نمونه هایی از بهترین ویترین های جهان
![مشاور فروش، سخنران فروش، سخنران بازاریابی، سخنران مدیریت، مدرس فروش، مدرس بازاریابی، مدرس مدیریت](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/MARKETING-KHOOYEH-150x150.jpg)
![برندسازی لوازم یدکی خودرو
برند سازی در صنعت خودرو سازی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/BRAND-150x150.jpg)
![عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها](http://s3.picofile.com/file/8205656568/IMG_4454psd.jpg)
![مدیریت برند در صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی real estate branding نام و نشان س](http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/management-book-207-300x160.jpg)
![مشکل «برند» در ایران](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/build-brand-loyalty-with-quality-customer-service_1235_487448_1_14074056_500-150x150.jpg)
![مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/27-150x150.jpg)
![پخش و فروش مویرگی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/mooyragi2-150x150.jpg)
![قانون کوسه در کسب و کار](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/marketing-sale-branding-negotiation-1.jpg)
![فرآیند پخش مویرگی پخش مویرگی توزیع یا پخش مویرگی درمورد فروش مویرگی سیستم پخش و فروش مویرگی توزیع مویرگی شرکت های پخش و توزیع راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی دوره جامع مدیریت فروش مویرگی توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش بازرایابی و فروش دوره های آموزشی ویژه شرکت های پخش و توزیع فروش مویرگی دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی دوره ی آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای کانال های پخش ملزومات حیاتی جهت دوام فروش مویرگی آموزش فروش مویرگی مدیریت فروش مویرگی پخش و لجستیک و شرکت های مرتبط با پخش و توزیع تولید کننده گان و وارد کنندگان پخش و توزیع مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی راهکارهای افزایش فروش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مدیریت توزیع فیزیکی: مشتریان مویرگی بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/327860_5XpD14gt-150x150.jpg)
علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
khooyeh@gmail.com
09372991608
09122991608
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی
اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
پاسخ بدید