marketing,branding,sales,negotiation

marketing,branding,sales,negotiation
man holding arrow

مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران

فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران 

 

 

بازاریابی و فروش در شرایط بحران

 

1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید

2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری از دام های فروش و بازاریابی در شرایط بحران

3- طراحی مدل های بازاریابی نوین و مدرن

4- طراحی سیستم های خلاق و نوآور بازاریابی و فروش

5- طراحی برنامه ها و استراتژی های بهبود

6- آمادگی زیرساخت های ضد بحران بازاریابی و فروش

7- طراحی استراتژی ها و سیاست های کشف بازارهای جدید

8- تکنیک های وتاکتیک های پیشروی در بازاربحران

مطالب مرتبط
موانع فروش مثبتوجود قلمرو حکومتی بین افراد به این معنی که هر یک از افراد و گروه ها حیطه کاری خود را به منزله ی قلمرو امپراتوری شخصی خود تلقی ...
ادامه ی مطلب
فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش ...
ادامه ی مطلب
برندینگ و مدیریت برند در انجمن برند ایران:انجمن برند ایرانریاست انجمن : علی خویهبرگزار کننده ی دوره های تخصصی برندینگ، برندسازیساخت، توسعه و تقویت برند های ملی و بین المللیanjomanbrand.irسوابق انجمنارایه بیش ...
ادامه ی مطلب
مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمی‌گذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکت‌ها و به‌ویژه خرده‌فروشی‌ها را در استفاده ...
ادامه ی مطلب
مدیریت ارتباط  با مشتریضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، ...
ادامه ی مطلب
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش مهندسی فروش، تکنیک های افزایش فروش، مهارت های فروش کتاب مهندسی فروش به چاپ ششم رسید   موضوعات مرتبط: مدرسه فروش ایران، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، انجمن مهندسی فروش و ...
ادامه ی مطلب
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید:1- رئیس را بشناسید.مشتری رئیس شماست. ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی مصالح ساختمانی  ، ماشین آلات ساختمانی ، افزودنی های بتن ، سیمان ، گچ ، آجر ، میلگرد ، بلوک سفالی و یونولیتی ، بتن ، آهک ، سنگ های تزئیناتی، لوله های ساختمانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مصالح ساختمانی   مدیریت  بازاریابی مصالح ساختمانی   بازاریابی  مصالح ساختمانی   تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مصالح ساختمانی   راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  مصالح ساختمانی   مدرس ...
ادامه ی مطلب
موانع فروش
6 نکته ی مهم برای افزایش فروش
انجمن برند ایران
بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری
مصاحبه با علی خویه مولف کتاب مهندسی فروش
چگونه موجب رضایت مشتریان شویم؟
روانشناسی ارتباط با مشتریان
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
بازاریابی مصالح ساختمانی ، ماشین آلات ساختمانی