تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا kia
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس : استاد علی خویه 09122991608
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
فروش و بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو گیری و
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
تأليف و ترجمه:
علي خـوبه
مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،
دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
استاد خویه: 09122991608-09372991608
برخی از سرفصل ها
روز | برخی از سرفصل ها | |
اول | مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو | |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند | ||
دوم | اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودروbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy | |
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB) | ||
سوم | اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو | |
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند | ||
چهارم | ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری | |
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودروبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی | ||
پنجم | پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند | |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند | ||
ششم | مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند | |
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری | ||
هفتم | کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری | |
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودروstyle of branding | ||
هشتم | ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند | |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
نام و نشان سازی کاربردی در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری- اصول برند سازی حرفه ای در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو- اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو- تعریف جدید اصول مدیریت برند– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو- تفکر خلاق در برند سازی در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو- مهارت برند داری- مهارت برند شناسی در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو- مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند– فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند– مهندسی ارزش برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
– مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو – مهارت هویت سازی برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبگ های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی و کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده- اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي- مهارتهای مدیریت انگيزه در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
– مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- 10 اشتباه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – فروش خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو
دوره های آموزشی ویژه خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدیریت بازاریابی حرفه ای در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
فروش و بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی– اصول مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار- اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
– مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار خودرو و لوازم جانبی خودرو- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی– اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای سرپرستي کارکنان در موسسات آموزشی و خدمات وابسته- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
– مهارت مدیریت مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت بازارگرمی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت بازارسازی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت بازار سنجی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خودرو و لوازم جانبی خودرو تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده- اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي- مهارتهای مدیریت انگيزه در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
– مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت مديريت زمان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM– 10 نقطه كور فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- 10 اشتباه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته – فروش خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
– بیش از 16سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. و . . . . …..
……………………………………………………………………………….
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار خودرو و لوازم جانبی خودرو بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی خودرو و لوازم جانبی خودرو رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خودرو و لوازم جانبی خودرو موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خودرو و لوازم جانبی خودرو موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خودرو و لوازم جانبی خودرو بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ….
- ….
- … در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- ان ال پي در ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- فرايند مدلسازي در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
روز اول | روز دوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو | اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو |
11-13 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشخودرو و لوازم جانبی خودرو تعمیرات نگهداری آموزش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش |
14-16 | تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | کارگاه کارگروهی تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش |
16-18 | کارگاه کارگروهی | انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
روز اول | روز دوم | روز سوم | |
9-11 | مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو | فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش | مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
11-13 | انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش | تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها | انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهاخودرو و لوازم جانبی خودرو تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، و مدیریتتکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش | اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودروکنترل هزینه های خودرو و لوازم جانبی خودرو |
16-18 | کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو | مدیریت کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش ، سیستم های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش و کنترل کیفیت | کارگاه کارگروهیخودرو و لوازم جانبی خودرو تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
چک لیست بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو و خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
- انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت و خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
- سیستم هاتی خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودروو خدمات وابسته
- نرم افزارهای خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خودرو و لوازم جانبی خودرو براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- نگهداري صورتجلسهي خودرو و لوازم جانبی خودرو ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق خودرو و لوازم جانبی خودرو ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- کنترل هزینه های خودرو و لوازم جانبی خودرو
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خودرو و لوازم جانبی خودرو
- مدیریت کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش ، سیستم های خودرو و لوازم جانبی خودرو پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش در صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در خودرو و لوازم جانبی خودرو و خدمات وابسته
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت– مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت- مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش- حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن- اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار
– اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – مدیریت تغییر در موسسات آموزشی- مدیریت استرس در موسسات آموزشی- تفکر خلاق و سیستمی در خودرو و لوازم جانبی خودرو- مهندسی فکر و مثبت اندیشی در خودرو و لوازم جانبی خودرو |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در خودرو و لوازم جانبی خودرو- مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن- روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن- مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان- مهارتهای نظارت و کنترل موثر- مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش
– مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در خودرو و لوازم جانبی خودرو – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com
- مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….
پاسخ بدید