marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

مدیریت برند | مشاور برند | دوره های آموزشی برندینگ | مشاور فروش و بازاریابی | افزایش فروش

مدیریت برند | مشاور برند | دوره های آموزشی برندینگ | مشاور فروش و بازاریابی | افزایش فروش

دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

 

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

 

دوره های آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و فروش | مشاور بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی برندینگ، بازاریابی، تبلیغات و فروش

برخی از سرفصل ها

روز

اول

مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

دوم

اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم

اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

هویت و شخصیت برند

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

چهارم

ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

پنجم

پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند

ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند

ششم

مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند

برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

هفتم

کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری

سبک های برندسازی و برندداری در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

style of branding

هشتم

ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند

بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 


 

 

 

مشاور برند، بازاریابی و فروش | برندینگ | دوره های آموزشی برند

مشاور برند، بازاریابی و فروش | برندینگ | دوره های آموزشی برند

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت آموزش و خدمات آموزشی

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    تعریف جدید اصول مدیریت برند–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند–    مهندسی ارزش برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند–    مهارت تحقیقات برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت حفظ برند–    مهارت کنترل برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت هویت سازی برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت آموزش و خدمات آموزشی-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند–    معاینه فنی برند–    سبگ های برندسازی-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 


 

 

برندینگ | دوره های آموزشی برندینگ | مشاور برندینگ | مشاور فروش و بازاریابی

برندینگ | دوره های آموزشی برندینگ | مشاور برندینگ | مشاور فروش و بازاریابی

 

 

مطالب مرتبط
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
مبانی برند سازی و اهمیت آن  آیا توسعه و ارتقای یک برند کار سختی است؟شاید سختی توسعه و ارتقای یک برند، به همان سختی تربیت و بزرگ کردن بچه هایمان باشد. همه ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
عنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیاهدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های ...
ادامه ی مطلب
استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)چکیده:به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز[1] را به ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
برند؛ برگ برنده بازی‌های تجاری است امروزه در تجارت بین‌الملل برند و برندینگ مهم‌ترین عامل توفیق است. اگرچه در گذشته بازاریابی مهم‌ترین عامل رونق تجارت خارجی بود، اما در حال حاضر دست‌اندرکاران ...
ادامه ی مطلب
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروشکلید خرید در دست زنان استزنان و مردان اجزای اصلی تشکیل دهنده هر جامعه هستند که از نیازها، سلایق و خواسته های متفاوتی برخوردارند در ...
ادامه ی مطلب
 «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
برندسازی کالاهای صنعتی
برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از ...
ادامه ی مطلب
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
مبانی برند سازی و اهمیت آن
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
چالش های برندسازی یک محصول
جذب منابع انسانی با استعداد (استراتژی برند کارفرما)
برند سازی موفق
نقش جنسیت خریداران در فرآیند فروش
تدوین استراتژی برند
افزایش سهم بازار با برندسازی
برندسازی کالاهای صنعتی