marketing,branding,sales,negotiation

علت کاهش فروش نمایندگان؟

چرا نمایندگان ما نمی فروشند؟

چرا با وجود آنکه برخی از شرکت ها درصدی از هدف گذاری های واحد فروششان را در ابتدای سال مبتنی بر فروش نمایندگان خود در نظر می گیرند،اما در پایان سال این درصد محقق نمی گردد؟

⬅️اگر در فروش سازمانی واحد نمایندگان وجود دارد؛ مطالب ذیل برایتان مفید است:

1. نمایندگان را شریک استراتژیک خود نمیدانیم.
اعتقاد به اینکه ما توانایی حضور موثر در تمام مناطق جغرافیایی محیط مورد هدف را نداریم منجر به این میگردد که حضور نمایندگان فعال در هر بخش از این بازار خود هدفی استراتژیک محسوب گردد.
نمایندگان ما واحدهای جدا از سازمان ما نیستند؛بلکه به عنوان شرکای استراتژیک بخشی از تنه سازمان هستند.

2. نمایندگان خود را باور نداریم.
اگر نمایندگان خود را از لحاظ توانایی و کارایی های منحصر به فرد خود باور ندارید مطمئن باشید تنها نام آنها در لیست فروش خواهد ماند!نه می فروشند؛ونه میتوان در زمان های بحرانی شرکت، بر روی کمک و سفارشهایشان حسابی باز کرد!
اگر نماینده ای محصول رقیب را بهتر از محصول شما میفروشد مطمئن باشید رقبا باور متفاوت تری نسبت به این نماینده دارند.

3. گوش شنوایی برای زبان نمایندگان نداریم.
از بزرگترین انتظارات نمایندگان توجه به انتقادات و مشکلات و پیشنهاداتشان است.
فراموش کردن این نکته که هر نماینده زبان و چشم و گوش شما درآن منطقه جغرافیایی است بزرگترین خطر در واحد سازمانی نمایندگان شماست.برای تمام نمایندگان حتما زمان مناسبی را در نظر بگیرید به گونه ایی که احساس گردد این زمان اختصاصا برای گوش فرا دادن به آنهاست.
مطالب عنوان شده راهگشای سیاست های شما خواهد بود. 

