marketing,branding,sales,negotiation

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

دوره های آموزشی

Khooyeh.ir

ردیف

نام دوره

استاد

1

اصول بازاریابی

علی خویه

2

اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

علی خویه

3

اصول خرده و عمده فروشی

علی خویه

4

بازاریابی و فروش تلفنی

علی خویه

5

اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

علی خویه

6

مدیریت منطقه ویزیت

علی خویه

7

اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

علی خویه

8

پخش و لجستیک

علی خویه

9

بازاریابی و فروش بین المللی

علی خویه

10

روانشناسی ارتباط با مشتری

11

مدیریت زمان

علی خویه

12

روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش

علی خویه

13

روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

14

هدف گذاری فروش

علی خویه

15

مراحل فروش

علی خویه

16

اصول و مهارت های کار تیمی

17

روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

علی خویه

18

تحلیل رفتار فروش رقبا

علی خویه

19

مدیریت هوش هیجانی در کار

20

ویزیت مویرگی

علی خویه

21

تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش

علی خویه

22

مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن

23

راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

روش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش

علی خویه

24

اصول صندوق داری و نقدینگی

علی خویه

25

ترفیعات و مشوق های فروش

علی خویه

26

مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری

27

ارتباط اثربخش

علی خویه

28

سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی

علی خویه

29

خدمات پس از فروش

30

بودجه بندی فروش

علی خویه

31

فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش

32

برگشت از فروش

33

چیدمان فروشگاه

علی خویه

34

اصول انبارداری

35

حسابداری فروش و کنترل موجودی

مطالب مرتبط
بازاریابی بانک ها
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری همایش بازاریابی و فروش در صنایع ...
ادامه ی مطلب
مدل های بازاریابی 1)مدل تاهير رشید تا به امروز برای شناسایی ابعاد کلیدی بازاریابی رابطه‌مند تحقیقات زیادی صورت گرفته است ؛ که جامعترین آن مدل ارائه شده توسط تاهير رشید (2003) ...
ادامه ی مطلب
جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند ...
ادامه ی مطلب
راهبردهای مدیریت روابط با مشتریبرای ارتباط با مشتری راهبرد تعیین كنیدبرای بسیاری از سازمان‌ها، مدیریت روابط مشتری ((CRM-Customer Relationship Management مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یكپارچه شدن بازار، ...
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ به‌خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک‌ها بیشتر بدانند و در سایت‌های جست‌وجو برای هتل‌ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه ...
ادامه ی مطلب
  Case study 1: The Tale of the Two Inns داستان دو مهمانسرا بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. ...
ادامه ی مطلب
راه اندازی ساختار فروش مویرگی
پخش و توزیع کالاراه اندازی ساختار فروش مویرگیارسال توسط : علی خویهدر پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی, شرکت های پخش مویرگی, کانال های بازاریابی,مقالات پخش مویرگی6 ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش مذاکره | تدریس مذاکره | مذاکره ی اثربخش | تکنیک های مذاکره
            1-   برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی بانک ها
مدل های بازاریابی
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )
راهبردهای مدیریت روابط با مشتری
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
بازاریابی هتل
داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)
راه اندازی ساختار فروش مویرگی
دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره| آموزش