marketing,branding,sales,negotiation

دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت

مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره  09122991608  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com    در ارتباط باشند.

برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید.

علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا

•        آموزش یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می‌رود که کارآیی هر نظام بستگی به آن دارد.

•        اما یکی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت، مربوط به عدم آشنایی و عدم استفاده از الگوها و روش‌های پیشرفته آموزش است.

•        آیا تدریس فقط تدریس است؟

•        آیا آموزش روشها و الگوهایی دارد؟

•        بهترین متد آموزش همراه با اجرا و عملی سازی  چیست؟

انواع روش هاي آموزش رشته های ارتباطات، بازاریابی، فروش و روانشناسی( مراجعه شود به متد های آموزش در بازاریابی فروش و مدیریت  علی خویه)

•        متد چند وجهی

•        الگوي تدريس / الگوي عمومي تدريس

•        روش دیداری

•        روش نمايشي ( نمايش علمي ) / روش آزمايشي (آزمايشگاهي)

•        روش بحث گروهي

•        روش ترکیبی

•        روش تحلیلی

•        روش ترکیبی تحلیلی

•        الگوي حل مسأله (problem-solving model)

•        الگوي پيش سازمان دهنده (preadvance-organizer model)

•        روشهاي آموزش انفرادي

•        آموزش به وسيله نرم افزار شبیه سازی شده

•        شیوه تحقیقی تفسیری

•        روش سخنراني

•        رول پلینگ

مراحل اجرای سیستم آموزش در سازمانها، شرکت ها و موسسات:

مشاوره و آسیب شناسی 2- تهیه متد و متریال تخصصی3- اجرای آموزش 4- ارزیابی آموزش

 

 دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

 

پروژه مهندسی بازاریابی و فروش

تیم مشاوره خویه

فعالیت های تیم مهندسی بازاریابی و فروش جهان گستر www.gmas.ir  با مدیریت آقای علی خویه

گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و 

معرفی مدیر عامل:

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ……. 

 

دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش 

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  09122991608   

مشاوره فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 مشاوره مهندسی فروش،

انجمن برند ایران

انجمن مدیریت و مهندسی برند

انجمن مهندسی فروش ایران

انجمن بازاریابی تجاری ایران

 

مشاوره بازاریابی

مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی و فروش

کلینیک مشاوره بازاریابی

آموزش مشاوره بازاریابی

تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

اجرای پروژه های مهندسی فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،

 

 

 راه اندازی و استقرار فروشگاه،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

اجرای پروژه های چیدمان فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

تربیت فروشنده و ویزیتور،

 

 

 استخدام فروشنده و بازاریاب،

 

 

 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،

 

 

استقرار نرم افزارهای فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،

 

 

 مشاوره ارتقا فروش،

 

 

 مشاوره ترفیع فروش،

 

 

اجرای جشنواره های فروش،

 

 

مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش و بازاریابی

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com


نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،

 

 


تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،

 

 

 

 

 

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

 

 


ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،

 

 

استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروش و بازاریابی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

بررسی دلايل كاهش مشتريان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
بررسي دلايل ناكارآمدی نیروهای فروش.

 

 

 شناسايي عوامل وفادار نبودن مشتريان و گرايشآنها به رقبا،

 

 

 
روش های افزايش ميزان وفاداری مشتريان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،

 

 

 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش

 

 

 

تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،

 

 

 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،

 

 

 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،

 

 

تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانبا هماهنگی مدیران،

 

 

بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،

 

 

 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،

 

 

 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،

 

 

آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذبمشتريان جدید،

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،

 

 

 شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنهابرای خريد،

 

 

آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،

 

 

 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندر فروش،

 

 

طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،

 

 

 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،

 

 

اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،

 

 

مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش

 

 

 

 

 

·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران

·         

·         

·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت

·         

·         

·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند و پروموشن پلن

·         

·         

·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش

·         

·         

·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی

·         

·         

·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت

·         

·         

·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل

·         

·         

·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل

·         

·         

·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشو بازاریابی با کمک مدیران

·         

·         

·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل

·         

·         

·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده

www.marketingdoctor.ir

www.gmas.ir

·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل

·         

·         

·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت

·         

·         

·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد و بهبود شرکت و سازمان

·         

·         

·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان

·         

·         

·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای

·         

·         

·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت

·         

·         

·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و 

·         

·         

آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 

 

 

·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

·         

·         

·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

·         

·         

·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات

·         

·         

·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیو فروش

·         

·         

·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

·         

·         

·        شناسایی فرصتها

·         

·         

·        هدف گذاری و برنامه ریزی

·         

·         

·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

·         

·         

دوره های تخصصی آموزش بازاریابی و فروش

مطالب مرتبط
 7 رمز پنهان براي فروش موفقدر فروش املاک و مستغلات طــــي سالها، ما براي شناسايي مسيرهاي بي شماري كه براي فروش وجود دارد، تلاش بسيار كرده ايم: گوش دادن به ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره:  فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران ...
ادامه ی مطلب
food marketing sale
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مواد غذایی مدیریت  بازاریابی مواد غذایی بازاریابی  مواد غذایی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مواد غذایی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت  ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل تورهای مسافرتی و گردشگری
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   tourism marketing مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   بازاریابی  تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   تکنیکها و تاکتیک ...
ادامه ی مطلب
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشی‌‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، باعث افزایش رغبت مصرف‌کنندگان نهایی به این عرضه‌کنندگان است که تقویت و گسترش ‌‌آن‌ها ...
ادامه ی مطلب
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران    1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری ...
ادامه ی مطلب
فروش مویرگی، شرکت های توزیع و پخش، شرکت های پخش
فروش مویرگی راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صورت کاملا علمی حرفه ای و بر ...
ادامه ی مطلب
افزایش مشتری مهارت های ارتباط با مشتریان جذب مشتری مشتری مداری وفادارسازی مشتریان مشتری سازی وقادارسازی مشتریان و افزایش مشتری تکنیک های فروش افزایش فروش مشتری شناسی کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club سنجش رضایت مشتریان (CSM) ارائه خدمات منطبق بر نیاز مشتری دوره آموزشی برنامه ریزی فروش روانشناسی فروش و بازاریابی و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری روانشناسی ارتباط مشتری استراتژی های کاربردی حفظ مشتری مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی بازاریابی دوره آموزشی crm واقعی مشتریان نیاز روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) فروش و بازاریابی دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای بازاریابی حرفه ای مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی
به نام او که همه هستی از اوست کتاب خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش اصول مدیریت فروش و خدمات پس از فروش  و بازاریابی تجزیه تحلیل، برنامه ریزی ...
ادامه ی مطلب
جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند ...
ادامه ی مطلب
7 رمز پنهان براي فروش موفق در فروش
ازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
بازاریابی مواد غذایی | خوراک | لبنی (ماست،
بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی،
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و
بازاریابی بانک، بیمه و موسسات مالی و اعتباری
فروش مویرگی، شرکت های توزیع و پخش، شرکت
خدمات پس از فروش
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit )