روانشناسی تبلیغات
دوره آموزشی
روانشناسی تبلیغات(24 ساعت)
مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی
سرفصل ها و برخی از مطالب
تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و مخاطبان تبلیغات
نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی تبلیغات
زبان بدن در ارتباطات و تبلیغات
اصول روانشناسی تبلیغات
عوامل روانی در بهبود تبلیغات
عوامل روانی در تهیه رسانه های تبلیغاتی
عوامل روانی در بهبود پیام های تبلیغاتی
کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر تبلیغاتی
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در تبلیغات
پارازیت های ارتباطی در تبلیغات
موانع روانشناسی در تبلیغات و ارتباطات
مشخصه های ان . ال. پی در بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاريابي
الف)اعصابو شبکه های عصبی
ب)زبان و زبانشناسي
ج)برنامهريزي روانی مخاطبان
نقش اعصاب و روان در تبلیغات
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز
۳- اصل استفاده از قدرت سوال
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
۵ – اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
اصل مدلسازی
فرايند مدلسازي
1- اصل باورها و ارزش ها
2- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
3- اصل پیش فرض ها
4- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
5- اصل خطوط زمانی
6- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
7- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
8- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
9- اصل مدل Score در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
10- اصل زبان بدن در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
11- اصل دی ان ای ان ال پی
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
12- اصل مدل ميلتون
اصول شش ماده اي تبلیغات و ارتباطات در ان ال پی
رزومه اساتید:
علی خویه……………………………………………………www.khooyeh.com
o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات
o مولف و مترجم بيش از 9 عنوان كتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمينه مدیریت، ارتباطات، بازاريابي، برند، فروش و تبليغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی
o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند
o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
o دارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و…
فهیمه احمدی………………………………………………. www.brandfa.blogfa.com
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس
o دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند
o مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و …
o دارای مدارک معتبر TTC, FCE
o تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات
o دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف
o مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما
o برنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)
o ویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، تبلیغات تریزی، مدیریت استراتژیک تبلیغات
o تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
![بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/فرش-های-ایرانی2-150x150.jpg)
![راه های افزایش فروش
ارتقا فروش
فروشنده ی حرفه ای](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/sale4-150x150.jpg)
![بازاریابی بانک ها](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/21-150x150.jpg)
![بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/ThumbHandler-150x150.jpg)
![افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/khooyeh-11-150x150.jpg)
![پخش و فروش مویرگی](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/mooyragi2-150x150.jpg)
![brain مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات NLP](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/brain-150x150.jpg)
![روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/20140224_154833-150x150.jpg)
![آسیب شناسی و اصلاح سیستم مدیریت بازاریابی و فروش
بررسی و ارزیابی وضعیت شرکت
بازبینی و تحلیل فعالیت های بازاریابی و فروش
تعیین و تحلیل شاخص های استاندارد بازاریابی و فروش
تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم های بازاریابی
اجرای برنامه های مدرن بازاریابی و فروش](http://marketingdoctor.ir/wp-content/uploads/marketing-management-cosulting-business-150x150.jpg)