مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان س
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding
نام و نشان سازی کاربردی املاک تجاری مسکونی real estate branding
مدرس: مهندس علی خویه
09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – اصول برند سازی حرفه ای در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – تعریف جدید اصول مدیریت برند املاک تجاری مسکونی real estate branding – تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری و مسکونی – تفکر خلاق در برند سازی در صنعت ساختمان املاک تجاری و مسکونی |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای برند سازی در صنایع صنعت ساختمان در صنعت ساختمان املاک تجاری و مسکونی و خدمات وابسته – مهارت برند داری در صنایع صنعت ساختمان در صنعت ساختمان املاک تجاری و مسکونی و خدمات وابسته – مهارت برند شناسی در صنایع صنعت ساختمان در صنعت ساختمان املاک تجاری و مسکونی و خدمات وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت تحقیقات برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت حفظ برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت کنترل برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت هویت سازی برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – معاینه فنی برند در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – سبگ های برندسازی در صنایع صنعت ساختمان و خدمات وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
مدرس دوره
مدرس: علی خویه 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
– بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و . . . . …..
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
……………………………………………………………………………….
بازاریابی صنعت ساختمان
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی صنعت ساختمان
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
صنعت ساختمان
مدرس : استاد علی خوبه 09122991608
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی صنعت ساختمان ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
برچسبها: مدیریت بازاریابی صنعت ساختمان مدیریت بازار
ادامه مطلب
مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate
اصول مهندسی فروش و بازاریابی املاک و ساختمان real estate
اصول مهندسی فروش و بازاریابی مجتمع های تجاری مسکونی و اداری
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate و بازاریابی
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مهندسی و مهندسان
فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate ، تشخیص بیماری های فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی، بازاریابی، فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate، تبلیغات و برند
انواع بیماری های فروش و بازاریابی املاک و مستغلات real estate ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی خویه www.khooyeh.ir
مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
برچسبها: اصول مهندسی فروش و بازاریابی املاک و ساختمان real
ادامه مطلب
فهرست کتاب بازاریابی املاک و مستغلات
بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing چاپ جدید کتاب بازاریابی املاک و مستغلات کتاب آموزشی مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات مدیریت بازاریابی در صنعت ساختمان و مسکن تالیف و ترجمه علی خویه به چاپ دوم رسید برای …
بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
استراتژیهای مهم و کاربردی مدیریت و مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real estate selling marketing عبارتند از: تهیه و تنظیم: تیم مشاور مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مسکن علی خویه www.resm.ir www.khooyeh.ir بازاریابی مسکن، ملک …
بازاریابی و فروش املاک برج اداری تجاری مسکونی
واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار، کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس …
بازاریابی و فروش املاک و مستغلات
فعالیت های چند ماه اخیر علی خویه اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو …
برچسبها: بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, بازاریابی برج, بازاریابی آپارتمان, بازاریابی ساختمان
استراتژیهای مهم و کاربردی مدیریت و مهندسی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real estate selling marketing عبارتند از:
برچسبها: استراتژیهای مهم و کاربردی مدیریت و مهندسی بازاریا
ادامه مطلب
32 نکته برای اینکه یک فروشنده حرفه ای در حوزه املاک و مستغلات باید داشته باشد
7 اصل اساسی در تنظیم قرارداد های املاک و مستغلات
قوانین پیش فروش املاک و مستغلات
اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از 13 سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و …در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
سخنرانی در جمع مشاوران املاک استان شیراز
تدریس در بین همکاران مشاوران املاک ساری
سخنرانی در سمینار فرصت های سرمایه گذرای در مشهد
سخنرانی در جمع انجمن انبوه سازان در گرگان
پاسخ بدید