مطالب مرتبط
cosmetics بازاریابی marketing فروش
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیریت  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی بازاریابی  لوازم آرایشی و بهداشتی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی راهکارهای ...
ادامه ی مطلب
crm, Marketing consulting academy, tourism marketing, آزانس های مسافرتی, آموزش بازاریابی, آموزش مدیریت, آنالیز فروش و بازاریابی, آکادمی بازاریابی و فروش, آکادمی مشاوره بازاریابی, اتاق تحقیقات بازاریابی, ارتباط با مشتری, افزایش فروش, انجمن تحیقیقات بازاریابی, انجمن علمی تحقیقات بازاریابی, انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی hotel, بازاریابی تلفنی Telemarketing, بازاریابی تورهای مسافرتی, بازاریابی توریستی tourism marketing, بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی, بازاریابی خلاق, بازاریابی هتل, بازاریابی هتل، بازاریابی مسافرخانه، روش بازاریابی هتل ، تکنک های فروش هتل+, بازاریابی و فروش برج های تهران, بازاریابی گردشگری, برندسازی در هتل, تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی, تحقیقات بازاریابی اجرایی, تحقیقات بازاریابی حرفه ای, تحقیقات بازاریابی کیفی, تشخیص بیماری های بازاریابی, تکنیک های فروش, جذب مشتری, راه های افزایش فروش, روانشناسی ارتباط با مشتری, روانشناسی فروش, روشهای تحقیق بازاریابی, فروش تور های توریستی, مدرس بازاریابی, مدرس بازاریابی و فروش, مشاور افزایش فروش, مشاور برند و برندسازی, مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش, مشاور رسانه های تبلیغاتی, مشاور مدیریت بازاریابی
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I've reviewed them since they were written and little has changed, they ...
ادامه ی مطلب
مشاور فروش
مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
فروش قلب سازمان شماست، پس مراقب قلب خود باشید.
درمان بیماری های سازمان و شرکت شما-
عارضه یابی سازمان فروش در شرکت شما-
بهبود عملکرد واحد فروش در سازمان شما
مدل AIDA  چیست؟مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایه‌ای فروش را تشریح می‌کند. چهار حرف AIDA از ابتدای چهار کلمه‌ی توجه، علاقه، اشتیاق و عمل (Attention, Interest, Delight, Act) گرفته شده ...
ادامه ی مطلب
در کتاب قدرت فروش مثبت، چاپ انتشارات بازاریابی، دلایلی برای عدم خرید مشتری از ما ذکر شده است. اما واقعا چرا مشتریان برای خرید از ما تصمیم نمی‌گیرند. به نظر ...
ادامه ی مطلب
تکنیک های توسعه و تقویت برند
  استراتژی های ارتقای برند 30تکنیک کاربردی وقتی بحث از برندینگ در یک شرکت مطرح می شود، معمولا شرکت باید دست کم در صدد پاسخ گویی به پنج حوزه اصلی زیر باشد.از این ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی و تصویری | لوازم آشپزخانه | لوازم پخت و پز – ‎خرد کن و غذا ساز – ‎لوازم مکمل آشپزخانه | لوازم پخت و پز نوشیدنی ساز خردکن و غذاساز لوازم مکمل آشپزخانه یخچال و فریزر لوازم شست و شو و نظافت تهویه، سرمایش و گرمایش | صوتی و تصویری تلویزیون سینمای خانگی پخش کننده Blu-Ray پخش کننده DVD گیرنده دیجیتال DVB-T کنسول بازی بازی پخش کننده چندرسانه ای پرتابل دیتا-ویدیو پروژکتور ضبط کننده صدا پخش کننده خانگی سیستم صوتی و تصویری خودرو رادیو لوازم جانبی صوتی و تصویری آمپلی فایر | ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی جاروبرقی جارو شارژی اتو بخار شو جارو شارژی خودرو سرامیک شوی و فرش شوی ابزار نظافت نظافت لباس لوازم اتو
  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های ...
ادامه ی مطلب
موانع بهره‌وري در نظام اداري..................................................................................................................... 111- ضعف مديريت:...................................................................................................................................... 11 2- نيروي انساني غيرمتخصص: ................................................................................................................ 113- عدم وجود سيستم ارزشيابي مناسب كاركنان.......................................................................................... 11 4- عدم وجود انگيزه كاري در كاركنان:....................................................................................................... 11 5- حاكم بودن ...
ادامه ی مطلب
مشاور مدیرعامل
مشاوره مدیریت
مهندسی مدیریت مشاور مدیرعامل دوره های آموزشی مدیرت    
ادامه ی مطلب
         ارزش ها و مفاهيم بنيادي مدل EFQM(اساس دو جايزه ملي كيفيت و بهره وري و تعالي سازماني EFQM در ايران)مدل  EFQM چارچوبي روشمند براي ارزيابي عملکرد سازمان ها در دو ...
ادامه ی مطلب
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت ..
... یک مشاور نقش بسیار حیاتی برای شرکت شما خواهد داشت .. .بعضی مواقع شرکتها فرق بین مدیر و مشاور را متوجه نمیشوند و نقش این دو را اشتباه میگیرند و ...
ادامه ی مطلب
صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بازاریابی کرم
10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
مدل AIDA برای افزایش فروش
دلایل کاهش مشتری و کاهش فروش
تکنیک های توسعه و تقویت برند
بازاریابی و فروش لوازم خانگی | لوازم صوتی
موانع بهره‌وري کارکنان و کارگران
مشاور مدیریت
معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
… یک مشاور فروش حرفه ای نقش بسیار