marketing,branding,sales,negotiation
  • 1232
برندسازی در صنعت پوشاک ساخت برند در پوشاک، مانتو و کت و شلوار مشاور برندینگ

موانع ساخت برند در صنعت پوشاک

موانع توسعه بازار پوشاک در ایران

موانع

خلاصه،‌ مورد یا مثال

قوانین بازدارنده در برندسازی

· در ایران هنرپیشه ها و ورزشکاران نمی توانند لباس برندهای ایرانی را بپوشند در حالی که یکی از راه های موفقیت یک برند استفاده افراد مشهور از لباس های برند هاست.

· اسم برند باید ایرانی باشد همین مسئله مانع از تبدیل شدن یک نام تجاری به یک برند معروف می شود. ایتالیا که صاحب برترین کارخانجات پوشاک است نیز از اسامی انگلیسی برای برندهایش استفاده می کند. اما در ایران فروشگاه های لباس نیز نمی توانند اسامی انگلیسی داشته باشند در حالی که برندسازی مسئله ای ورای مرزهای جغرافیایی است.

کم‌توجهی تولیدی‌ها به موازین زیبایی‌شناسانه

· رواج کارهای کلیشه ای بدون ابتکار و نوآوری

تعرفه 70 درصدی واردات پارچه

· عدم امکان وارد کردن پارچه های متنوع و به تبع آن مدل‌های متنوع

منع برگزاری شوهای رسمی لباس

· عدم امکان نمایش و معرفی مدل‌های نوین و جذاب متناسب با فرهنگ بومی ایرانی

نداشتن تحصیلات آکادمیک مربوط در تولیدکنندگان

· طراحی ضعیف و کلیشه‌ای

· عدم به‌روز شدن مدل‌ها با اصول زیبایی شناسی

تولید محدود کارخانه‌های نساجی

· تأمین نشدن نیاز مصرفی تولیدی‌ها

· تأمین نشدن تنوع لازم در بازار

رعایت نکردن اصول بسته‌بندی مشتری پسند

· عدم ترغیب مشتری به کالا

امید و انتظار فعالان این بخش، توجه دقیق‌تر دولت و ایجاد یک نگاه باز و پذیرا با انعطاف پذیری قابل توجه در مدیریت طراحی و تولید پوشاک داخلی است، تا مشتریان داخلی آنچه را که دارند از بیگانه طلب نکنند.

منبع:http://rochi.ir/

 

 



 

علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی

مشاوره ی برند و افزایش فروش- فنون ساخت یک برند حرفه ای

مشاوره ی برند و افزایش فروش– فنون ساخت یک برند حرفه ای brand management

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، 
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی
اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش  ساخت، توسعه و تقویت برند تخصص ماست…     علی خویه


 

برندسازی محتویات ۱ پوشاک زنانه ۲ پوشاک دخترانه ۳ پوشاک بچگانه ۴ پوشاک پسرانه ۵ پوشاک مردانه ۶ انواع دیگر پوشاک زنانه[ویرایش] جوراب دوربعی سه‌ربعی بلند جوراب شلواری بند جوراب فانتزی شیشه پارازین رایانه‌ای ماهوتی ساق شلواری فری‌سایز تاپ لباس خواب یک تکه دو تکه سه تکه متفرقه لباس زیر رکابی شورت پستان بند یا سوتین ست شلوارک دستکش چرمی استرچ نخی فری سایز شلوار ورزشی بدنسازی مایو کلاه شنا تی‌شرت چادر چادر عربی چادر ملی چادر مشکی چادر رنگی چادر نماز چادر طرحدار مقنعه مقنعه چانه دار روبنده پوشاک دخترانه[ویرایش] جوراب دو ربعی سه ربعی بلند جوراب شلواری فانتزی کامپیوتری ساق شلواری تاپ لباس خواب یک تکه دو تکه سه تکه متفرقه لباس زیر رکابی شورت پادار اسلیپ فانتزی سوتین ست بلوزشلوارک دستکش چرمی استرچ نخی فری سایز ساق شلوار ورزشی بدنسازی مایو کلاه شنا پوشاک بچگانه[ویرایش] دوتکه ( بلوز و شلوار ) سه تکه ( بلوز و شلوار و سوئی شرت ) / ( بلوز و شلواز و تاپ ) پیراهن شلوار بلوز پوشاک پسرانه[ویرایش] جوراب جوراب شلواری پسرانه معمولی کامپیوتری دوسیلندر تی شرت یقه دار سه دگمه استرچ تکه دوزی یقه هفت یقه گرد یقه فروت لباس زیر نیم آستین ساده ملانژ سفید ممتاز سوزن خالی استرچ سه دگمه شورت اسلیپ مایویی پا دار باکسر رکابی ساده ملانژ سوزن خالی کبریتی ورزشی استرچ ممتاز آستین حلقه ای یقه گرد یقه هفت ست شلوارک شلوار راحتی دستکش زیگزاک واتر فانتزی ورزشی بدنسازی مایو تریکو ژاکت ژیله ژاکت سویت شرت کراوات پاپیون متفرقه پوشاک مردانه[ویرایش] جوراب معمولی کامپیوتری دوسیلندر فری سایز تی شرت یقه دار سه دگمه استرچ تکه دوزی یقه هفت یقه گرد یقه فروت لباس زیر نیم آستین ساده ملانژ سفید ممتاز سوزن خالی استرچ سه دگمه شورت اسلیپ مایویی پادار باکسر رکابی ساده ملانژ سوزن خالی کبریتی ورزشی استرچ ممتاز آستین حلقه ای یقه گرد یقه هفت ست شلوارک شلوار راحتی دستکش چرمی واتر موتوری ورزشی بدنسازی مایو تریکو ژاکت ژیله ژاکت سویت شرت کراوات پاپیون انواع دیگر[ویرایش] یونیفورم کمربند جوشن (برگستوان) خرقه (دلق) عبا نعلین کفش اسموکینگ پولوور بارانی سرهمی

مطالب مرتبط
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟     شما برای اینکه در نتایج گوگل بهتر و بیشتر از رقبا ظاهر شوید نیازمند آن هستید که اعتبار خود را از منظر گوگل بالا ببرید تا ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
مديريت برند
مديريت نام تجاری     عناوین 1- چکیده 2- مقدمه 3- مدیریت نام تجاری 4- تدوین راهبردی 5- ابعاد نام تجاری 6- ارزش آن 7- ارزش مالی 8- سرمایه گذاری 9- محاسبه ارزش نام تجاری 10- نتیجه گیری       چكيده مديريت نام تجاري تلاش دارد تا ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت پوشاک
ساخت برند در پوشاک، مانتو و کت و شلوار
مشاور برندینگ
علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار ...
ادامه ی مطلب
خدمات پس از فروش
مدیریت برند و ۸ اشتباه بزرگ
چگونه از منظرگوگل برند باشیم؟
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
مديريت برند
برندسازی مد و لباس