marketing,branding,sales,negotiation

مدرسه ی فروش ایران

مدرسه ی فروش ایران

مقوله فروش همواره به عنوان دغدغه اصلی همه بنگاه ها بوده است و با شدت یافتن رقابت در صنایع مختلف اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است. این در حالی است که در کشور ما به دلیل ساختار غالب دولتی اقتصاد در زیرساختهای دانشی و مهارتی توجه کمتری به این مقوله شده و در هیچ مرکز آموزشی فنی-حرفه ای، علمی-کاربردی و عالی معتبری به آموزش فروش پرداخته نشده است. همین امر باعث شده است نیروهای انسانی ماهر و متخصص در زمینه فروش تربیت نشود به گونه ای که امروز خلاء مدیران، کارشناسان و کارکنان فروش توانمند و فروشندگان ماهر در صنایع و بنگاه های کشور به روشنی احساس می شود.

در چنین وضعیتی وجود یک مرکز علمی، تخصصی و کاربردی معتبر در راستا ارتقای دانش، بینش و مهارت فروش حرفه ای در کشور لازم و ضروری به نظر می رسد تا ضمن ارائه خدمات تخصصی و جامع در زمینه فروش نسبت به ارزیابی و تعیین سطح توانمندی نیروهای فروش فعال در صنایع مختلف و نیز نیروهای آماده به کار در عرصه فروش اقدام نماید. وجود چنین مرکزی ضمن فراهم سازی بستر تربیت نیروهای فروش ماهر، به بنگاه ها و صنایع کشور کمک خواهد نمود تا بواسطه گواهی استاندارد و معتبری که از سوی این مرکز به فروشندگان اعطاء می گردد، با اطمینان خاطر و دقت نظر بیشتری نیروهای فروش خود را انتخاب و به کار گیرند و اثربخشی فروش خود را افزایش دهند.

بر اساس چنین ضرورتی شرکت ایده پردازان کسب و کار در راستای پاسخ به این نیاز مبرم صنایع و بنگاه های کشور و تربیت نیروهای انسانی توانمند در زمینه فروش در یک گام ابتکاری اقدام به طراحی و راه اندازی مدرسه فروش نموده است. در مدرسه فروش  خدمات استانداردسازی تربیت فروشندگان حرفه ای، برگزاری آزمون های استاندارد تعیین سطح توانمندی فروشندگان، شناسنامه دار کردن فروشندگان، ارتقای دانش و مهارت فروش و کارشناس فروشندگی و خدمات آموزشی، مشاوره ای و اجرایی به بنگاه ها و صنایع ارائه می گردد. در این مدرسه از متخصصین توانمندی که از تحصیلات مرتبط دانشگاهی و تجارب اجرایی کافی در صنایع مختلف برخوردارند به عنوان اعضای هیات علمی استفاده می شود و به خدمات ارائه شده و دانش آموختگان مرکز مدرک معتبر اعطاء می گردد. در ضمن خدمات آموزشی مدرسه بصورت ترکیبی حضور در مدرسه و حضور در محل کار (در قالب کارآموزی و کارورزی) خواهد بود. دوره های حضور در محل کار برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل باشند، بصورت کارورزی و برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل نباشند بصورت کارآموزی در شرکتهای پخش خواهد بود.

مطالب مرتبط
علی خویه، مشاور مدیریت ، مدرس MBA
مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفه ای اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان توانمندسازی مدیران ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
علی خویه مشاور برند و بازاریابی ساخت ، توسعه و تقویت برند مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش  ارائه ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی
بازاریابی مطالب بازاریابی و فروش    برندسازی کالاهای صنعتی7 ساعت قبلنوشتن دیدگاه 3 بازدیدبرندسازی در حوزه کالاهای صنعتی، مانند کالاهای مصرفی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت‌هایی که کالا و خدمات خود را ...
ادامه ی مطلب
دوره آموزشی و کارگاه آموزشیمدیریت بازاریابی صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی اداری و مستغلات real estate مدیریت  بازاریابی صنعت ساختمان   بازاریابی  صنعت ساختمان املاک تجاری مسکونی اداری و مستغلات ...
ادامه ی مطلب
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها   علی خویهkhooyeh.irشرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، ...
ادامه ی مطلب
brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP
مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات تالیف و ترجمه: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه   مجموعه شماره (4) از کتاب های کوچک «چگونه تبلیغ کنیم» کتابی برای پیشبرد و ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
علی خویه، مشاور مدیریت ، مدرس MBA
نمونه هایی از بهترین ویترین های جهان
پخش مویرگی محصولات لبنی – لبنیات
(بدون عنوان)
تکنیک های برند سازی، توسعه و تقویت برند
بازاریابی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی
عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها
مهندسی ذهن و ان ال پی در
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری