marketing,branding,sales,negotiation
  • 948

    ارایه بیش از 350000 نفر ساعت آموزش در سراسر ایران

  • 887

    تکنیک، تاکتیک، مهارت، تمرین، استراتژی

  • 886

    مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی برای برندهای معتبر کشور

  • 176

    بهترین فرمول ها و قواعد نزد ماست . شما با ما بروز ترین هستید

  • 1240

    گام به گام با مشاوره تخصصی | بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ

بازاریابی و فروش مبلمان دکوراسیون و فرش

بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان، راه های فروش مبلمان و صنایع چوبی ، تکنیک های فروش، فروش موفق، افزایش مشتری و مشتری مداری ، افزایش فروش

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع چوب و مبلمان

همایش بازاریابی و فروش در صنایع چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع چوب و مبلمان

بازاریابی چوب و مبلمان

بازاریابی در صنایع چوب و مبلمان

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

–    مدیریت آمیخته بازاریابی

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

–    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارگرمی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت بازارسازی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت بازار سنجی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان   و

مدرس: علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

–    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    چاشنی های فروش در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    فروش خلاق در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت چوب و مبلمان

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت برند داری در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–     معاینه فنی برند در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    سبگ های برندسازی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ….

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . …..

بازاریابی، برندسازی و جذب مشتری در صنایع چوب دکوراسون ، مبلمان، کمد، میز و صندلی چوبی

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت چوب و مبلمان  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت چوب و مبلمان   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت چوب و مبلمان   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت چوب و مبلمان   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت چوب و مبلمان   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت چوب و مبلمان  چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت چوب و مبلمان  خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ – صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت چوب و مبلمان   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت چوب و مبلمان    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت چوب و مبلمان   و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت چوب و مبلمان   و صنایع وابسته

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم مدیریت

–    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

–    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

–    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

–    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

–    مدیریت تغییر در صنعت صنعت چوب و مبلمان

–    مدیریت استرس در صنعت صنعت چوب و مبلمان

–    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت چوب و مبلمان

–    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت چوب و مبلمان

ارتقای مهارت

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت چوب و مبلمان

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

–    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب

–    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت چوب و مبلمان

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

مطالب مرتبط
علی خویهمشاور و مدرس IMCارتباطات بازاريابي يكپارچه (يا به ترجمه‌اي غلط، ارتباطات يكپارچه بازاريابي) فرآيند مديريت روابط با مشتريان است كه سعي مي‌كند ارزشهاي بنيادي برند (Brand Core Values) را ...
ادامه ی مطلب
بازاریابی هتل تورهای مسافرتی و گردشگری
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   tourism marketing مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   بازاریابی  تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی   تکنیکها و تاکتیک ...
ادامه ی مطلب
ویدئوی گفتگو با فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین).
ادامه ی مطلب
علی خویه ، مشاور فروش
 Khooyeh.irKhooyeh.comیک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد3- درک عمیقی از مسائل ...
ادامه ی مطلب
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
دوره آموزشی روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتریمدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدیwww.khooyeh.comwww.alikhooyeh.blogfa.comwww.khooyeh.ir  سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی مشتریان و  مخاطبانانواع مشتریان و شیوه های ...
ادامه ی مطلب
قانون2۰/۸۰ مشتری یابیمطابق قانون ۲۰/ ۸۰، به تقریب، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد ...
ادامه ی مطلب
روشهای کمک به افزایش فروش-بعضي از عادات خود را تغيير دهيد- بخاطر داشته باشيد كه تلفن وسيله مهمي است كه مي توانيد هر روز به نفع خود از آن استفاده ...
ادامه ی مطلب
اصول تدوین طرح و برنامه بازاریابی (Marketing Plan)علی خویهمدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، ...
ادامه ی مطلب
مديريت مشتري مداري(CRM) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری: به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت ...
ادامه ی مطلب
● مقدمهدنیای بزرگ بازاریابی مشحون از ابهامات، سوالات، پیچیدگی‌ها و بعضاً مفاهیمی است که گاهی اوقات به سبب وارداتی بودن، گاهی به سبب کمبود اطلاعات و دانش بازاریابی نزد دست ...
ادامه ی مطلب
IMC ارتباطات بازاريابي يكپارچه
بازاریابی هتل ،تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی،
ویدئوی گفتگو با فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین)
یک مشاور بازاریابی باید
روانشناسی فروش و روانشناسی ارتباط با مشتری
مشتریابی و تکنیک های فروش بیشتر
روشهای افزایش فروش
تدوین برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
مديريت مشتري مداري (CRM)
استراتژیها، اهداف و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات