سازمان از ارزش‌های برنداین روزها سازمان‌های زیادی برای برخوردار شدن از برندی قوی و ارزشمند، سرمایه‌گذاری‌های کلان خود را به سمت برند‌سازی هدایت می‌کنند، با ...
ادامه ی مطلب
 مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها تهيه و تخليصمحمد رضايي فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                   صفحهفهرست مطالب                                                                                                                             2پيشگفتار                                                                                                                                     4 فصل 1 – مباني مديريت استراتژيك             5 مفهوم مديريت استراتژيك             5 سطوح مديريت استراتژيك             61-2-1- ...
ادامه ی مطلب
راهبردهای مدیریت روابط با مشتریبرای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین كنیدبرای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((CRM-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یكپارچه شدن بازار، ...
ادامه ی مطلب
عوامل موثر در بهره‌وريعوامل موثر در بهره‌وري سازمان‌هاي دولتي را مي‌توان به دو دسته: عوامل برون سازماني و درون سازماني تقسيم كرد. ذيلاً اين دو دسته عوامل بحث خواهد بود.الف: ...
ادامه ی مطلب
یکی از مهم‌ترین تغییرات در بسیاری از شرکت‌های امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است.  شرکت‌هایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیت‌های کلیدی متمایز برای ارائه ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي  آگاهي‌ها و تفكر استراتژيكStrategic thinking and Awareness  هدف: از آنجا كه آينده جهان در قرن بيست و يكم آكنده از رقابت، توسعه بازارهاي نوظهور، عوامل ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشیKhooyeh.irردیفنام دورهاستاد1اصول بازاریابیعلی خویه2اصول و فنون مذاکرات حرفه ایعلی خویه3اصول خرده و عمده فروشیعلی خویه4بازاریابی و فروش تلفنیعلی خویه5اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازارعلی خویه6مدیریت منطقه ...
ادامه ی مطلب
   سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهیروشها، تکنیک ها، اصول و مبانیافزایش خلاقیت در نیروهای انسانیبا متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهیمخاطبان دوره:فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های بازاریابی
نقش کارکنان و کارمندان در برندسازی
مديريت استراتژيك و انواع استراتژي‌ها
راهبردهای مدیریت روابط با مشتری
عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران
تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
دوره‌هاي آموزشي مديريت استراتژيك و بازاريابي
مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی