marketing,branding,sales,negotiation

فروشگاه های هوشمند

فروشگاه های هوشمند 

سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

 در نمایشگاه اکسپو 2015 در میلان که به صنایع غذایی اختصاص دارد، غرفه مواد غذایی آینده مانند یک سوپرمارکت واقعی عرضه شده است.

بازدیدکنندگان می توانند کالای خود مورد نظر خود را خریداری کنند. با این تفاوت که مواد غذایی زیر آینه های دیجیتالی قرار داده شده است که تمام اطلاعات از جمله منشا تولید، مواد تشکیل دهنده و کارخانه آن را نشان می دهند.

صفحه نمایش ها نیز تمام اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله ارزش غذایی و حتی دستور پخت را نشان می دهند. این غرفه، مشترکا توسط کو آپ، یکی از سوپرمارکت های بزرگ ایتالیا وموسسه فناوری ماساچوست ارائه شده است.
سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

مارکو پدرونی رییس کوآپ ایتالیا با تاکید بر عملی بودن این تجربه می گوید: «البته فعلا در حال آزمایش این تجربه هستیم و پس از شش ماه در باره تولید و پخش آن تصمیم می گیریم. به نظر من آینده باید در دستان ما باشد. مسئله تنها فناوری نیست. مسئله تبادل بین اقتصاد و مصرف و ابعاد اجتماعی است و همچنین داشتن صنایع مسئول و اقتصاد قابل دوام است.»

ربات های خارق العاده با هفت مفصل متحرک در هر بازو، کانون این سوپر مارکت هستند. آنها برای برداشتن کالا و پر کردن موجودی انبار و قفسه کالا به کار گرفته می شوند. به گفته سازندگان، سوپر مارکت آینده های از خدمات کامپیوتری بر اساس نیاز فرد برخوردار می شوند و مشتریان می توانند از آن به عنوان بازاری مجازی برای تبادل کالا و یا عذای آماده استفاده کنند.

سوپر مارکت های معمولی هم با استفاده از فناوری های نو ، در حال توسعه هستند. مشتریان این روزها می توانند اطلاعات بیشتری در باره کالاهای عرضه شده کسب کنند.


صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.
آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,
تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,
مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BI
بر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیا

تیم حرفه ای هایپرمارکتینگ

با سرپرستی علی خویه

hypermarketing.blog.ir/

DrMall.ir

مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه  , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

مطالب مرتبط
نکات قرارگیری محل اجناس در فروشگاه ها
نکات بازاریابی برای قرارگیری محل اجناس در سوپرمارکت‌ها :www.hypermarketing.ir1- قراردادن  شکلات و آبنبات  در سطحی که  بچه‌ها ببینند، چون بچه‌ها نیز در خرید نقش دارند.2- گذاشتن وسایل مورد نیاز برای ...
ادامه ی مطلب
دوره های آموزشیKhooyeh.irردیفنام دورهاستاد1اصول بازاریابیعلی خویه2اصول و فنون مذاکرات حرفه ایعلی خویه3اصول خرده و عمده فروشیعلی خویه4بازاریابی و فروش تلفنیعلی خویه5اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازارعلی خویه6مدیریت منطقه ...
ادامه ی مطلب
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای مواد غذایی
بازاریابی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای مواد غذایی تاریخچه سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد که آنها در آمریکا ابداع و به سراسر جهان گسترش پیدا کردند. سوپرمارکت درواقع یک بقالی یا فروشگاه عظیم با بخش‌های مختلف ...
ادامه ی مطلب
راه اندازی هایپرمارکت – فروشگاه زنجیره ای
صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BIبر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیاتیم حرفه ...
ادامه ی مطلب
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف1-فروشندگان تخفیفیفروشندگانی هستند ، که چنانچه کالا تخفیف داشته باشد می فروشند و اگر نداشته باشد نمی توانند بفروشند.2-فروشندگان جایزه محوراگر محصول جایزه داشته باشد می ...
ادامه ی مطلب
مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد)مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است.علیرغم ...
ادامه ی مطلب
در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمی‌گیرند. به نظر ...
ادامه ی مطلب
توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات: جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم.ایجاد علاقه : ...
ادامه ی مطلب
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و ایران
وال مارتهمه ما فروشگاه های زنجیره­ای «وال مارت» می شناسیم که با شعار «هر روز با قیمت ارزان­تر» پا به عرصه اقتصادی گذاشت و جزو نخبه­ های اقتصادی برتر آمریکا ...
ادامه ی مطلب
نکات قرارگیری محل اجناس در فروشگاه ها
مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
مهمترین کلید فروش
بازاریابی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای مواد غذایی
راه اندازی هایپرمارکت – فروشگاه زنجیره ای
انواع فروشندگان از رویکردهای مختلف
اصول و استراتژی قیمت گذاری
دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش
گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله
بررسی فروشگاه های زنجیره ای در غرب و