marketing,branding,sales,negotiation

مشتری را با یک فنجان چای مهمان کنید!

با مشتری صمیمی شوید

مارک می گوید؛ در استانبول فرش فروشی را دیدم، که یک فنجان چای با مشتری می نوشید و مذاکرات پیرامون خرید و مشخصات فرش در حین نوشیدن صورت می گرفت و به این ترتیب فروشنده ضمن ایجاد فضای دوستانه، شانس بیشتری برای فروش محصول دارد. 

مطالب مرتبط
مشکل «برند» در ایران
مشکل «برند» در ایران، شکاف میان گفتار تا عمل است دکتر احمد روستا هر ساله کشورها و شرکت‌ها توجه بیشتری بر موضوع برند در بازار جهانی دارند. آنها تمام تلاش خود را ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوریکتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری53 اصل مذاکرهشابک: 9789644101410نویسنده: لی تامپسون مترجم : ...
ادامه ی مطلب
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات تالیف و ترجمه: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه   مجموعه شماره (4) از کتاب های کوچک «چگونه تبلیغ کنیم» کتابی برای پیشبرد و ...
ادامه ی مطلب
برندسازی در صنعت پوشاک
ساخت برند در پوشاک، مانتو و کت و شلوار
مشاور برندینگ
موانع توسعه بازار پوشاک در ایران موانع خلاصه،‌ مورد یا مثال قوانین بازدارنده در برندسازی · در ایران هنرپیشه ها و ورزشکاران نمی توانند لباس برندهای ایرانی را بپوشند در حالی که یکی از ...
ادامه ی مطلب
استراتژی‌های بازاریابیاستراتژی‌های بازاریابی پنج استراتژی که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به شرح زیر می‌باشد. این استراتژی‌ها ‌مستقل از یکدیگر نیستند، می‌توانند به طور ترکیبی یا جداگانه ...
ادامه ی مطلب
اصول و اهداف بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتریهدف بازاریابی رابطه مند عبارت است از بهبود در سود آوری شرکت از طریق تغییر دیدگاه شرکت از بازاریابی معاملاتی ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگماشش سيگما را مي توان يك ابزار مديريتي نيرومند و فراگير، جهت تغيير در سازمان و انطباق بر خواسته هاي مشتري ناميد. همينطور بر ...
ادامه ی مطلب
مشکل «برند» در ایران
اصول و استراتژی قیمت گذاری
روشهای افزایش فروش
کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن
مهندسی ذهن و ان ال پی در
موانع ساخت برند در صنعت پوشاک
استراتژی‌های بازاریابی
بازاریابی رابطه مند و CRM
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش
اهمیت توجه به مشتری در شش سيگما