marketing,branding,sales,negotiation

بازاریابی بانک ها

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

همایش بازاریابی و فروش در صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

بازاریابی خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی خدمات

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی خدمات

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار خدمات

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارگرمی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارسازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازار سنجی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در بازاریابی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی خدمات

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

بازاریابی بانک و موسسات مالی

بازاریابی بانک و موسسات مالی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی خدمات

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

–    مهارتهای مدیریت انگيزه در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت مديريت زمان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه كور فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    چاشنی های فروش در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    فروش خلاق در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدیریت برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت برند داری در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت برند شناسی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت حفظ برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت کنترل برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–     معاینه فنی برند در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    سبگ های برندسازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . …..

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر ی شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي “مديريت ارتباط با مشتري” مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم “مديريت روابط مشتريان” و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.

سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری  خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • ان ال پي در ارتباطات خلاق در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش  شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسي
  • ج)برنامه‌ريزي
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • فرايند مدلسازي در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   تولید کنند گان و وارد کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و

واردکنندگان و تولید کنندگان شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری   و صنایع وابسته

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدیریت

–    مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت

–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

–    مدیریت تغییر در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مدیریت استرس در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    تفکر خلاق و سیستمی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

ارتقای مهارت

–    مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن

–    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

–    مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در شرکت های   شرکت های   خدمات بانکی، مالی و سرمایه گذاری

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

مطالب مرتبط
بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم.۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنیدبر دیوار خارجی ...
ادامه ی مطلب
آموزش بازاریابی آموزش مدیریت اجرا ارتقا فروش افزایش فروش بازاریابی بازاریابی بهداشت و سلامت بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت بازاریابی صنایع پزشکی بازاریابی پزشکی برنامه ریزی برند برندسازی برندسازی عملی برندینگ تالیف و ترجمه تبلیغات تجزیه تحلیل تشخیص بیماری های بازاریابی تکنیک تکنیک ها تکنیکهای برندسازی دکتری بازاریابی و فروش راه های افزایش فروش راهکارهای پیشبرد روانشناسی ارتباط با مشتری روانشناسی فروش سبک ها شیوه اجرا علی خویه فروش فروش مویرگی،شرکت های پخش و توزیع، بازاریابی مویرگی فروش مویرگی، پخش مویرگی، بازاریابی مویرگی فروشگاه مجری پروژه های بازاریابی مدرس بازاریابی مدیریت مشاور مشاور بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشتری سازی کتاب کتاب مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند ، سبک ها و تکنیکهای برندسازی کتاب های بازاریابی
بازاریابی سایه‌ای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوه‌هایی خرید می‌کند بازاریابی اجتماعی ...
ادامه ی مطلب
ارجاع، مهمترین کلید فروشارجاع، مهمترین کلید فروش است. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است فقط یک ...
ادامه ی مطلب
جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند ...
ادامه ی مطلب
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آکادمی اصول و فنون مذاکره افتتاح شد. این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا  بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)kia
مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو www.khooyeh.comگروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق ...
ادامه ی مطلب
- تعریف بازاریابی داخلی طبق تعریف بري ؛ بازاریابی داخلی شامل جذب، توسعه، انگیزش ونگهداری بهترین کارکنان با استفاده از مشاغلي است که نیازهای آن‌ها را برطرف مي‌کند. در این ...
ادامه ی مطلب
مدت خیلی زیادی از مطرح شدن موضوع بازاریابی چند کاناله (Multi-channel Marketing) نمی‌گذرد؛ مفهومی که در مقابل بازاریابی سنتی قرار گرفت و توانایی شرکت‌ها و به‌ویژه خرده‌فروشی‌ها را در استفاده ...
ادامه ی مطلب
روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی
انواع بازاریابی
مهمترین کلید فروش
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )
آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
خوش آمدید
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم
تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی
اهمیت بازاریابی داخلی
بازاریابی کانال همه‌کاره (Omni-Channel Marketing) چیست؟