marketing,branding,sales,negotiation

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

دوره های آموزشی

Khooyeh.ir

ردیف

نام دوره

استاد

1

اصول بازاریابی

علی خویه

2

اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

علی خویه

3

اصول خرده و عمده فروشی

علی خویه

4

بازاریابی و فروش تلفنی

علی خویه

5

اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

علی خویه

6

مدیریت منطقه ویزیت

علی خویه

7

اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

علی خویه

8

پخش و لجستیک

علی خویه

9

بازاریابی و فروش بین المللی

علی خویه

10

روانشناسی ارتباط با مشتری

11

مدیریت زمان

علی خویه

12

روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش

علی خویه

13

روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

14

هدف گذاری فروش

علی خویه

15

مراحل فروش

علی خویه

16

اصول و مهارت های کار تیمی

17

روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

علی خویه

18

تحلیل رفتار فروش رقبا

علی خویه

19

مدیریت هوش هیجانی در کار

20

ویزیت مویرگی

علی خویه

21

تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش

علی خویه

22

مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن

23

راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

روش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش

علی خویه

24

اصول صندوق داری و نقدینگی

علی خویه

25

ترفیعات و مشوق های فروش

علی خویه

26

مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری

27

ارتباط اثربخش

علی خویه

28

سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی

علی خویه

29

خدمات پس از فروش

30

بودجه بندی فروش

علی خویه

31

فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش

32

برگشت از فروش

33

چیدمان فروشگاه

علی خویه

34

اصول انبارداری

35

حسابداری فروش و کنترل موجودی

مطالب مرتبط
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا  بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)kia
روزنامه کسب و کار: بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. بعضی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح مشکلات سازمانی
علی خویهمشاور مدیریت مشاوره،تدریس و آموزش زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS تحت لیسانس 1to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج ...
ادامه ی مطلب
بازاريابي و مديريت بازار تعريف بازاريابي و مديريت بازار     بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني ...
ادامه ی مطلب
  مهندسی فروش  بازاریابی جهانی·   مهندسی فروش  جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی·  شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی·   مهندسی فروش  در صادرات و واردات·   مهندسی فروش و ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ به‌خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک‌ها بیشتر بدانند و در سایت‌های جست‌وجو برای هتل‌ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه ...
ادامه ی مطلب
توسعه بازاریابی و فروش در صنعت موادغذایی
توسعه صادرات, بازاریابی و فروش در صنعت موادغذایی توسعه صادرات, بازاریابی و فروش در صنعت موادغذایی دوره ی جامع آموزش فروش و بازاریابی در صنعت مواد غذایی   علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک ها
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع ...
ادامه ی مطلب
دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره – فن بیان
 دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره - فن بیانمدرس: علی خویهمدیریت آکادمی مذاکره ایران18سال تجربه ی اجرایی و تدریسمولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصیاصول تخصصی مذاکرهانواع مذاکره و ...
ادامه ی مطلب
cosmetics بازاریابی marketing فروش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیریت  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بازاریابی  لوازم آرایشی و بهداشتی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی راهکارهای ...
ادامه ی مطلب
بازاريابي خدماتSERVICES MARKETING ارزش خدمت فهرست مقدمه تعريف بازاريابي ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات آمخته هاي بازاریابی خدمات مدل PROMPT برای مزیت خدمت مزیت خدمت و خدمت برتر الزامات یک سازمان خدماتی پویا عوامل مهم ممیزی خدمات معيارهای ارزيابی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی حرفه ای از زبان پیشتازان بازاریابی
مشاور مدیریت، ارتقای عملکرد مدیریتی، تحلیل و اصلاح
بازاريابي و مديريت بازار
مهندسی فروش
بازاریابی هتل
توسعه بازاریابی و فروش در صنعت موادغذایی
بازاریابی بانک ها
دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره –
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بازاریابی کرم
بازاريابي خدمات SERVICES MARKETING