marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی

چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟

چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟

 build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500

 

شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا متقابلا گوگل نیز رتبه شما را ارتقا دهد.
بهترین راه برای رسیدن به این هدف بهبود شاخص های مربوط به برند شدن در وب سایت شما ست. که لازمه آن این است که سئوسایت شما قوی باشد تا پیش زمینه ی برند شدن شما میباشد.
طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، برند : (یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده  محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.) “عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.”
معیار های برند:
برخورداری از شاخص های برند ،شما را به برند شدن نزدیک می کنند.  به طور کلی تمایل گوگل بر این است که در صفحه نمایش نتایج جستجو,برندها را  در رتبه بالاتری قرار دهد.
برندها دنیای واقعی حضور دارند(البته در مواردی هم برندها را در دنیای واقعی نمی توان یافت مثل برند یک بازی آنلاین) و هر برندی نسبت به اینکه در فضای مجازی چگونه دیده شوند حساسیت دارد.
بنابراین سایتهای برند در مقایسه با سایت های گم نام قابل اعتمادتر بوده و رتبه بهتری دارند. چرا که به خاطر رتبه ی خوبشان درصفحه اول گوگل قرار دارند .
اما چطور می توانیم خودمان را به گوگل به عنوان یک برند بشناسانیم و اینگونه خودمان را یک منبع معتبر معرفی کنیم.
اول باید ببینیم برندها چطور عمل می کنند.
مواردی که در ذیل ذکر شده شاخص هایی از برند هستند که گوگل می پسندد:
1- برند، به وب سایت های دیگر لینک میدهد و دیگر برندها نیز به آن لینک می دهند.
2- معمولا دارای شماره ثبت رسمی هستند.
3- در متن به برندهای دیگر و کلمات خاص لینک می دهند.
4- معمولا در صفحات اجتماعی صفحه ای مختص به خود دارند که از آن به مطالب وب سایت خودلینک میدهند.
5- دارای آدرس مشخص و شماره تماس هستند(صفحه تماس با ما).
6- اطلاعات شرکت برند در تمامی پلت فورم های موجود در فضای وب یکسان است.

 

 

منبع : سئوپارسی بلاگ
مطالب مرتبط
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند
انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی
دیریت برند آخرین مطالب برند ارزش برند ، مشاور برندسازی ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران brand مشاور برندینگ در مورد برند سازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند( Planning & Brand Strategy) Branding for Business ویژگیهای ...
ادامه ی مطلب
برندسازی کالاهای صنعتی
برندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را به دیگر شرکتها می‌فروشند، نیاز دارند جهت تمایز از ...
ادامه ی مطلب
   «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
انواع برند- برند فردی Personal Brand :به این‌گونه، برند شخصی Individual Brand نیز گفته می‌شود. این نوع برند به‌صورت یک هاله، پیرامون شخصیت فرد ساخته می‌شود تا با برنامه‌ریزی مشخص ...
ادامه ی مطلب
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
    آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS -  علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در ...
ادامه ی مطلب
 «نام تجاری، منشآ اصلی مزیت رقابتی و سرمایه استراتژیک سازمان است» مدیریت نام تجاری( برند) ایجاد ارتباطات یکپارچه و مؤثر در راستای ایجاد تصویر ذهنی مطلوب و ماندگار از برند در ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
1 - امروزه جهان با رکود بی سابقه ای طی هشتاد سال اخیر دست به گریبان است و درحالی که انتظار می رفت به آرامی به شرایط باثباتی برسد، در ...
ادامه ی مطلب
ساخت برند در صنعت پوشاک، برندسازی در لباس و مانتو، برندسازی البسه
برندسازی کت و شلوار
علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف ...
ادامه ی مطلب
مشاور برند- مدیریت برند
برندسازی کالاهای صنعتی
افزایش سهم بازار با برندسازی
انواع برند brand
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales
تدوین استراتژی برند
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
ساخت برند در شرایط بحران و رکود
برند سازی پوشاک و البسه